Gjest Genevieve Skrevet 10. februar 2016 #61 Del Skrevet 10. februar 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hører du sier det. At du er mye mer moden enn han, og det er mange ting han ikke forstår som du gjør. Unnskyld meg her altså. Du snakker om at du håper en mann på 23 år skal vokse og utvikle seg? Han er voksen, han er ferdig utviklet både mentalt og kroppslig, at du ikke forstår det, vitner ikke om at du forstår så mye heller. Jeg hører du sier mye, men jeg kjøper det bare ikke Anonymkode: 90103...aee Enig, denne tråden har jeg ikke trua på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #62 Del Skrevet 10. februar 2016 14 timer siden, Jenta92er skrev: Å det er vanskelig å prøve å forklare noen som ikke forstår, at de ikke forstår.. Eh...sier du det!? Anonymkode: 600bc...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #63 Del Skrevet 10. februar 2016 Når man blir kjent med en og faller for han, så ser man ofte ikke hvor ulike man er. Nå har forelskelsesrusen lagt seg, og du ser at dere ikke passer sammen. Du kan ikke være sammen med en som du ser ned på. Tenk om han hadde sett ned på deg fordi du ikke kan skrive så godt? Kanskje det er andre ting du ikke er flink til, som han savner at du hadde kunnet mer om? Enten må dere godta at dere er forskjellige, eller så må dere godta at av og til så var det ikke den rette likevel. Et forhold hvor man ikke er likestilte er ikke levandes! Anonymkode: 1717d...7e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå