Gå til innhold

venneløs og ingen babyshower.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er vel ensomhetsfølelsen som er verst. Jeg hadde utdrikkingslag, men det kom nesten ingen av dem jeg hadde satt opp på listen, og jeg husker at jeg stod alene på badet på natten og gråt, før jeg skulle gå inn og legge meg ved siden av forloveren min. Selv om jeg vet nå at det var masse tilfeldigheter som gjorde at det kom så få, samt at forloveren min nok ikke gjorde den store jobbe med å tilpasse til alle de som har barn/bodde langt unna/hadde dårlig råd osv, så gjorde det veldig vondt der og da. Og det gjør litt vondt enda. Men, vi hadde et nydelig bryllup, og ble helt utrolig overveldet av all familie og venner som var der for oss og gjorde det til en utrolig minnerik dag :hjerte: Og det tror jeg at kommer til å være tilfellet med babyen vi venter nå også, at selv om alt i svangerskapet ikke blir helt som forventet, og endel ikke nødvendigvis skjer eller foregår slik man har sett for seg, så blir barsel- og babytid noe helt annet og overskygger de følelsene man går med nå.

Anonymkode: 4bcb7...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Sisti skrev:

Altså, jeg skjønner at det er litt sårt! Jeg satt litt med de samme følelsene da jeg ikke fikk utdrikningslag - og det er jo mye mer unormalt å ikke ha enn babyshower. Men nå i ettertid gjør det ikke så mye, og bekjentskapskretsen min øker sakte men sikkert. Nå har jo jeg veldig gode venner andre steder i landet da, så det er bare her jeg bor jeg er litt ensom, men det går seg til. Det blir nok bedre for deg når barnet kommer, og forhåpentligvis dere får flyttet. Og det er lov å være lei seg fordi man savner venner, jeg forstår det veldig, veldig godt, og har selv hatt de følelsene i flere år (men det har altså begynt å bedre seg etter vi flyttet). Ensomhet er vondt, men du er neppe ensom for alltid! 

Ja, jeg fikk heller ikke noe utdrikningslag, mannen min hadde et stort et. Han har masse venner, de er stortsett single eller flyktige forhold, ellers hadde jeg forsøkt å bli venn med noen av deres damer. Jeg har forsøkt meg på å lete opp aktiviteter her i nærheten, men det er som regel aktiviteter for pensjonister :rolleyes: Var med på strikkekaffe en periode, men det var litt begrenset hvor interessant det var å høre om alle plagene de hadde og hvordan jeg kunne glede meg til å få åreknuter, forstoppelse og alt alderen følger med...

Anonymkode: 13990...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke venneløs, men kommer ikke til å få noen babyshower. Ingen av vennene mine kjenner hverandre spesielt godt, og over halvparten er menn. Ser ikke for meg at noen gidder samle gjengen og lage et babyshower når de ikke kjenner hverandre. Og alle bor rimelig godt spredt. Synes ikke det er trist i det hele tatt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...