Gå til innhold

Alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Drikker dere i prøve perioden? 

Jeg hadde El for 12 dager sider, har tatt graviditetstest idag tiden, men ikke No utslag er nok for tidlig også. Men har blitt bedt ut og lurer på å ta en glad eller 2 med vin. 

 

Anonymkode: 611bc...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker ikke før det er hundre at jeg ikke er gravid.

 

Anonymkode: dda86...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke før jeg har fått mensen. 

Anonymkode: 8b685...a11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker, kan ikke leve som om jeg er gravid hele tiden, vi er prøvere på 3 året og jeg orker rett og slett ikke....

Anonymkode: 8c333...b53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker, men mindre enn før jeg startet prøvingen. F.eks 1-2 glass vin i stedet for 3-4. 

Anonymkode: 3cb76...aaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker, kan ikke leve som om jeg er gravid hele tiden, vi er prøvere på 3 året og jeg orker rett og slett ikke....

Anonymkode: 8c333...b53

Det er jo da snakk om kun 14 dager mellom EL og IKM. Vi prøvde også i 3 år, men holdt meg alltid avholds imellom EL og IKM. 

Anonymkode: dda86...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valmuen

Jeg lever som normalt til positiv test. Tester hvis jeg skal drikke etter EL, men drikker ikke så ofte eller mye uansett :)

Endret av Valmuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker, kan ikke leve som om jeg er gravid hele tiden, vi er prøvere på 3 året og jeg orker rett og slett ikke....

Anonymkode: 8c333...b53

Vi har bare prøvd i 1,5 år. Men du dukket det opp en bursdag noen dager "fortidlig" som jeg hadde lyst å være med på. Ringte med lenger også, Hu sa det du sier, man kan ikke leve som gravid når man ikke har det påvist. 

Anonymkode: 611bc...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker med med måte mellom EL og IKM. Var prøvere lenge tidligere, og legen sa at dersom testen ikke er positiv, så trenger du ikke leve som  gravid, samtidig som han advarte mot at fyllekuler og tobakk og diverse kan redusere fertilitet. Jeg sluttet å røyke før vi prøvde å første og har aldri begynt igjen. Men 1-2 glass vin mellom  EL og IKM, det gjør jeg uten dårlig samvittighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefalte er å ikke nyte alkohol fra 3 mnd. FØR en starter prøvingen og til en er ferdig med ammingen. Alkohol er ikke alt her i livet....

Anonymkode: 47252...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo da snakk om kun 14 dager mellom EL og IKM. Vi prøvde også i 3 år, men holdt meg alltid avholds imellom EL og IKM. 

Anonymkode: dda86...f3c

Fint for deg, jeg er altså ikke avholds.

Anonymkode: 8c333...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det anbefalte er å ikke nyte alkohol fra 3 mnd. FØR en starter prøvingen og til en er ferdig med ammingen. Alkohol er ikke alt her i livet....

Anonymkode: 47252...d07

Hvor i all verden har du det fra? Nei det er heldigvis ikke de offentlige anbefalingene.

Anonymkode: 8c333...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det anbefalte er å ikke nyte alkohol fra 3 mnd. FØR en starter prøvingen og til en er ferdig med ammingen. Alkohol er ikke alt her i livet....

Anonymkode: 47252...d07

Har du en kilde på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...