Gå til innhold

Han sa "Du er ikke akkurat en skjønnhet ..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det viktig hva de to der synes? Det er endel mennesker på jorda. Ingen i verden ser ut på en måte som alle uten unntak synes er pene, ingen.

Anonymkode: fc140...34c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble egentlig sagt? En bror kan si mye, i hvilken kontekst var dette? Du har jo ikke god selvtillitt hvis en sånn kommentar sender deg rett i kjelleren. Mine eldre brødre har aldri kalt meg pen (jeg ligner for mye på dem, ha ha). Jeg kjenner mange pene damer, ingen eller få skjønnheter.

Og hva var det psykologen sa? Kanskje at du ikke ville takle nettdating så bra nå? Jeg har liksom vondt for å tro at han sa at du ikke var attraktiv nok? Det er da ikke bare veldig attraktive som nettdater, det er helt merkelig. Kan du ha tolket det feil? Kanskje pga det broren din sa?

Anonymkode: 1acae...29b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hva var det som ble sagt hos psykologen?

Anonymkode: 2636f...ce1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig uprofesjonell psykolog. Hadde bytta. Det som er fint er at ingen ser det samme, så en dag kommer den som blir helt slik :hjerter_rundt::strix: av å se deg og av å være med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, melatonin skrev:

Veldig uprofesjonell psykolog. Hadde bytta. Det som er fint er at ingen ser det samme, så en dag kommer den som blir helt slik :hjerter_rundt::strix: av å se deg og av å være med deg.

Det hørtes litt uprofesjonelt ut, det og! :P

Anonymkode: 9be71...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes litt uprofesjonelt ut, det og! :P

Anonymkode: 9be71...56a

Hva da mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot bror du har!  Bunner sikkert i misunnelse men krev en ordentlig samtale. Psykologen?  Please,  kan du  fortelle litt nærmere om nøyaktig hva som ble sagt kjære TS?  Om psykologen faktisk sa dette,  gå direkte til overordnede  (forhåpentligvis har han det, eller kontakt fastlegen din el), for dette er grovt overtramp og vedkommende hae ikke kunnskap eller hjerte til å jobbe som psykolog. Han  bør få en ordentlig skrape!  Viktig- forhold deg profesjonell og konkret i denne sammenheng. Jeg  gikk hos par psykologer tidligere og verden hadde ikke stått til påske om de hadde sagt noe slik. 

Anonymkode: 58baa...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Hva da mener du?

En psykolog som blir helt slik :hjerter_rundt::strix:av å se deg og være med deg.

 

Anonymkode: 9be71...56a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. det har ingen her sagt. les hva de skre vi sylvi lystad tråden. 

Anonymkode: fb508...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En psykolog som blir helt slik :hjerter_rundt::strix:av å se deg og være med deg.

 

Anonymkode: 9be71...56a

Hæ, litt full?  Ingen som ønsker en forelska slibrig psykolog  vel. De mister jobben om de prøver seg på pasienter. Hadde spydd bøtter om legen, psykolog hadde prøvd seg.  Men en date? Bring it on!-:)

Anonymkode: 58baa...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En psykolog som blir helt slik :hjerter_rundt::strix:av å se deg og være med deg.

 

Anonymkode: 9be71...56a

Tror melatonin mente når tiden kom for at en mann ble forelsket og glad i ts. ;) Da er det vanlig at han ville ha reagert på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette sa broren min til meg, som er 10 år eldre enn meg. Jeg ble litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si, og etterpå gjorde det veldig vondt. Vi hadde bare en normal samtale ...

Så fikk jeg vite av psykologen min at det ikke var noe for meg å nettdate, for jeg var ikke noe attraktiv...

Så når to forskjellige menn sier dette til meg, blir jeg ekstremt usikker.

Anonymkode: 003eb...d9b

Og problemet er? :klo:

ok. Du er trolig ikke verdens peneste. Det er de aller fleste av oss ikke. Helt normalt og ikke noe jeg ser du har grunn til å ta på vei over. For de av oss som er ok mennesker med en jobb som ikke avhenger av utseende påvirker vår grad av vakkerhet (eller stygghet) ikke verdagen i dag hele tatt. Om broren din hadde sagt "du er mye dårligere i sjakk enn Carlsen og dessuten ingen operasanger": ville du løftet et øyebryn? Trolig ikke.

 

Dette er 2016, ts, slutt å oppføre deg som om oppgaven din er å sitte stille og se pen ut til en mann kommer og svusjer deg avgårde til et fornuftsekteskap med like deler vold og utroskap - det som VAR realiteten den gang kvinners utseende var av noen viktighet. Nå, ts, har vi egen jobb, hobbyer og sexpartnere galore - og du kan heldigvis fråtse i den luksus at ditt personlige utseende betyr like lite for din suksess som for Donald Trump. Vi har i Norge nådd det punkt der vi kvinner er fri til å være like upene som den jevne mannen i gata. Nyt det: kvinner har kjempet i generasjoner for dette!

 

Du kommer ikke til å ende opp ensom og forlatt med mindre du selv velger det. Og, nei, utseendet ditt har ingen betydning for din evne til å finne deg partner. Velger du partner ut fra utseende, kanskje? En usympatisk tosk som har søt rumpe og funker best om han tier stille? Vi gjør ikke det selv om Internett påstår det. Internett påstår også at Vatikanet styrer verden. Via aliens..

Anonymkode: e9a68...923

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og problemet er? :klo:

ok. Du er trolig ikke verdens peneste. Det er de aller fleste av oss ikke. Helt normalt og ikke noe jeg ser du har grunn til å ta på vei over. For de av oss som er ok mennesker med en jobb som ikke avhenger av utseende påvirker vår grad av vakkerhet (eller stygghet) ikke verdagen i dag hele tatt. Om broren din hadde sagt "du er mye dårligere i sjakk enn Carlsen og dessuten ingen operasanger": ville du løftet et øyebryn? Trolig ikke.

 

Dette er 2016, ts, slutt å oppføre deg som om oppgaven din er å sitte stille og se pen ut til en mann kommer og svusjer deg avgårde til et fornuftsekteskap med like deler vold og utroskap - det som VAR realiteten den gang kvinners utseende var av noen viktighet. Nå, ts, har vi egen jobb, hobbyer og sexpartnere galore - og du kan heldigvis fråtse i den luksus at ditt personlige utseende betyr like lite for din suksess som for Donald Trump. Vi har i Norge nådd det punkt der vi kvinner er fri til å være like upene som den jevne mannen i gata. Nyt det: kvinner har kjempet i generasjoner for dette!

 

Du kommer ikke til å ende opp ensom og forlatt med mindre du selv velger det. Og, nei, utseendet ditt har ingen betydning for din evne til å finne deg partner. Velger du partner ut fra utseende, kanskje? En usympatisk tosk som har søt rumpe og funker best om han tier stille? Vi gjør ikke det selv om Internett påstår det. Internett påstår også at Vatikanet styrer verden. Via aliens..

Anonymkode: e9a68...923

Godt du tror det. Tror du at at feminisme kan vinne over 10 000 år med evolusjon?

Anonymkode: b6066...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at dette går innpå deg! Det er virkelig ikke normalt å si noe sånt til andre mennesker, psykolog eller ei! Hva var grunnen til at du snakket med psykologen om nettdating? Hvis du har lyst til å prøve det synes jeg du skal kjøre på!

Husk: Det finnes ikke bedre skjønnhetsmiddel enn lykke! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Memorabilien

Ikke bry deg om det broren din og psykologen din sa. Lett å si for en utenforstående, men ser ingen grunn til at det de sa, er "sannheten". Broren din er ti år eldre, har sansen for eldre damer, damer som ikke er søstera hans. Han er sikkert en "veldig morsom" kar. For min del, høres det ut som broren din kan ha en dårlig storebror-humor ovenfor deg. Har han opp igjennom barndommen deres vært litt "røff" mot deg? Reagerer derimot på at psykologen din sier slike ting til deg. Vitner om dårlig karakter og lav profesjonalitet fra dennes side.

Det er definitivt flere der ute som synes du er interessant og tiltrekkende, ikke tenk så altfor mye på hva andre måtte mene :)

Endret av Memorabilien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sunflower-Delight skrev:

Tror melatonin mente når tiden kom for at en mann ble forelsket og glad i ts. ;) Da er det vanlig at han ville ha reagert på den måten. :)

Ab kom bare med en litt teit spøk! 

Anonymkode: 8a0f7...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes litt uprofesjonelt ut, det og! :P

Anonymkode: 9be71...56a

:skratte:Det er så sant så sant!!! At jeg ikke tenkte på det:klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...