Gå til innhold

Venninnen min sparket samboer hardt i ballene og han kveite ho. Nå må jeg velge side :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok sagt "Fuck it, dette er ikke mitt problem."

Jeg hadde ikke dumpet kjæresten, men jeg hadde ikke valgt noen side heller. Kjæresten har ikke gjort deg noe, det har forøvrig ikke venninna di heller (bortsett fra å være klin-fitte-gæren). Hvis de ikke klarer å oppføre seg som folk får venninna gå, da. Han kan ikke kreve at du ikke fortsatt skal være venn med henne, men han kan ABSOLUTT velge å ikke ha henne i samme hus etter det hun har gjort. Hun har ikke rett til å be deg om å gjøre en dritt, så hun får velge selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse menneskene trenger profesjonell hjelp, begge to. Synd de ikke er sammen, så kunne man sendt dem i parterapi, men kanskje det finnes et tilbud for sånne likevel?

Venninnen er åpenbart ikke stabil, det finnes ingen unnskyldning for å sparke en mann i ballene med mindre det er i akutt selvforsvar fordi han er på tur å voldta eller rane henne.

Mannen har all rett til å reagere på den slags, men ta med å ta tak i kjerringa, kaste henne ut, låse døra og ringe politiet. IKKE forlate stedet, hente våpen og komme tilbake og kvele henne etter at den umiddelbare faren han var utsatt for var over.

Dette er forferdelig usunne påfunn og reaksjoner fra begges sider, og dette bør de ta tak i og lære seg teknikker for å holde seg i skinnet, ellers kan det skje noe virkelig alvorlig en dag.

Nekt å velge side, ta avstand til begges handlinger, og be dem vokse opp og ta ansvar for seg selv. Dump begge om de ikke tar dette veldig alvorlig, søker hjelp og innrømmer, i det minste overfor seg selv, at de gjorde noe alvorlig feil.

Anonymkode: 0b76e...5b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velge side? Er du helt idiot? Ho går til fysisk angrep på samboeren din, uten grunn.

Ditch ho "veninna".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Så han var ikke en gang full når han gikk for å hente en kjetting (!) for å bruke som våpen? Dette høres helt absurd ut, jeg ville blitt redd for han. Og hvorfor i alle dager hev du ikke kjerringa på dør med det samme?

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe mellom venninna di og kjæresten din? Jeg mener.. hvem faen sparker folk i balla uten videre? Og hva for slags påfølgende reaksjon er det å kvele noen med en kjetting? 

 

Anonymkode: bebf6...6a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestevenninnen  min (eller noen andre) vært på besøk i mitt hjem, og kødda med min hund, ødelagt mine ting eller forsøkt å ødelegge min samboer, da hadde jeg bedt ho dra til helvete og aldri snakket til henne igjen. Under mitt tak skal jeg og alle under taket respekteres. 

Jeg er kanskje litt streng, men her hives alle som lager dårlig stemning på dør. 

 

Hvis samboeren min hadde reagert som din, ville jeg insistert på at han skulle snakket med noen om hvordan han reagerte.  For det er heller ikke greit, og han bør lære seg noen teknikker for å hindre at det skjer igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, The Lost Dreamer skrev:

Har litt vanskelig for å tro på dette... Han prøvde å kvele henne med kjetting? Virker ganske usannsynlig... 

Men altså, det at hun jenta gjordeer rimelig bitchy gjort, men det at han ''prøve å kvele henne med kjetting'', er ingen unnskyldning. Hold deg utenfor og ikke velg side

Hvorfor er det usannsynlig at noen kan kvele andre med kjetting? :klo: det er mange gærninger her i verden og hvorfor skulle ts dikte det opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fylla den fylla og all den drit den drar med seg.  Det er jo idiotisk oppførsel av begge, hun kunne skadet han ille med sparket, og kjetting rundt halsen trenger jeg vel ikke si noe om.. Hadde holdt meg på sidelinjen og bedt begge to tenke over hvor idiotiske de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun "venninna" di har vel fått for seg at hun kan gjøre som hun vil og slippe unna det fordi hun er en kvinne.

Er enig med de andre, at fyren burde bare kastet henne ut av huset istedenfor det han gjorde, men da hadde han risikert å bli sparket og slått til enda mer, og hvis det skulle endt i slåsskamp så hadde han fått all skylden uansett. 

 

Anonymkode: ea1be...1d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun "venninna" di har vel fått for seg at hun kan gjøre som hun vil og slippe unna det fordi hun er en kvinne.

Er enig med de andre, at fyren burde bare kastet henne ut av huset istedenfor det han gjorde, men da hadde han risikert å bli sparket og slått til enda mer, og hvis det skulle endt i slåsskamp så hadde han fått all skylden uansett. 

 

Anonymkode: ea1be...1d2

Enig med deg.  Hvis en kvinne slår en mann er det helt greit,  men hvis en mann slår en kvinne,  nei da hater alle han og han er verdens mest fæle person. Uansett om det var hun som startet det hele og slo mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde ingen grunn. Hun var full og ofte kan hun bli sånn i fylla.

Anonymkode: ed5df...a19

Da må hun selvfølgelig la vær å innta alkohol, folk som blir voldelige i fylla og til fysisk fare for andre mennesker kan ikke drikke alkohol.  Holder med kjæresten din. Dump venninna di, hu høres jævlig spesiell ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som sparker menn i ballene fortjener faktisk å få juling og da mener jeg skikkelig juling.

Anonymkode: 76e7e...0b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet begge. Eller om mannen alltid er snill og grei hadde jeg gitt han mulighet til å overbevise meg om å ta han tilbake med hard jobb. Og da snakker vi heftig hard jobb så jeg var overbevist om at noe sånn aldri noensinne vil skje igjen.

Jeg hadde forøvrig sagt til de begge at det her fikk de ordne selv også hadde jeg ikke pratet med noen av dem før de hadde skværet opp.

Venninnen hadde jeg gitt samme tjans som mannen,men jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg aldri vil dra på fylla med henne igjen før hun klarer å oppføre seg som folk. Og det hadde kun vært om hun var en riktig god venninne. Sånn like viktig for meg som en søster.

Anonymkode: b7a27...872

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, DreamOn skrev:

Da må hun selvfølgelig la vær å innta alkohol, folk som blir voldelige i fylla og til fysisk fare for andre mennesker kan ikke drikke alkohol.  Holder med kjæresten din. Dump venninna di, hu høres jævlig spesiell ut!

Mens en person som kveler andre med kjetting høres helt normal ut? 

Dump begge to. 

Anonymkode: 05b5e...99e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på hvor langt den kvelingen kunne gått om ikke dere var der for å trekke han unna..! Reaksjonen hans hørtes skummel ut! Men hun hørtes også skummel ut under fylla! Jeg tror jeg hadde revurdert forholdet til begge to :sjokkbla: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville droppa begge to, kanskje vurdert å ringe (eks)venninna noen ganger i kvartalet for å høre hvordan det gikk med henne. Høres ut som om hun trenger litt terapi.

Typen ville jeg kvitta meg med asap. Jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med en som potensielt ikke kunne blitt far til mine barn og han her hørtes helt gal ut. Tenk om det var tenåringen i huset som hadde gjort noe liknende? Småbarn som hadde ødelagt bilen, TVn, PCn, telefonen hans? Barn som ikke sluttet å klenge, skrike eller som ikke ville legge seg? Hvem vet hva han kunne finne på?

Jeg kan ikke fatte at noen synes at en direkte drapstrussel er greit. Bare det alene er ille nok til å bli dømt. Her var det jo faktisk og et drapsforsøk. Man kan ikke vite om han ville stoppet etter 10 sek, etter at hun svimte av eller etter at hun var død.

Anonymkode: 05349...552

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

For ei dramaqueen av ei venninne du har. Hadde aldri orket å ha noe med henne å gjøre . Tror du får det bedre med litt mer voksne og reflektere folk i livet. ditt.

 

Med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, melatonin skrev:

Den fylla den fylla og all den drit den drar med seg.  Det er jo idiotisk oppførsel av begge, hun kunne skadet han ille med sparket, og kjetting rundt halsen trenger jeg vel ikke si noe om.. Hadde holdt meg på sidelinjen og bedt begge to tenke over hvor idiotiske de er.

Mener å huske jeg leste et sted at menn kan bli sterile om de blir sparket på ballene. Om det er sant vet jeg ikke.

 

Jeg hadde ikke valgt noen sin side. Høres ut som at de er barn: "det var du som startet", "nei, det var duuuuu". Nei, jeg hadde sagt at de fikk skjerpe seg begge to og i tillegg hadde jeg slått opp med dem begge to. Ingen utøver vold i nærheten av meg med mindre det er selvforsvar. Dette er uansett mellom dem, ikke deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...