Gå til innhold

Hvordan justere ned igjen antallet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Aucaman

Så for meg at fyren enten var jomfru eller at du hadde satt verdensrekord. Når jeg leste det tenkte jeg "jeeezuz" og ble nesten litt bitter. 

Med mindre du har tenkt til å å skjule alt han ikke liker, stå for det du har gjort. Du har hatt sex med tretten stykk, ikke gitt tretten stykk rabies. Det blir som å anse overvekt som en dealbreaker når du veier 150 kilo selv. Bare fjas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Ville sagt at han var frekk som spurte. Er det hans sak hvor mange du har hatt sex med?? Hvorfor stopper dere ikke sånne frekke folk som spør om sånt egentlig? Dere dater,og driver antageligvis og blir kjent. Det er vel andre ting han burde være mer interessert i?

Jeg hadde oppjustert antallet,deretter gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 minutt siden, Blomsterert skrev:

Ville sagt at han var frekk som spurte. Er det hans sak hvor mange du har hatt sex med?? Hvorfor stopper dere ikke sånne frekke folk som spør om sånt egentlig? Dere dater,og driver antageligvis og blir kjent. Det er vel andre ting han burde være mer interessert i?

Jeg hadde oppjustert antallet,deretter gått. 

:laugh: 

Han er vel usikker da, er greit det synes jeg. Menn skal liksom ha hatt flere enn dama og alt det der. Konformitet, kjedelige greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
2 minutter siden, Genevieve skrev:

:laugh: 

Han er vel usikker da, er greit det synes jeg. Menn skal liksom ha hatt flere enn dama og alt det der. Konformitet, kjedelige greier. 

Jo,men er det pga usikkerhet,så ble han tydeligvis ikke mer selvsikker nå. Til pass for ham. Jeg syns det er så frekt å spørre om sånt jeg altså,men sikkert mer vanlig enn jeg håper på :-) har aldri opplevd at noen har spurt,og jeg har aldri tenkt på å spørre. Tidligere forhold og hvorfor de har tatt slutt har jeg derimot lurt på. Det forteller jo litt om fyren. Datet en som hadde fjernet hodet på alle eksene på bilder! Det var scary :-D da avsluttet jeg fort gitt. Møter noen smågale menn iblant. Men altså,ingen har spurt om antall sexpartnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er en usikker drittunge. Hans usikkerhet vil bare bli mer og mer tydelig som dere blir bedre kjent. Gjør dere begge en tjeneste, finn deg en ny som er mer moden og selvsikker.

Endret av herremann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve
6 minutter siden, Blomsterert skrev:

Jo,men er det pga usikkerhet,så ble han tydeligvis ikke mer selvsikker nå. Til pass for ham. Jeg syns det er så frekt å spørre om sånt jeg altså,men sikkert mer vanlig enn jeg håper på :-) har aldri opplevd at noen har spurt,og jeg har aldri tenkt på å spørre. Tidligere forhold og hvorfor de har tatt slutt har jeg derimot lurt på. Det forteller jo litt om fyren. Datet en som hadde fjernet hodet på alle eksene på bilder! Det var scary :-D da avsluttet jeg fort gitt. Møter noen smågale menn iblant. Men altså,ingen har spurt om antall sexpartnere. 

Ja ikke sant : ) Det har jeg i grunnen ikke tenkt så mye på før om en fyr, ei heller å spørre om hans tidligere forhold. Synes sånt er litt for privat til å drive å grave i. Jeg tenker litt sånn at folk forteller meg det de har lyst å fortelle, men mulig jeg burde skifte innstilling der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herremann skrev:

Gutten er en usikker drittunge. Hans usikkerhet vil bare bli mer og mer tydelig som dere blir bedre kjent. Gjør dere begge en tjeneste, finn deg en ny som er mer moden og selvsikker.

Gi nå fyren en sjans, dette er noe han kan vokse veldig på. 

Anonymkode: 04a24...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han bryr seg om mitt antall og sier det er turn-off og dealbreaker :( TS 

Anonymkode: d93f4...94e

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi nå fyren en sjans, dette er noe han kan vokse veldig på. 

Er ingen poeng med å mase og krype etter en person. Han burde heller jobbe litt for muligheten til å FÅ LOV til å date henne. Jeg pleier å si "jeg er premien"(vet, høres teit ut). Men poenget er at om jeg dater noen forventer jeg at dem legger litt innsats i det. Jeg nekter å krype etter noen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, herremann skrev:

Er ingen poeng med å mase og krype etter en person. Han burde heller jobbe litt for muligheten til å FÅ LOV til å date henne. Jeg pleier å si "jeg er premien"(vet, høres teit ut). Men poenget er at om jeg dater noen forventer jeg at dem legger litt innsats i det. Jeg nekter å krype etter noen.

Poeng. Men natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 4 mer, og det er dealbreaker?  Mistenker vikarierende motiv her.  Gå hans tall litt mer etter i sømmene, hvor mange av hans 9 var kjærester?  Uansett hva han svarer, gjør et problem ut av det.  Kom opp med et tall du skulle ønske det var.  Kanskje du skulle antyde at du synes han har hatt for få?  "kjekk fyr som deg, bare 9?  Er du litt sosialt handikappet egentlig?"  Tuller litt nå, han kan mene hva han vil men det kan du også.

Skjønner du blir lei deg siden du tydeligvis liker fyren, men det kan være greit å finne ut dette nå.  Ikke prøv å lyve tallet ditt ned igjen.  Når pratet dere om dette?  Hvis han har sagt det er dealbreaker og lar det gå tid før han eventuelt setter strek, så er det veldig hensynsløst. 

Det er vondt å føle seg uakseptabel for folk man bryr seg om, men det betyr at det er feil folk for deg.

Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg er snart 40 og har bare hatt sex med 6 stk.  (er ikke gift, men har vært i lange forhold).  Og jeg skulle ønske jeg hadde hatt fler, så hvis noen spør om mitt tall kommer jeg til å være fristet til å lyve tallet opp.  Men jeg skal ikke gjøre det, for antallet kommer til å være greit for riktig mann.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si at de fleste var med andre kvinner.. Neste gang får du si at jeg snakker ikke om antall sexpartnere.

Anonymkode: 70fc5...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Justere ned" antallet går ikke på annet vis enn: lyg!

Jeg finner det ikke igjen, men jeg har sett et sted at mens gjennomsnittlig antall sexpartnere er høyere for menn enn for kvinner (hvordan nå det kan ha seg), er mediantallet (halvparten over - halvparten under) for menn er lavere enn for kvinner. Så det er ikke helt uvanlig at menn har færre hakk i sengestolpen enn det kvinner har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis DET er en dealbreaker for han, så hadde jeg selv bare dratt. Snakk om å være barnslig. 13 stykker er jo ikke krise akkurat, og spesielt ikke når han har 9 selv. Høres nesten mest ut som at han er sjalu.. Spill hardt to get, og dersom han ikke kommer etter deg så får han bare ha det så godt.

Anonymkode: 9a962...ea0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 mot 9, det er jo bare tåpelig! Høres ut som en kverulant og dramaqueen, finn deg en voksen fyr.

Jeg og min mann snakket om samme tema en gang. Han sa at han måtte ha begge hender for å telle, men ikke flere enn to ganger. "Samme her", sa jeg. Har hatt sex med 21 stk, så den var litt på kanten, men det var verdt det. Case closed, passe generelle opplysninger om hvor landet ligger. :P

Anonymkode: fb429...7f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa 50 til exen, han synes det var sykt mange, jeg lo det vekk med at jeg bare skulle teste om han ville være sammen med meg uansett hva :fnise:

Anonymkode: 1e19e...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Herr Heftig skrev:

Oralsex skal telles med. I hvertfall som halve (logisk nok). Det eneste som kan funke, hvis du absolutt skal bruke lyve-strategien, er å si at du har blitt voldtatt. Det kan han ikke holde mot deg uansett. Gjerne si at du ble gruppevoldtatt. Det er mer seannsynelig enn at du har blitt voldtatt 10 ganger. Hvis han skulle være så rasistisk og spørre om etnisiteten til disse kan du si at det var både etnisk norske og ikke-etnisk norske slik at du ikke bidrar til noen agenda i dagens debattklima.

Nei, nei, nei... Ikke gjør det.. Vær så snill! Håper det var ment som tull! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
15 minutter siden, Smookiekins skrev:

Nei, nei, nei... Ikke gjør det.. Vær så snill! Håper det var ment som tull! 

Delvis tull. Det er den eneste løsningen jeg kan se gitt TS sin strategi (som jeg ikke støtter). Regner derfor med at hun skjønner at statgien er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skjønner du får lyst men å bortforklare noen tall med "det var bare oralsex" høres faktisk mer slutty ut enn å stå for at man lå med de :P Vær voksen og stolt - Bare la det være som det er, ikke lag noe mer styr ut av det, jo mer du kverner på det jo mer vil typen din også henge seg opp i det. Prøv å glem det så er saken ute av verden snart ;) 

Anonymkode: a967b...996

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...