frk91 Skrevet 4. februar 2016 #41 Skrevet 4. februar 2016 Herregud da, du har bare hatt sex med fire flere enn han. Forstår ikke hvorfor han reagerte så kraftig, 13 er jo ikke mye når man er 25 år. 3
Cambria Skrevet 4. februar 2016 #42 Skrevet 4. februar 2016 Ser han virkelig på dette som dealbreaker? Wow! Om du hadde hatt ett sykt høyt tall, så kunne jeg forstått om han hadde vært skeptisk. Men du har da ikke noe skremmende tall på noen måte. Jeg hadde ikke hevet et øyenbryn for det en gang. Du får bestemme selv, men er han et så stort tap om han dropper deg av denne grunnen? Jeg tror ikke jeg ville tenkt det. Du vil jo ha en som respekterer hele deg, og ikke dropper deg fordi han stilte et spørsmål han ikke takla å høre svaret på.... 3
Minya Skrevet 4. februar 2016 #43 Skrevet 4. februar 2016 Hvorfor gidder folk å spørre spørsmål de egentlig ikke vil vite svaret på? 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #44 Skrevet 4. februar 2016 Han synes ikke jenta skal ha høyere antall enn gutten.. TS Anonymkode: d93f4...94e
prt90 Skrevet 4. februar 2016 #45 Skrevet 4. februar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at han bryr seg om mitt antall og sier det er turn-off og dealbreaker TS Anonymkode: d93f4...94e Kvitt deg med han! 3
Hunmedham Skrevet 4. februar 2016 #47 Skrevet 4. februar 2016 Tror ikke det hjelper deg å si at du har drevet og dealet blowjobs...
peppermyntete Skrevet 4. februar 2016 #48 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han synes ikke jenta skal ha høyere antall enn gutten.. TS Anonymkode: d93f4...94e Herregud for en fjott..!!! 2
Gjest Genevieve Skrevet 4. februar 2016 #49 Skrevet 4. februar 2016 5 timer siden, visp skrev: Si at du har dyskalkuli. denne var bra!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #50 Skrevet 4. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han synes ikke jenta skal ha høyere antall enn gutten.. TS Anonymkode: d93f4...94e Skal du liksom være sammen med en fyr med slike holdninger..? Anonymkode: fb429...7f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #51 Skrevet 4. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han synes ikke jenta skal ha høyere antall enn gutten.. TS Anonymkode: d93f4...94e Dump han! Det der er ingenting å spare på i det hele tatt. Slike neandertalere kan sitte der og sutre for seg selv. Anonymkode: 28e70...9b5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #52 Skrevet 4. februar 2016 Mannen er jo både umoden og full av antikvariske holdninger. Dét begynner å nærme seg dealbreaker for min del. For all del ikke legg deg flat for idioten, stå for dine sexpartnere, for det er overhodet ingenting galt med det antallet! Det du kan gjøre er å starte en samtale med ham. Still åpne spørsmål - "hvorfor mener du at det er noe galt med antallet? Hva tenker du om at du selv har hatt omtrent like mange? Hva er årsaken til at du synes kvinner bør ha hatt færre? Hvis alle kvinner skal ligge med få, hvem skal alle mennene ligge med da?" Etc. Forhåpentlig får du stilt ham til veggs så han skjønner at disse holdningene er mannssjåvinistiske og at han burde skjerpe seg. Hvis ikke ville jeg faktisk dumpet fyren før han rekker å dumpe deg. Anonymkode: 5a987...824
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #53 Skrevet 5. februar 2016 Den 3. februar 2016 at 0.24, AnonymBruker skrev: Jeg trenger desperat hjelp her. Er ei jente i 20-årene som var litt for ærlig med daten min og fortalte antallet sexpartnere jeg har hatt. Det viste seg at han har hatt langt færre enn meg og synes det er et stoort problem!! Jeg trenger hjelp til hvordan jeg nå kan lyve ned igjen antallet mitt?? Le og si de fleste kun var oralsex og spille dum, at jeg ikke skjønte at de ikke skulle telles med? Hjelp! Anonymkode: d93f4...94e Synes han det er for mye med et så lavt antall, er han ingenting å samle på uansett. Glem han. Anonymkode: fb328...954
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #54 Skrevet 5. februar 2016 Den 3.2.2016 at 0.39, AnonymBruker skrev: 25 år, 13 partnere.. Helst jomfru ja tenker jeg! Siden antallet hans er 9. Anonymkode: d93f4...94e Det der er da ikke spesielt mye for å være 25 år. Jeg har flere venner på 25 som har hatt sex med flere enn tretten, det er ingen menn som har sagt noe på det enda. Det viktigste er at hvis du først sier antall sexpartnere, så må du stå for det og være selvsikker rundt det. Ikke jekke deg og virke flau over det. Anonymkode: 45e63...333
Alja Skrevet 5. februar 2016 #55 Skrevet 5. februar 2016 (endret) HerreGUD for en butthurt crybaby. Si at du mente 40. På pur faen. (13 er da ikke så mange det i en alder av 25) Endret 5. februar 2016 av Alja
Gjest lipgloss Skrevet 5. februar 2016 #56 Skrevet 5. februar 2016 Den 3. februar 2016 at 0.39, AnonymBruker skrev: 25 år, 13 partnere.. Helst jomfru ja tenker jeg! Siden antallet hans er 9. Anonymkode: d93f4...94e 😊 er jo sånn passelig antall på begge to, ser ikke problemet😊 du har vært ærlig og det er viktigst,han kommer over det visst ikke er det hans problem ikke ditt,sjønner ikke at noen bryr seg om hvor mange partnere partneren har hatt jeg,det er jo vann under brua 😊 høres ut som han ikke er helt moden men det konmer nok skal du se
Collan Skrevet 5. februar 2016 #57 Skrevet 5. februar 2016 Den 3.2.2016 at 0.33, AnonymBruker skrev: Problemet er at han bryr seg om mitt antall og sier det er turn-off og dealbreaker TS Anonymkode: d93f4...94e Da er det han som har et holdningsproblem, ikke du som mp finne på en løgn. Veldig mange menn vil gjerne ha sex med et stort antall kvinner hvis de hadde hatt muligheten. Samtidig ønsker mange av dem at en partner ikke skal ha hatt sex med så mange. De ser ikke at dette regnestykket ikkee går opp. Du får si til ham at det er lov å ha sex med folk hvis man har lyst (og at det er gjensidig), hvis han har et problem med det er det han som er teit. Da er han vel heller ikke noe stort tap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå