Gå til innhold

Hvordan justere ned igjen antallet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger desperat hjelp her. Er ei jente i 20-årene som var litt for ærlig med daten min og fortalte antallet sexpartnere jeg har hatt. 

Det viste seg at han har hatt langt færre enn meg og synes det er et stoort problem!! Jeg trenger hjelp til hvordan jeg nå kan lyve ned igjen antallet mitt?? 

Le og si de fleste kun var oralsex og spille dum, at jeg ikke skjønte at de ikke skulle telles med? 

Hjelp! 

Anonymkode: d93f4...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å heller akseptere tidligere handlinger og stå for de? Hva så om han har pult færre? Det betyr da ikke at du skal skjemmes over ditt antall. Sånn for å faktisk svare på spørsmålet ditt ts, så tror jeg det blir vanskelig å komme opp med en troverdig løgn :) 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Compaq skrev:

Hva med å heller akseptere tidligere handlinger og stå for de? Hva så om han har pult færre? Det betyr da ikke at du skal skjemmes over ditt antall. Sånn for å faktisk svare på spørsmålet ditt ts, så tror jeg det blir vanskelig å komme opp med en troverdig løgn :) 

Problemet er at han bryr seg om mitt antall og sier det er turn-off og dealbreaker :( TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å lyve om det. Sannheten vil komme fram før eller senere, om det så tar 5, 10 eller 20 år. I mellomtiden vil løgnen ha vokst og blitt moden. Du bygger forholdet på sand hvis du skal gjøre det på denne måten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ambisjon skrev:

Det nytter ikke å lyve om det. Sannheten vil komme fram før eller senere, om det så tar 5, 10 eller 20 år. I mellomtiden vil løgnen ha vokst og blitt moden. Du bygger forholdet på sand hvis du skal gjøre det på denne måten.

Huff jeg angrer så på at jeg svarte han på det!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at han bryr seg om mitt antall og sier det er turn-off og dealbreaker :( TS 

Jeg kjenner meg absolutt igjen i problemet, og der er lite du kan gjøre med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor mange har du egentlig ligget med? Ville han du skulle vært jomfru?

Anonymkode: 04a24...13d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å nekte å svare på spørsmålet er like tillitsvekkende som å nekte å vise CV på jobbintervju. Det ville ikke ha løst noe som helst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du være med en som ikke liker deg for den du er? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

si at du helt ærlig trodde han kanskje var litt "player" da du først møtte han/ hørte om han eller noe, og at du rett og slett løy om antallet sexpartnere for å prøve å holde deg på hans nivå :fnise: eller for å virke litt "kul" eller noe. Etter denne "løgnen" ble fortalt følte du for å spille med da du ikke ville innrømme å ha løyet om det:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Om noe så lite som en differanse i antall sexpartnere er nok til å kjølne følelsene så er han ikke mye å samle på. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste må feile for å lære hvor dumt det er å si noe sånt :/ Men en person som henger seg opp i det der er ikke en person du vil være med uansett. Det betyr jo at han ikke klarer å tenke at fortid er fortid, og om du ikke hadde sagt det nå hadde han mast videre, eller spekulert i hvem du hadde vært med. 

Anonymkode: 28e70...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er interessert, han syns det er en dealbreaker. Jeg ser problemet, men jeg syns ikke du kommer med riktig holdning her. Kan jeg spørre om du tror han syns det er en turn on at du prøver å snakke det bort? Vil man ha ett forhold så skal man finne en som liker deg for den du er. Ikke en du må ljuge for. :)

Endret av marleneK92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 år, 13 partnere.. Helst jomfru ja tenker jeg! Siden antallet hans er 9. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke så stor forskjell da?! Jeg er like gammel som deg og har langt flere... Takk for påminnelsen om at jeg ikke skal fortelle det til eventuelle partnere... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som han måtte hatt grunn til å forvente at du skulle ha færre. Disse tallene virker jo helt rimelige ellers.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor mange har du egentlig ligget med? Ville han du skulle vært jomfru?

Anonymkode: 04a24...13d

Deg jeg svarte over:) TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ambisjon skrev:

Det virker som han måtte hatt grunn til å forvente at du skulle ha færre. Disse tallene virker jo helt rimelige ellers.

Jeg vet ikke.. 5 av de er kjærester, så han synes det var mange ellers. Og kunne ønske det ikke var flere enn de fem jeg har vært sammen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Oralsex skal telles med. I hvertfall som halve (logisk nok). Det eneste som kan funke, hvis du absolutt skal bruke lyve-strategien, er å si at du har blitt voldtatt. Det kan han ikke holde mot deg uansett. Gjerne si at du ble gruppevoldtatt. Det er mer seannsynelig enn at du har blitt voldtatt 10 ganger. Hvis han skulle være så rasistisk og spørre om etnisiteten til disse kan du si at det var både etnisk norske og ikke-etnisk norske slik at du ikke bidrar til noen agenda i dagens debattklima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...