Gå til innhold

Den mest "upassende" dere har tent på? Personer og situasjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lærerinne på videregående. Fantaserte om at jeg sto alene i dusjen til gymsalen og onanerte, lærerinnen kom inn og ble stående og se på til jeg ejakulerte. Og underveis trakk hun opp toppen sin og viste meg brystene sine. Svært distraherende fantasi som spratt opp hver gang jeg så henne, skoletiden ut.

Og på naturiststrand en gang - et ungt og pent par spilte ball med hverandre og kom nærmere og nærmere oss, nær nok til at jeg fikk et svært godt inntrykk av anatomien hennes. Tross de beste hensikter fikk jeg tenning og måtte snu meg om på magen. Tror ikke noen la merke til noe, og ereksjonen ga seg, men jeg passet på ikke å se i hennes retning mer. Kjæresten min syntes det var morsomt da jeg fortalte henne om det.

Endret av Reg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9.2.2016 at 9.34, AnonymBruker skrev:
Den 9.2.2016 at 9.34, AnonymBruker skrev:

Hadde han vært singel hadde hun ikke hatt slik lyst på ham. Kvinner vil ha det andre kvinner har.

Anonymkode: cf512...356

Det tar du feil. Han vet veldig godt jeg hadde prøvd meg om han hadde vært singel. Men er ingen homewrecker, så jeg lar det ligge.

 

Anonymkode: 954c2...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. februar 2016 at 3.31, eksentrisk skrev:

Hva hadde du gjort om du møtte han på byen og han spanderte en drink på deg..?

Tatt han med meg hjem! 

Anonymkode: a0a19...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å ha sex med læreren min og kona hans...

Anonymkode: c044f...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen og han som var forlover til mannen min i bryllupet vårt.. Det mest upassende jeg kommer på i farta.

Anonymkode: 99019...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hotelltur med min ex. Han er dominant og jeg submissiv.

En kveld satt han i stolen og betraktet meg mens jeg onanerte på senga. Da ønsket jeg at han der og da hadde med seg en annen mann (helst eldre…)

som ''brukte'' meg foran ham, for så å bli med selv. Siden har jeg tent på tanken og håper å oppleve det en gang men det krever så mye tillitt at jeg er litt usikker på om det

vil skje.

Anonymkode: c21b8...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Ei dame som jobbet på skolen jeg gikk. Fant ut at hun hadde tyoe, men fikk likevel et lite håp om at jeg kunne få til noe. Er selv kvinne.

- En kvinnelig sjef der jeg jobber. Ut av det blå.

- Faren til daten.

Anonymkode: ae9c5...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utvekslingstudent i USA og vertsfaren viste interesse for meg og flørtet med meg i det skjulte. Det var spennende og smigrende den gangen, siden han var mye eldre enn meg og veldig, veldig selvsikker. Vi var alene i bilen da han spurte meg rett ut om jeg ville være elskerinnen hans den gjenværende tiden jeg var der. Jeg sa ja, og endte med å ligge i forsetet med anklene plassert på skuldrene hans. Jeg likte det den første tiden, men etterhvert ble jeg lei av å bare være et "tømmehull" for ham. Det var vanskelig å ha et sted der vi kunne ha sex, så som oftest gjorde vi det i bilen hans. Det ble også sene kvelder på kontoret hans, der jeg "hjalp" ham med arbeidet hans. Kona i huset skjønte nok hva vi gjorde, men hun tok seg tydeligvis ikke nær av det. Det verste var at de hadde en autistisk sønn som var forelsket i meg. En gang vi var under samme teppe og så film sammen, fortalte han meg at jeg var som en engel. Han skulle bare visst, stakkar ...

Anonymkode: faadb...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen til min søster når jeg var i tenårene.... Hendte at jeg overnattet der og da fantaserte jeg gjerne at han kom inn på rommet jeg sov i mens jeg onanerte...og ja...   Føles så utrolig feil ut den dag i dag...

Anonymkode: 2adc0...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 9.43, Reg skrev:

Lærerinne på videregående. Fantaserte om at jeg sto alene i dusjen til gymsalen og onanerte, lærerinnen kom inn og ble stående og se på til jeg ejakulerte. Og underveis trakk hun opp toppen sin og viste meg brystene sine. Svært distraherende fantasi som spratt opp hver gang jeg så henne, skoletiden ut.

Og på naturiststrand en gang - et ungt og pent par spilte ball med hverandre og kom nærmere og nærmere oss, nær nok til at jeg fikk et svært godt inntrykk av anatomien hennes. Tross de beste hensikter fikk jeg tenning og måtte snu meg om på magen. Tror ikke noen la merke til noe, og ereksjonen ga seg, men jeg passet på ikke å se i hennes retning mer. Kjæresten min syntes det var morsomt da jeg fortalte henne om det.

Wow, så upassende :rolleyes:

Anonymkode: 5e1c3...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...