Marimba Skrevet 9. juni 2017 #361 Del Skrevet 9. juni 2017 Fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 9. juni 2017 #362 Del Skrevet 9. juni 2017 Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atziri Skrevet 9. juni 2017 #363 Del Skrevet 9. juni 2017 Åh, så flott! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #364 Del Skrevet 10. juni 2017 Tusen takk for alle gratulasjoner. Dette føles helt merkelig og uvirkelig! Det har virkelig ikke gått opp for meg helt enda. Og det hjelper ikke på at huset er fylt opp av mannens familie, som hjelper til med et byggeprosjekt på huset denne helga. Jeg og mannen har knapt fått snakket om saken enda. Men vi er veldig, veldig glade, selvsagt! Selv om vi er veldig flinke til å minne oss på ting fortsatt kan gå veldig galt. Hoi.... Dette er en veldig rar følelse altså. Også så fullstendig uventet. Hvem skulle tro det, at det skulle skje på det 19de forsøket? Og... vi har jo nesten ikke lagt inn aksjer denne måneden heller. Og vi tror at den magiske gangen var en gang vi måtte skynde oss, fordi vi egentlig skulle møte noen venner av oss og vi allerede var forsinka. Ergo ikke noe ligge rolig i senga etterpå for å la det hele "synke inn" f.eks. Nei og nei... Dette er heeeelt utrolig. Er det mulig liksom? Mai gådd! Beklager for et veldig usammenhengende og bablete innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #365 Del Skrevet 13. juni 2017 I dag er jeg visst 5 + 4. Jeg merker at nervøsiteten stiger for hver dag som går. Jeg er så redd for at noe skal skje, at noe er galt. Jeg merker nesten ingenting annerledes. Jeg har endelig blitt frisk etter forkjølelsen, og da skal jeg jo kunne merke at noe er annerledes. Men nei... Det eneste som jeg har kjent var i går ettermiddag og i går kveld: en ømhet i livmorområdet. Dette kjente jeg særlig godt hvis jeg hadde sittet i ro ei stund og dermed reiste meg opp. Altså byttet stilling. Ellers er det ingenting. Kanskje hvis jeg tenker over det - litt stikking, men det er kanskje innbilning. Og som for de aller fleste så gjør jo dette meg litt/veldig usikker. Jeg har ikke tatt flere tester siden CB-testen på fredag. Jeg har bestemt meg for å ta en ny CB-digital enten på torsdag eller fredag. Den bør jo da gå fra 1-2 uker til 2-3 uker. Hvis alt er som det skal. Så sånn går nå dagene. Jeg veksler veldig mellom å være superglad og kjempespent, til å få dårlig samvittighet for at jeg jinxer noe når jeg f.eks har lastet ned noen graviditetsapper. Vi har også bestilt oss time til tidlig UL. Selv om det er en mellomstor norsk by vi bor i, så er det kun en privatpraktiserende gynekolog her i byen som foretar utredninger, svangerskapskontroller etc. Jeg følte det dermed som veldig hast å få booket en time, da det egentlig er stor sjanse for å ikke få. Heldigvis er det jo denne gynekologen som har vært hos i denne prosessen tidligere, så vi var inne i "systemet". Ellers har vi måtte reise til en helt annen by. Men nå fikk vi ihvertfall time til UL i uke 9. Det er jo en måned til enda, og akkurat nå føles det lenge å gå og vente på bekreftelse på at det er liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmenOmEnBaby Skrevet 13. juni 2017 #366 Del Skrevet 13. juni 2017 Hei, Dumpet tilfeldigvis innom dagboken din - så spennende!! ☺️ Gratulerer så mye!! 🎉 Så kjekt med prøvedagbok!! 😀 Jeg fikk to svakt positive tester i går 🤞🏼 Men tror ikke helt på det.. hadde gledet meg sånn til i dag for en ny test, men den ser helt lik ut... det er en strek der men den er svak... Ah, for en Berg og dalbane!! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. juni 2017 #367 Del Skrevet 13. juni 2017 Velkommen til galskapen det er å være gravid. De første månedene er tortur altså, men tidlig UL pleier å hjelpe (i noen dager hvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 13. juni 2017 #368 Del Skrevet 13. juni 2017 3 timer siden, Snotra skrev: I dag er jeg visst 5 + 4. Jeg merker at nervøsiteten stiger for hver dag som går. Jeg er så redd for at noe skal skje, at noe er galt. Jeg merker nesten ingenting annerledes. Jeg har endelig blitt frisk etter forkjølelsen, og da skal jeg jo kunne merke at noe er annerledes. Men nei... Det eneste som jeg har kjent var i går ettermiddag og i går kveld: en ømhet i livmorområdet. Dette kjente jeg særlig godt hvis jeg hadde sittet i ro ei stund og dermed reiste meg opp. Altså byttet stilling. Ellers er det ingenting. Kanskje hvis jeg tenker over det - litt stikking, men det er kanskje innbilning. Og som for de aller fleste så gjør jo dette meg litt/veldig usikker. Jeg har ikke tatt flere tester siden CB-testen på fredag. Jeg har bestemt meg for å ta en ny CB-digital enten på torsdag eller fredag. Den bør jo da gå fra 1-2 uker til 2-3 uker. Hvis alt er som det skal. Så sånn går nå dagene. Jeg veksler veldig mellom å være superglad og kjempespent, til å få dårlig samvittighet for at jeg jinxer noe når jeg f.eks har lastet ned noen graviditetsapper. Vi har også bestilt oss time til tidlig UL. Selv om det er en mellomstor norsk by vi bor i, så er det kun en privatpraktiserende gynekolog her i byen som foretar utredninger, svangerskapskontroller etc. Jeg følte det dermed som veldig hast å få booket en time, da det egentlig er stor sjanse for å ikke få. Heldigvis er det jo denne gynekologen som har vært hos i denne prosessen tidligere, så vi var inne i "systemet". Ellers har vi måtte reise til en helt annen by. Men nå fikk vi ihvertfall time til UL i uke 9. Det er jo en måned til enda, og akkurat nå føles det lenge å gå og vente på bekreftelse på at det er liv. Du kan jo stikke til legen og ta en blodprøve med noen dager mellomrom! Da vil du få en klar pekepinn på om hvilke vei det går Jeg er så utrolig glad på dine vegne Snotra! Har tenkt mye på deg! Håper virkelig at alt går bra! Husk å spise graviditets vitaminer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #369 Del Skrevet 13. juni 2017 10 timer siden, DrømmenOmEnBaby skrev: Hei, Dumpet tilfeldigvis innom dagboken din - så spennende!! ☺️ Gratulerer så mye!! 🎉 Så kjekt med prøvedagbok!! 😀 Jeg fikk to svakt positive tester i går 🤞🏼 Men tror ikke helt på det.. hadde gledet meg sånn til i dag for en ny test, men den ser helt lik ut... det er en strek der men den er svak... Ah, for en Berg og dalbane!! 😂 Heisann! Så hyggelig med en hilsen og takk for gratulasjon. Det høres ut som at du har det ekstremt spennende for tida selv også. Jeg hadde det på samme måte selv i forrige uke. Svake tester som ikke endret seg nevneverdig fra dag til dag. Hvor mange dpo er du? Anbefaler CB digital, så slipper man å tolke. Har du egen dagbok også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #370 Del Skrevet 13. juni 2017 9 timer siden, A4-livet skrev: Velkommen til galskapen det er å være gravid. De første månedene er tortur altså, men tidlig UL pleier å hjelpe (i noen dager hvertfall ) Hehe, dette er virkelig galskap! På så mange måter. På en måte vil jeg at tida skal gå fort, på en annen måte håper jeg at den ikke gjør det. Trenger tid til å fordøye dette og nyte det mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 13. juni 2017 #371 Del Skrevet 13. juni 2017 Åååå. Jeg ser at du også akkurat har fått positiv graviditetstest. Nei, så gøy!!! Vi er ca likt vi da, men en ukers mellomrom. Jeg håper vi blir roligere etterhvert, og at alt går bra! Nå er det bare å tørre å stole på testene og tenke positivt G R A T U L E R E R ! Det blir fint å følge deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #372 Del Skrevet 13. juni 2017 7 timer siden, Ruccula skrev: Du kan jo stikke til legen og ta en blodprøve med noen dager mellomrom! Da vil du få en klar pekepinn på om hvilke vei det går Jeg er så utrolig glad på dine vegne Snotra! Har tenkt mye på deg! Håper virkelig at alt går bra! Husk å spise graviditets vitaminer Så koselig - jeg setter pris på at folk har trua. Og takk for tips om blodprøve, det skal jeg virkelig vurdere. Fikk også kjøpt vitaminer i dag. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Prøver meg på Nycoplus Gravid. Mulig det er litt overkill, men det var det eneste de hadde på apoteket som det sto gravid på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #373 Del Skrevet 13. juni 2017 5 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Åååå. Jeg ser at du også akkurat har fått positiv graviditetstest. Nei, så gøy!!! Vi er ca likt vi da, men en ukers mellomrom. Jeg håper vi blir roligere etterhvert, og at alt går bra! Nå er det bare å tørre å stole på testene og tenke positivt G R A T U L E R E R ! Det blir fint å følge deg fremover Takk det samme! Det er skummelt og helt utrolig fantastisk på samme tid. Jeg må innrømme at tankene sirkulerer rundt dette nesten konstant for tida. Håper det roer seg litt etter hvert ja. I mellomtiden er det jo supert at det fins forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 13. juni 2017 #374 Del Skrevet 13. juni 2017 Ja, herregud. Hva hadde jeg gjort uten forum!? Men ja, jeg vet. Det er HELT surrealistisk. Ser at du har prøvd en stund du å. La spiren sitte helt til februar!!! Hehe, vi får støtte hverandre her inne Ser du skal på ultralyd i uke 9. Spennende! La tiden gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmenOmEnBaby Skrevet 13. juni 2017 #375 Del Skrevet 13. juni 2017 2 timer siden, Snotra skrev: Heisann! Så hyggelig med en hilsen og takk for gratulasjon. Det høres ut som at du har det ekstremt spennende for tida selv også. Jeg hadde det på samme måte selv i forrige uke. Svake tester som ikke endret seg nevneverdig fra dag til dag. Hvor mange dpo er du? Anbefaler CB digital, så slipper man å tolke. Har du egen dagbok også? Ja, en skikkelig berg og dalbane dette 😆 11dpo i dag (6 dager siden innsett av et blasto) ☺️ Vi har planlagt å kjøpe en digital til helgen som vi kan ta lørdags morgen, sammen... Det er jo i teorien galskap å holde på med testing så tidlig... 😳 Ja, dagboken min heter det samme som nicket mitt - du er hjertelig velkommen dit 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #376 Del Skrevet 14. juni 2017 23 timer siden, Chickenwings85 skrev: Ja, herregud. Hva hadde jeg gjort uten forum!? Men ja, jeg vet. Det er HELT surrealistisk. Ser at du har prøvd en stund du å. La spiren sitte helt til februar!!! Hehe, vi får støtte hverandre her inne Ser du skal på ultralyd i uke 9. Spennende! La tiden gå fort! Ja, måtte tida gå fort! Samtidig som jeg er litt sånn: ikke la tida gå alt for fort heller. Vil veldig gjerne nyte dette mest mulig, og ikke minst la det synke litt inn. Det har virkelig ikke gått opp for meg! Tidlig UL i uke 9 ja. Det blir jo sinnssykt spennende! Skal du også ha tidlig UL snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #377 Del Skrevet 14. juni 2017 5+5 i dag, og fortsatt ingen særlige symptomer. Kanskje litt mensmurringer, pluss jeg er litt trøtt og tom for energi. Men det siste kan gjerne være en tilfeldighet også. Eller så henger det vel sammen med at jeg sover dårlig for tida. Jeg ligger lenge og tenker på graviditeten, alle slags spørsmål, bekymringer og tanker som surrer igjennom hodet. Og da blir søvnkvaliteten så som så. I tillegg våkner jeg tidlig, og med en gang starter tankekarusellen på igjen. Så det er litt slitsomt. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta en ny CB digital i morra. Burde vel sikkert ha ventet til fredag, men vet ikke om jeg klarer. Jeg håper virkelig at den har økt i antall uker! Tror jeg tar en billigtest i samme slengen også. Håper på en tydelig strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. juni 2017 #378 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg føler sånn med deg akkurat nå! Du blir helt seriøst koko av å være gravid. Det er fader meg bekymringer i ni måneder Det er plenty når babyen kommer ut også, men da kan du i hvert fall ta en rask sjekk om han/hun puster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. juni 2017 #379 Del Skrevet 14. juni 2017 Med eldste hadde jeg ingen symptomer bortsett fra trøtthet som kom i uke 6 eller noe. Kanskje du er like heldig som meg (evt sitter du der om en uke helt grønn i ansiktet og orker ikke spise annet enn tørre salte kjeks....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 15. juni 2017 #380 Del Skrevet 15. juni 2017 17 timer siden, Snotra skrev: 5+5 i dag, og fortsatt ingen særlige symptomer. Kanskje litt mensmurringer, pluss jeg er litt trøtt og tom for energi. Men det siste kan gjerne være en tilfeldighet også. Eller så henger det vel sammen med at jeg sover dårlig for tida. Jeg ligger lenge og tenker på graviditeten, alle slags spørsmål, bekymringer og tanker som surrer igjennom hodet. Og da blir søvnkvaliteten så som så. I tillegg våkner jeg tidlig, og med en gang starter tankekarusellen på igjen. Så det er litt slitsomt. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta en ny CB digital i morra. Burde vel sikkert ha ventet til fredag, men vet ikke om jeg klarer. Jeg håper virkelig at den har økt i antall uker! Tror jeg tar en billigtest i samme slengen også. Håper på en tydelig strek! Jeg hadde heller nesten ingen symptomer. Var vel trøtt i begynnelsen.. Så ble jeg bittelitt kvalm i uke 6... Men sånn alt i alt har jeg følt meg nesten som normal hele tiden . Tror det er like normalt å ha lite symptomer som å ha mange 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå