Gå til innhold

Facebookgruppe for Fotballfrue kritikk (splittet fra Fotballfrue kritikk)


Milio

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Milio skrev:

En lukket gruppe på FB kan være smart. Da må du ha invitasjon fra admin eller noen andre i gruppen (evt godkjenning), og lenke til gruppen kan sendes på melding til de som er ønskelige å invitere. 

 

Men hva med oss stakkarer som bare leser og ikke sier noe selv, da? Får vi være med? :ironi::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest
6 minutter siden, Yaki skrev:

Men hva med oss stakkarer som bare leser og ikke sier noe selv, da? Får vi være med? :ironi::popcorn:

Søtt innlegg.   :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Yaki skrev:

Men hva med oss stakkarer som bare leser og ikke sier noe selv, da? Får vi være med? :ironi::popcorn:

Nei. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit at det lages en ny lukket fruediskusjon et annet sted også ,slik at neste gang KG undercover finner nytt grums blir det avslørt uten at fruen og fruemannen rekker og slette sporene. Bare husk å ikke skriv om det her :ph34r:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Yaki skrev:

Men hva med oss stakkarer som bare leser og ikke sier noe selv, da? Får vi være med? :ironi::popcorn:

:ler:

Også jeg som faktisk skriver her innimellom, men det kan man ikke se! :glare: (blir vel slettet dette også) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

:ler:

Også jeg som faktisk skriver her innimellom, men det kan man ikke se! :glare: (blir vel slettet dette også) 

Haha! Når jeg ser viewcount på enkelte av imgur-bildene som postes her så er det jo tydelig at veeeldig mange fler er innom tråden enn de som gidder å si noe. Mener jeg så flere med 4-500 visninger. Om tråden dør ut og diskusjonen fortsetter et annet sted, så forsvinner nok mange "usynlige" deltakere fra KG også :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Yaki skrev:

Haha! Når jeg ser viewcount på enkelte av imgur-bildene som postes her så er det jo tydelig at veeeldig mange fler er innom tråden enn de som gidder å si noe. Mener jeg så flere med 4-500 visninger. Om tråden dør ut og diskusjonen fortsetter et annet sted, så forsvinner nok mange "usynlige" deltakere fra KG også :ph34r:

Da er det kanskje greit at KG forstår viktigheten av denne tråden for forumet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Da er det kanskje greit at KG forstår viktigheten av denne tråden for forumet. 

Kg eksistete før denne tråden også i beste velgående så tror ikke de lider noen nød om disse "usynlige" deltakerne forsvinner. Eller denne tråden forøvrig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Jeg tenkte å opprette gruppen i dag, men vet ikke helt hva jeg skal kalle den. Gjerne send meg forslag på innboks. Sender invitasjon til de som ønsker det og som har vist seg i debatten her, så får vi bare se om vi klarer å få til noe bra der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Salmonella skrev:

Kg eksistete før denne tråden også i beste velgående så tror ikke de lider noen nød om disse "usynlige" deltakerne forsvinner. Eller denne tråden forøvrig.

Sier ikke at KG blir nedlagt hvis tråden dør ut, men at KG får mindre klikk er godt mulig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å flytte diskusjonen til en lukket gruppe utestenger man også de som ikke er på face, noe jeg har skjønt gjelder enkelte i denne tråden. Støtter forslaget om å flytte over til et annet diskusjonsforum :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59
25 minutter siden, Hoppetau skrev:

Jeg liker ikke denne ideen om ei lukka gruppe. Litt av poenget med denne tråden er jo også å få vist andre hvordan bloggerne driver, samt at media kan få informasjon. Mange saker i media har jo kommet fra denke tråden, ikke bare de store oppslagene men også mindre saker. Jeg kan ikke se at ei lukka gruppe på fb vil ha på langt nær samme funksjon, og ser for meg at diskusjonen vil bli en helt annen med langt mindre variasjon.

Skjønner jo at modereringen her gjør det vanskelig, så jeg støtter heller forslaget om å flytte tråden til diskusjon.no. En offentlig debatt om hvordan bloggerne virker er jo et gode. 

Vi kan jo sende saker til media selv om vi diskuterer det i en lukket gruppe. Kan jo sendes når vi har mer informasjon enn bare en "spekulasjon", som gjerne blir slettet her.

Har i hvert fall opprettet gruppen nå i påvente av en eventuell flytting av diskusjonen til annet fora. Send PM de som ønsker å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, minimymlen skrev:

Ved å flytte diskusjonen til en lukket gruppe utestenger man også de som ikke er på face, noe jeg har skjønt gjelder enkelte i denne tråden. Støtter forslaget om å flytte over til et annet diskusjonsforum :)

Jeg har ikke face, men tror nok det vil bli diskutert videre her, bare ikke eventuelle nye avsløringer:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg synes det er synd om diskusjonen flyttes til Facebook siden jeg selv da ikke vil kunne delta. Likevel er jeg enig i at det ikke kan fortsette slik det er per i dag med den modereringen som er her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lalalala59
17 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Jeg synes det er synd om diskusjonen flyttes til Facebook siden jeg selv da ikke vil kunne delta. Likevel er jeg enig i at det ikke kan fortsette slik det er per i dag med den modereringen som er her. 

Må den slutte her da? Kanskje det blir litt forskjellige diskusjoner bare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at man velger å diskutere på andre arenaer når man blir kneblet sånn som man blir her i tråden.. 

Gjerne send meg link til ny side på PM :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, minimymlen skrev:

Ved å flytte diskusjonen til en lukket gruppe utestenger man også de som ikke er på face, noe jeg har skjønt gjelder enkelte i denne tråden. Støtter forslaget om å flytte over til et annet diskusjonsforum :)

Er enig med deg. Er ikke alle i Norge som har facebook. Og synes utestengelse av mennesker blir feil. 

For meg er det egentlig det samme, fordi jeg har fått beskjed om at jeg ikke er velkommen i denne nye gruppa p facebook. Men tenker på de som er aktive her inne å ikke kan ytre sine meninger mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Atp skrev:

Er enig med deg. Er ikke alle i Norge som har facebook. Og synes utestengelse av mennesker blir feil. 

For meg er det egentlig det samme, fordi jeg har fått beskjed om at jeg ikke er velkommen i denne nye gruppa p facebook. Men tenker på de som er aktive her inne å ikke kan ytre sine meninger mer

Synes det er utrolig barnslig om det skal bli barneskole tendenser her som at "du får ikke være med i gruppa mi", "du har ikke vært aktiv så du kan ikke få være med osv. Denne lukkede gruppa blir jo bare til så enkelte kan fortsette med å være usaklig og ikke bli moderert. Synes det er en uting å begynne med "trynefaktor" og ekskludering. Det er ikke alle som har face, og det er ikke alle som har face. Hvorfor ikke bare etterstrebe å være saklig og sette seg inn i hva som er tillatt å diskutere? Har jo vært mye gode diskusjoner her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...