AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg glemte å ta ut dagslinsene i går kveld og oppdaga det først i ettermiddag. Jeg har prøvd flere forsøk på å få dem ut, men de sitter helt fast. Har også prøvd å få neglen under kanten og skvise den av, men den er som limt. Nå har linsene vært på i over 24 timer og jeg tror ikke jeg klarer å få dem av. Jeg har dryppet på linsevæske flere ganger, men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg er redd for å skade øyet om jeg graver for mye med neglene. Burde jeg få dem ut i kveld, eller kan jeg vente til i morgen og dra til optiker når de åpner? Anonymkode: f37be...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 31. januar 2016 #2 Del Skrevet 31. januar 2016 Ring legevakten, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Del Skrevet 31. januar 2016 Har du prøvd å gnikke på på øyelokkene med øynene lukket? Det hjelper alltid meg. Anonymkode: 4ad16...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Del Skrevet 31. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å ta ut dagslinsene i går kveld og oppdaga det først i ettermiddag. Jeg har prøvd flere forsøk på å få dem ut, men de sitter helt fast. Har også prøvd å få neglen under kanten og skvise den av, men den er som limt. Nå har linsene vært på i over 24 timer og jeg tror ikke jeg klarer å få dem av. Jeg har dryppet på linsevæske flere ganger, men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg er redd for å skade øyet om jeg graver for mye med neglene. Burde jeg få dem ut i kveld, eller kan jeg vente til i morgen og dra til optiker når de åpner? Anonymkode: f37be...2a4 Dagslinser er ikke særlig annerledes enn månedslinser så om du ikke får de ut så la de være til i morgen. De er større risiko for skader ved å holde på på øyet med negler. La de være og kontakt optiker i morgen. Gni evnt utenpå øyelokket om du ønsker de ut. Anonymkode: bf91e...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå