Gå til innhold

3 ikm. Negativ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vil hjelpe meg. 

Har en del smerter i magen og i eeggstokkene /livmor. Vet jo ikke hva det er. Men jeg er på overtid noe den aldri pleier å være. Men burde jeg kontakte lege og få det undersøkt siden smertene er såpass?!

Anonymkode: 4d8a7...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt test? Graviditetssmerte og PMS-smerter kan være like. Kjemisk graviditet kan forskyve menstrusjonen litt, det samme kan små hormonubalanser og forstyrrelser. Enkelte kvinner kan også oppleve sen eggløsning og seg festing av egg, slik at man går over IKM med mange dager før man har nok HCG til å slå ut på en test. 

Er smertene så sterke at du føler for å ta smertestillende og føles ukjent og uvant, så ta kontakt med legen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Har du tatt test? Graviditetssmerte og PMS-smerter kan være like. Kjemisk graviditet kan forskyve menstrusjonen litt, det samme kan små hormonubalanser og forstyrrelser. Enkelte kvinner kan også oppleve sen eggløsning og seg festing av egg, slik at man går over IKM med mange dager før man har nok HCG til å slå ut på en test. 

Er smertene så sterke at du føler for å ta smertestillende og føles ukjent og uvant, så ta kontakt med legen din. 

Ja. Tok til Morgenurin . Jeg vet jeg hadde el til vanlig tid. Jeg har vært prøver i 2 år og har hatt en kjemisk. Men det er nesten 2 år siden. MEN har jo masse symptomer. Luft i magen. Ømme bryster og til og med puppa har forandret seg 😕 så syntes det er rart jeg ikke får positiv. Men er nok kroppen som tuller. Har bare aldri hatt så mye smerter før.  😕

 

Anonymkode: 4d8a7...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Hvor mange DPO er du?

Det finnes statestikk for hvor mange gravide som får positiv/negativ test på forskjellige dager etter EL. Dersom du nå er 17 DPO (3 etter IKM i gjennomsnitt) så:

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=17

Denne statestikken tar kun for seg kvinner som visste seg å være reellt gravide. Så 12,3% av kvinner opplever negativ test 17 DPO og er faktisk gravide. 

Denne statestikken går kun til 18DPO, og der sier den at 10% av kvinner får negativ test, selv om de er gravide. Så alt håp er ikke ute. Om test i morgen også er negativ, så ring legekontoret, og se om du får time og kan få tatt blodprøve for å sjekke nøyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1 7dpo ja. Såpass. Det visste jeg ikke.  Bare leder at de fleste her inne tester positivt før ikm eller på ikm😊 

Anonymkode: 4d8a7...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...