Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Bekymringen er borte fra hodet ;)

Dagen i dag har vært tilbrakt på en av de største begivenhetene her vi bor, nemlig løp i ulike klasser. E løp i klasser for de under skolealder og til tross for laber interesse før start fløy hun avgårde gjennom løypen! Ingen tvil om at hun har godt av å være aktiv, og veldig synd at det ikke er et alternativ for hennes aldersgruppe. Prøver å sende mail og meldinger til de som et ansvarlige om at det finnes 4 åringer som også er interessert,  men får ikke respons på det. Dritt altså. Så nå må jeg slite meg selv ut for å aktivisere henne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Leviora skrev:

Åh, gratulerer så mye! :hoppendeglad:

Takk for det :strix: Ikke så langt bak deg, så er godt å ha noen som er så nært å slå følge med :nigo:

1 time siden, _marielle_ skrev:

Gratulerer fra meg og :hoppendeglad:

Takk for det :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare ser jeg nå at du har dagbok som jeg av en eller annen grunn ikke har vært innom før, men så viser det seg at du er ny-gravid også!!! :strix:

Hurra for deg og mannen, så gøy at det klaffet når dere akkurat hadde fått utrednings time satt opp om en liten evighet da. 
Bra jobba!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Beccy87 skrev:

Ikke bare ser jeg nå at du har dagbok som jeg av en eller annen grunn ikke har vært innom før, men så viser det seg at du er ny-gravid også!!! :strix:

Hurra for deg og mannen, så gøy at det klaffet når dere akkurat hadde fått utrednings time satt opp om en liten evighet da. 
Bra jobba!! :tommelopp:

Tusen takk for det, Becky :strix:

Vi er veldig glade for at det gikk nå, nesten for godt til å være sant :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at noe skjer i kroppen. Stikker og murrer nederst i magen, ømme pupper og jeg tror at kvalmen hr begynte å melde sin ankomst!  Synes det er lovlig tidlig, men husker ikke når det skjedde sist.

Har laget til en "matpakke" til natten om det skulle være behov; vannflaske og Ritz-kjeks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snotra skrev:

Gratulerer så mye!! :):) 

Takk for det :strix:

Hyggelig med nytt spor i boka :vinke: Har du dagbok selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!  Starta av en eller annen grunn på side 5 når jeg klikka meg inn her,  og da var det snakk om utredning -  også ble du plutselig gravid på sida etter!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2016 den 23.50, Porcelain skrev:

Gratulerer!  Starta av en eller annen grunn på side 5 når jeg klikka meg inn her,  og da var det snakk om utredning -  også ble du plutselig gravid på sida etter!  

Takk for det! :strix:

Det er ganske utrolig at kroppen ordnet opp på egenhånd. Det eneste jeg trengte var henvisning i posten :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sier er BV appen at hjertet begynner å slå :hjerte:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Nautika skrev:

:hjerte:

Gratulerer så mye! 

Tusen takk :strix:

4 timer siden, sitronkake skrev:

Gratulerer! :strix: Her vil jeg følge med! 

Tusen takk :strix:

10 timer siden, Weebs skrev:

Hjerte! :rodmer:

:hjerte:

4 timer siden, Marimba skrev:

:hjerte::nigo: 

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og leter etter en oversikt over milepæler for svangerskap som jeg brukte med E sist. Klarer ikke å huske hvor jeg fant det sist, så jeg skal lete litt mer før jeg gir opp ;)

Jeg må visst allerede begynne å finne på unnskyldninger for ikke å drikke :fnise: Er invitert i bursdagsfest hos bestevenninnen min neste helg, og synes at det er tidlig å skulle fortelle noen det enda. Sist måtte jeg fortelle det når jeg var 8 uker på vei, da jeg trengte noen som kunne hjelpe meg unna vanskelige situasjoner i vår egen bryllupsfest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplejuice i glass ser jo litt ut som øl da ;) Er du virkelig i det kreative hjørnet kjøper du korkemaskin på europris, tar eplejuice på gamle (og vaskede) ølflasker og korker i vei. :ler: 

 

Si i fra når du finner oversikten. Jeg kom over denne i går, men likte den ikke noe særlig. Mente jo at jeg bare var litt over 6 uker på vei! Nei, jeg holder meg til de som teller fra starten av syklusen og ikke fra befruktning :P ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg drukket øl hadde det vært supert! Går for det meste i Smirnoff Ice, så kan ikke gjøre helt det samme der dessverre.

Den jeg hadde sist var fra starten av syklus, og passet så flott! Håper jeg finner den igjen. Gi meg ikke med å lete før jeg har det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...