Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kan vi glede oss til november begge to! Synes ikke det er så lenge til jeg altså. Tiden flyr :) Det er jo bare til å kjøre på mens man venter også, men dere slipper i alle fall å stresse nå. Dette blir bra greier :Nikke:

Min siste fest før positiv test var så intens at jeg håpte det ble den siste på lenge! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen synes det var veldig lenge til, men det er jo egentlig rett rundt hjørnet :jepp: Og mens vi venter gjør vi så godt vi kan i forhold til forberedelser :lur:

Jeg kommer nok til å kjenne den festen i lang tid etterpå tenker jeg, for når hele familien fra inn- og utland samles vet jeg hvordan det blir :skaal:

• 2 uker senere...
Skrevet

Da var denne helgen overstått og den vanlige hverdagen er i gang igjen. Det ble en flott fest for søsteren min, men jeg kjente at når klokken ble 22 og 23 at jeg fint kunne dratt hjem og slappet av i sofaen :fnise: Er ikke helt laget for festing ;)

Syklusmessig er jeg på dag 28. Basert på de siste syklusene sier Ovia at jeg kan teste om 4 dager. Selv med litt små plager tviler jeg på at det blir noe spenning.

Nå blir det avslapping på sofaen før det er senga. Dumme meg som sa ja til å begynne en time tidligere i morgen :sove:

Skrevet

Er visst gravid jeg :fnise:

20160902_080427.jpg

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer!!! :strix:

Tenkte nå når jeg så du hadde skrevet noe at nå er hun gravid. Det er så gøy å ha rett noen ganger!

Skrevet

Å HERREGUD. Gratulerer! :strix: Så gøy! Shit! 

Skrevet
53 minutter siden, A4-livet skrev:

Tenkte nå når jeg så du hadde skrevet noe at nå er hun gravid. Det er så gøy å ha rett noen ganger!

Tusen takk :nigo::strix:

25 minutter siden, Weebs skrev:

Å HERREGUD. Gratulerer! :strix: Så gøy! Shit! 

Tusen takk :nigo::strix:

Det er nesten for godt til å være sant! Trodde ikke at vi kom til å klare noe uten hjelp fra gyn denne gangen heller, men jammen meg klarte vi det :hoppe:

Har følt meg veldig trett de siste dagene, og i natt har jeg slitt så veldig med søvnen. E våknet rett over 5 en gang, og hun har lagt å ormet seg ved siden av meg siden :fnise: Fant ut at jeg hadde en strimmel liggende, så tenkte why not? Har aldri fått positivt på det før, så ble litt i sjokk! Da var det godt at jeg kom på en CB som jeg hadde lurt vekk en gang - og der var samme resultatet :nigo:

Jeg har ikke fortalt det til mannen enda.. Han er på jobb, og jeg kjenner han såpass at får han beskejd nå forteller han det til alle :ler: Men da er det godt at E har bestemt at hun skal på overnatting hos mormor og morfar i dag, så vi får oss en datenight. Så da får han høre det :Nikke: Må bare holde meg å ikke fortelle det til mamma når hun kommer innom senere!

Tenk at E skal bli storesøster :hjerte:

Skrevet

WOOOW!

GRATULERER! :D

Så fantastisk! Blir det 17. mai barn på deg eller noe sånt? :D

Skrevet
7 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

WOOOW!

GRATULERER! :D

Så fantastisk! Blir det 17. mai barn på deg eller noe sånt? :D

Tusen takk :nigo: :strix:

Foreløpig termin er 9. mai, så det er midt i den travleste bursdagstiden i familien :fnise:

Skrevet

Åååå! Hurra!! :)

Skjønte ingenting jeg nå som jeg så at dagboka di hadde endra navn, men så klikket jeg meg inn her og der lyste testen mot meg :nigo: 

Gratulerer! 

Hva er suksessoppskriften din denne gangen, tenker du? 

Skrevet

Med Lille hadde jeg termin 9. mai,  og han ble født 17. mai, just sayin' :fnise:

Skrevet
9 timer siden, Marimba skrev:

Åååå! Hurra!! :)

Skjønte ingenting jeg nå som jeg så at dagboka di hadde endra navn, men så klikket jeg meg inn her og der lyste testen mot meg :nigo: 

Gratulerer! 

Hva er suksessoppskriften din denne gangen, tenker du? 

Takk for det, Marimba :nigo:

Aner ikke hva som gjorde at det gikk denne gangen og ikke tidligere, har gjort det samme fra måned til måned. Så tror at kroppen bare trengte litt ekstra tid, og ingenting er bedre enn at den ordnet det på egenhånd! Forrige gang tok det 15 mnd før spiren satt, mens denne "bare" 9.

6 timer siden, Leopanter skrev:

Med Lille hadde jeg termin 9. mai,  og han ble født 17. mai, just sayin' :fnise:

Takk :nigo:

Svigermor hadde termin med mannen 17. mai, men han kom til verden 12. Så er det en ting som er sikkert så er det at vi ikke har styring på dette :fnise:

Skrevet

Fortalte mannen at jeg hadde funnet ut hva som gjorde at jeg har vært så trett den siste tiden. Viste han bilde av testene og han ble et stort smil med en gang. Han var utrolig glad for at vi hadde fått det til, og litt sprekkeferdig av stolthet :) Blir spennende å se hvor lenga han klarer å holde seg denne gangen. 

Planen er å ikke fortelle det til de kommende besteforeldrene og resten av familien enda, da vi vil vite at ting ser bra ut før vi annonserer det. Så jeg lurer på tidlig ul i oktober/november en gang. Sist gang var vi på UL i uke 10, så får se om det blir samme tid denne gangen :)

Skrevet

Så koselig med stolt mann! Han var rimelig fornøyd med seg selv min også :fnise: Tidlig UL blir bra! Herregud, føler jeg skriver dette i alle sine dagbøker når de snakker om TUL, men det er seriøst det kuleste jeg har opplevd. Fytti. Den søte dingsen som lå der og sprellet! Smelt, smelt :rodmer:

Skrevet
9 minutter siden, Weebs skrev:

Så koselig med stolt mann! Han var rimelig fornøyd med seg selv min også :fnise: Tidlig UL blir bra! Herregud, føler jeg skriver dette i alle sine dagbøker når de snakker om TUL, men det er seriøst det kuleste jeg har opplevd. Fytti. Den søte dingsen som lå der og sprellet! Smelt, smelt :rodmer:

Jeg trenger heldigvis ikke overtale mannen til TUL, for han er enig med at det blir lenge til januar og først få vite om ting går greit da.

Blir en travel vår for oss om alt med husbygging og slikt går som planlagt! Vi var i banken tidligere i uken, og må sende alle anbud og priser vi har fått slik at huset vi skal bygge kan verdivurderes før vi får lån. Er det verdt mindre enn vi vil låne får vi ikke låne, men med sjøtomt regner jeg med at det er et pluss :) Går alt etter planen håper vi å starte grunnarbeid på tomten i april,  og i så fall går det neste halve året i husbygging! 

Skrevet
9 timer siden, pusilus skrev:

Gratulerer :) 

Tusen takk :hjerte:

Skrevet

Vi er hos mine foreldre i helgen, og jeg er så trett! Heldigvis er jeg ikke alene om det så vi kommer oss gjennom dagen på et vis ;)

Mamma byr meg på rosévin,  men jeg er så heldig at jeg ikke liter vin i det hele og store så når jeg takker nei er det ingen fare for at hun lukter lunta :)

Tenker litt på forrige helg hvor jeg da drakk litt,  men prøver å ikke tenke for mye på det. Var ikke de store mengdene, 2-3 bokser med med Smirnoff Ice. Går nok bra for det?

Skrevet

Jeg drakk vin noen dager før positiv test både da jeg var gravid med jr og denne gangen. Ikke noe problem :)

Skrevet

Det ville jeg ikke tenkt på hvis jeg var deg :) 

For mange år siden var vi noen jenter på en party-party-charter-harrytur og badet i vodka hver dag i én uke. Viste seg at hun ene var gravid, hun fant ikke ut av det før det var gått tre måneder. Hun fikk panikk og løp gråtende til legen og fikk noen trøstende ord der. Tre Smirnoff Ice er barnemat ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...