Gå til innhold

Da blir det enda en liten på oss!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lenge til TUL nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Ny Bruker skrev:

Ikke lenge til TUL nå :)

Nei nå er det bare fire små dager igjen :nigo:

Mannen hadde tenkt at E kunne være med oss, men jeg synes ikke det er greit. Tenk hvis ting ikke er slik som de skal være? Og så vet hun heller ikke at jeg er gravid,  og er det positive ting som kommer frem på lørdag vil jeg fortelle henne det på min måte og ikke i forbifarten på et kontor. Mannen hadde ikke tenkt på det på den måten, men etter at jeg fikk luftet med forstod han hva jeg tenkte. Så da blir det bytur på oss alle, han og E på kino mens jeg drar på ul :)

Skrevet

De sier jo og at de ikke vil at barn skal være med på ultralyd. Jeg tipper hun koser seg mer på kino. Nå er ikke ultralydene mine så spennende lenger. Kunne nesten tenkt meg en tur på kino selv istedenfor. Men det er bare fordi det er snakk om måling av lårbein og morkake. Så de bruker ikke tid på å se på ansikt osv. 

Skrevet

Blir ul på meg på fredag i steden for, så da ordner det seg med at mannen får vært med også :) Så at det tilfeldigvis vsr noen timer da hos dey stedet jeg egentlig hadde tenkt å dra, så da bestiltejeg heller der! Så da er det bare tre dager, faktisk snart bare to :nigo:

Skrevet

Vil følge deg, kjeksen :laugh:

Det blir spennende med UL imårra! 

Skrevet
1 time siden, fridr skrev:

Vil følge deg, kjeksen :laugh:

Det blir spennende med UL imårra! 

Velkommen skal du være :nigo:

Det blir veldig spennende! Håper jeg er like heldig som deg i dag :hjerte:

Skrevet

Så fint at det ordnet seg slik at mannen også kunne være med da. 
Er en fin opplevelse å dele sammen. 
Lykke til! :) 

Gjest Ludodama
Skrevet

Åh, UL :hjerte:

Lykke til imorra - og oppdater oss på enhver detalj :nigo:

Skrevet
1 time siden, Beccy87 skrev:

Så fint at det ordnet seg slik at mannen også kunne være med da. 
Er en fin opplevelse å dele sammen. 
Lykke til! :) 

Det blir veldig spennende! Kjenner at det kribler godt i magen for jeg er på spent :nigo:

Skrevet
1 time siden, Ludodama skrev:

Åh, UL :hjerte:

Lykke til imorra - og oppdater oss på enhver detalj :nigo:

Skal gi en fyldig og detaljert rapport :jepp:

Skrevet

I dag var enig dagen hvor vi skulle få en snartitt på den lille hemmeligheten vår :hjerte: Jeg har vært ganske urolig i natt og slitt med søvnen for jeg var så nervøs for hvordan ting kunne være. Men det var helt uten grunn! 

Vi kom til en fantastisk behagelig jordmor som skulle stå for undersøkelsen.  Fra jeg kom inn til jeg gikk følte jeg meg virkelig godt tatt vare på! Npr jeg la meg på benken var jeg småstressa for om jeg bare hadde innbilt med alt sammen, men idet hun begynte med undersøkelsen lyste det et lite knøtt mot oss :rodmer:  Verdens herligste hjertelyd fikk vi høre, og tårene trilte hos mor ;)

Målingene hun tok var innenfor 9+6 og 10+3 som jeg har selv, så alt var i den skjønneste orden! Fikk med fire bilder hun skrev ut og en minnepenn hvor det er flere bilder og filmer :hjerte:

Det er bare jeg og mannen som vet om dette enda, men han kjenner godt på følelsen av å slite med å holde det for seg selv :fnise: Med E ventet vi til tidlig ul når jeg  var 10+2 på vei, så sånn sett hadde det vært greit å fortelle det nå :)

Vi hadde lyst å fortelle det til E i dag, men hun hadde ikke helt dagen når vi hentet henne i barnehagen,  så vi får se om vi forteller henne i morgen :hjerte:

Skrevet

Denne oppdateringen har jeg nå ventet på i hele dag, og så koselig opplevelse! :strix: Ordentlig bra start på helga :) Blir spennende om storesøster får vite noe i løpet av helga da, og hvordan hun tar det! 

Skrevet

Hurra! :strix: Så deilig med vellykket UL, bra start på helgen!

Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Denne oppdateringen har jeg nå ventet på i hele dag, og så koselig opplevelse! :strix: Ordentlig bra start på helga :) Blir spennende om storesøster får vite noe i løpet av helga da, og hvordan hun tar det! 

Den beste starten på helgen vi kunne fått :jepp: Sitter og koser meg med bilder og film fra timen i dag :rodmer:

Om humøret til E er bedre i morgen tror jeg det skal godt gjøres å ikke fortelle henne det :ler:

1 time siden, Nautika skrev:

Så herlig! :strix:

Kunne ikke vært mer enig :strix:

1 time siden, sitronkake skrev:

Hurra! :strix: Så deilig med vellykket UL, bra start på helgen!

Er utrolig herlig å sitte her nå, vel vitende om at knøttet i magen har det bra :rodmer:

52 minutter siden, fridr skrev:

:strix:jippii!

De beste nyhetene jeg kunne fått i dag :rodmer:

Skrevet

Legger med et aldri så lite bilde av knøttet også :rodmer:

IMG_20161014_1_7.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ååå, se på det fine lille mennesket da :rodmer: Blir gøy å høre hvordan reaksjonen TIL en blir. Jeg skjønte jo ikke jr noen ting (og gjør det nok ikke fortsatt) så her var det liksom ikke store reaksjonen....

Skrevet

Ååh, så herlig! :strix: Og så fint bilde! Lykke til med å fortelle storesøster:hjerte: 

Skrevet

Wææ! Så fint bilde! Det er et lite menneske jo :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...