Gå til innhold

Viser frem fitta si til homofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager er dette for noe?? Er det seriøst ment? Det er jo utrolig kleint. Og hvem i alle dager "stiller ut" fiita si på den måten, og lar homofile gutter kjenne og tafse på den?? :klo:

http://www.side2.no/aktuelt/se-reaksjonen-til-homofile-menn-nar-de-tar-pa-en-vagina-for-frste-gang/3423183770.html

Anonymkode: 74e47...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er rimelig liberal, og for "forskningens" del hadde det ikke gjort meg noe å stille opp :laugh: Det er da bare ei mus!

Anonymkode: 0b0b2...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hva enkelte er villige til å gjøre for oppmerksomhet.

Anonymkode: a1bfe...f7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjente homofile og lesbiske youtubere som lager til tider interessante videoer. 

Anonymkode: f344b...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var kult, det virker jo som om både de homofile og lesbiske fikk noen aha-opplevelser. Det stiller jo omtrent i samme klasse som de som skal kysse etter å ha møtt hverandre i 30 sek osv. Jeg synes slike videoer både er artige og mange ganger får frem noe fint. 

Dessuten, hvem synes ikke det er hysterisk morsomt med en homofil, antageligvis ganske femi homofil skrike høyt ved første syn av en vagina. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fjompen skrev:

Jeg synes dette var kult, det virker jo som om både de homofile og lesbiske fikk noen aha-opplevelser. Det stiller jo omtrent i samme klasse som de som skal kysse etter å ha møtt hverandre i 30 sek osv. Jeg synes slike videoer både er artige og mange ganger får frem noe fint. 

Dessuten, hvem synes ikke det er hysterisk morsomt med en homofil, antageligvis ganske femi homofil skrike høyt ved første syn av en vagina. :P

Haha, han fikk meg til å le :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bare var morsomt og relativt uskyldig. Vet ikke om jeg selv hadde stilt opp på noe sånt, men synes ikke det var noe galt i det. 

Anonymkode: 493d4...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en kroppsdel, og det er ingen seksuell motivasjon der fra noen av partene, så jeg synes også at det er helt uskyldig.

Jeg ville ikke ha gjort det, men jeg kan muligens ha latt en nysgjerrig homofil kompis ta på puppene mine en gang i tiden. :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt misunnelig eh? :)

Anonymkode: 83e60...565

Hva i alle dager er det å være misunnelig over? Jeg fatter ikke hvorfor dette kortet trekkes frem hver eneste gang noen kritiserer noe. Intelligensen din må være lik 0. 

Anonymkode: 99c21...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Helt enig med peppermyntete 😊ikke noe galt her var jo bare helt uskyldig og søt samtidig som det var morsomt😊

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er det å være misunnelig over? Jeg fatter ikke hvorfor dette kortet trekkes frem hver eneste gang noen kritiserer noe. Intelligensen din må være lik 0. 

Anonymkode: 99c21...725

Hva er galt med klippet? 

Anonymkode: f344b...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...