AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #141 Skrevet 19. mars 2016 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Ja hvem vant idol i fjor? Ingvar eller noe? Har hørt mye fra han etterpå, si! Anonymkode: 4fa67...475
Sitronmelis Skrevet 19. mars 2016 #142 Skrevet 19. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingvar eller noe? Har hørt mye fra han etterpå, si! Anonymkode: 4fa67...475 Nei var det ikke Siri? hmmmm.. Nei det var i 2013 det! OI så lenge siden! JO det var Ingvar i 2014! Var ikke Idol i 2015. Han har vi jo ikke hørte et pip fra.. Endret 19. mars 2016 av Sitronmelis
Sitronmelis Skrevet 19. mars 2016 #143 Skrevet 19. mars 2016 Det lønner seg egentlig ikke å vinne Idol hvis man skal se på statistikken. De fleste som har havnet på f.eks 5.plass har hatt myye større suksess.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #144 Skrevet 19. mars 2016 1 time siden, Sitronmelis skrev: Nei var det ikke Siri? hmmmm.. Nei det var i 2013 det! OI så lenge siden! JO det var Ingvar i 2014! Var ikke Idol i 2015. Han har vi jo ikke hørte et pip fra.. Husker det var en her som påsto hardnakket at Ingvar(?) kom til å gjøre det stort. Skulle funnet igjen den tråden nå Anonymkode: 885fa...997
super-s Skrevet 20. mars 2016 #145 Skrevet 20. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de vil ha med flest jenter i år etter flere sesonger med særdeles anonyme guttevinnere? Hvem har sett snurten av han som vant i fjor egentlig? Husker ikke hva han het en gang. Men ser ikke for meg så mange stjerner blant de jentene som har gått videre i år heller. Jeg tror det kunne vært en ide å ha Idol feks hvert fjerde år for å få opp kvaliteten. Årets dommere virker fiksert på ungjenter, høres ut som de synes det er et poeng i seg selv: "Du er SEKSTEN ÅR GAMMEL!" Anonymkode: 885fa...997 Det er jo egentlig ikke så mange idolvinnere som har gjort det bra i det hele tatt. Jeg husker ikke hvem som har vunnet noen av årene, annet enn Kurt Nilsen. Er jo noen som har kommet langt, men de eneste jeg kan komme på som har kommet noen vei er Kurt, Sandra Lyng og Tone Damli, og Sandra og Tone vant jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #146 Skrevet 20. mars 2016 15 timer siden, Sitronmelis skrev: Det lønner seg egentlig ikke å vinne Idol hvis man skal se på statistikken. De fleste som har havnet på f.eks 5.plass har hatt myye større suksess. Det viser vel bare at det ikke har noe å si. Men du sier at "de fleste som har havnet på feks 5. plass har hatt mye større suksess", det stemmer selvsagt ikke. Men tar man alle som ble nr. 2-6 alle årene og sammenligner med alle vinnerne, så er det flere blant førstnevnte gruppe som har gjort det bra. Men de er også langt flere, så det er ikke så rart. Anonymkode: 5b0db...1eb 1
Sitronmelis Skrevet 20. mars 2016 #147 Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det viser vel bare at det ikke har noe å si. Men du sier at "de fleste som har havnet på feks 5. plass har hatt mye større suksess", det stemmer selvsagt ikke. Men tar man alle som ble nr. 2-6 alle årene og sammenligner med alle vinnerne, så er det flere blant førstnevnte gruppe som har gjort det bra. Men de er også langt flere, så det er ikke så rart. Anonymkode: 5b0db...1eb Ja jeg brukte bare 5.plass som et eksempel. Astrid Smesplass kom jo på 5.plass og hun gjør det jo bra. Og hun Eva Weel Skram kom vel på 6.plass og hun gjør det jo bra og. Så er det jo alle disse på 2.-6.plass som du sier ja Tone, Sandra, Kurt, Alejandro, Maria Mittet, Margaret Berger er jo de som har gjort suksess etter Idol, mens vinnerene er som sunket i jorden.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #148 Skrevet 21. mars 2016 Den Sunday, March 20, 2016 at 13.19, Sitronmelis skrev: Ja jeg brukte bare 5.plass som et eksempel. Astrid Smesplass kom jo på 5.plass og hun gjør det jo bra. Og hun Eva Weel Skram kom vel på 6.plass og hun gjør det jo bra og. Så er det jo alle disse på 2.-6.plass som du sier ja Tone, Sandra, Kurt, Alejandro, Maria Mittet, Margaret Berger er jo de som har gjort suksess etter Idol, mens vinnerene er som sunket i jorden. Kurt vant... Anonymkode: 89c2e...8b4 1
Sitronmelis Skrevet 21. mars 2016 #149 Skrevet 21. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kurt vant... Anonymkode: 89c2e...8b4 Ja det vet jeg. Men han er vel den eneste som har vunnet som har gjort suksess og?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #150 Skrevet 21. mars 2016 3 timer siden, Sitronmelis skrev: Ja det vet jeg. Men han er vel den eneste som har vunnet som har gjort suksess og? Jepp. Så eksponeringen er nok mye viktigere enn vinningen. I tillegg så er vel vinnerlåta det første året den eneste folk fortsatt husker i dag. Hjelper ikke så mye å få platekontrakt hvis man ikke har det rette låtmaterialet. Anonymkode: 885fa...997
Sitronmelis Skrevet 1. april 2016 #151 Skrevet 1. april 2016 Nesten ikke hørt noe til kveldens deltakere jeg.. Ikke særlig høyt nivå i dag.
super-s Skrevet 1. april 2016 #152 Skrevet 1. april 2016 Jeg synes det ble for mange semifinalerunder i år (eller dvs. jeg har aldri egentlig fulgt så nøye med på det, så vet ikke om det er sånn hvert år). Blir kjedelig når jeg ikke har noe forhold til noen av dem. I finalerundene blir man jo litt mer kjent med dem, og finner noen å heie på hver uke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #153 Skrevet 1. april 2016 Tror Norah Benatia ELLER Julie Stokke vinner i år. Om de ikke gjør det, er det noe som ikke stemmer på Idol. Disse to er de eneste som har flott sangstemme. Syns jeg, da, men vet jeg ikke er alene om det! De synger som gudinner! Norah Benatia har MYE særpreg, mens Julie Stokke er jo ei mini-Adele. Anonymkode: 469d6...b06 1
Gjest Sobril Skrevet 1. april 2016 #154 Skrevet 1. april 2016 Uff. Hun siste der. Så forferdelig. Stakkars jente 😞
venus_ Skrevet 1. april 2016 #155 Skrevet 1. april 2016 28 minutter siden, Sobril skrev: Uff. Hun siste der. Så forferdelig. Stakkars jente 😞 Hva skjedde? Fikk ikke med meg siste del.
super-s Skrevet 1. april 2016 #156 Skrevet 1. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror Norah Benatia ELLER Julie Stokke vinner i år. Om de ikke gjør det, er det noe som ikke stemmer på Idol. Disse to er de eneste som har flott sangstemme. Syns jeg, da, men vet jeg ikke er alene om det! De synger som gudinner! Norah Benatia har MYE særpreg, mens Julie Stokke er jo ei mini-Adele. Anonymkode: 469d6...b06 Er de to jeg også heier på. Det er mange flinke der, men ingen kan måle seg med Julie og Norah. Det skal mer til enn å bare synge fint for å bli en god artist!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. april 2016 #157 Skrevet 2. april 2016 Vil bare komme med ett tips til dere andre som stemmer via tv2.no. Det står at man har to gratis-stemmer der. Det man fort gjerne tenker på da, er at det er to stemmer per person.Det er ikke riktig. Så vidt jeg har erfart gjelder dette per elektroniske enhet. I går fikk jeg avgitt to stemmer gratis på dataen, og to gratis via Internett på mobilen. Ganske greit å vite om man ikke er klar over det. Hos oss er iPaden min samkjørt med mobilen min så vidt jeg forstår, men vi har flere elektroniske enheter i hus som jeg skal teste ut ved neste sending.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. april 2016 #158 Skrevet 2. april 2016 Den 17.3.2016 at 20.41, AnonymBruker skrev: Har de lagt på noe sånn publikumshyling eller? Det kommer liksom så brått og forsvinner like brått igjen. Høres ikke naturlig ut i det hele tatt... Anonymkode: 78609...a85 Jeg er ganske sikker på at de har en person som jobber for tv2 som sier i fra til dem vha hendene sine når de skal begynne å juble, og når de kan avta med det. Jeg har vært publikum under et talkshow hos tv2 en gang, og det var det veldig slik kan du si (mtp latter fra publikum)!
Hattifnatten Skrevet 2. april 2016 #159 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, Glansbildeskrinet skrev: Vil bare komme med ett tips til dere andre som stemmer via tv2.no. Det står at man har to gratis-stemmer der. Det man fort gjerne tenker på da, er at det er to stemmer per person.Det er ikke riktig. Så vidt jeg har erfart gjelder dette per elektroniske enhet. I går fikk jeg avgitt to stemmer gratis på dataen, og to gratis via Internett på mobilen. Ganske greit å vite om man ikke er klar over det. Hos oss er iPaden min samkjørt med mobilen min så vidt jeg forstår, men vi har flere elektroniske enheter i hus som jeg skal teste ut ved neste sending. Og hvis du har flere nettlesere, så kan du stemme flere ganger. To ganger på Firefox, to ganger på Internet Explorer, to ganger på Opera, to ganger på Chrome osv.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #160 Skrevet 2. april 2016 6 timer siden, Hattifnatten skrev: Og hvis du har flere nettlesere, så kan du stemme flere ganger. To ganger på Firefox, to ganger på Internet Explorer, to ganger på Opera, to ganger på Chrome osv. Dessverre er det ingen av årets deltagere som gjør meg lysten på stemme-bonanza... Anonymkode: 885fa...997 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå