AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #121 Skrevet 18. mars 2016 Har de lagt på noe sånn publikumshyling eller? Det kommer liksom så brått og forsvinner like brått igjen. Høres ikke naturlig ut i det hele tatt... Anonymkode: 78609...a85
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #122 Skrevet 18. mars 2016 Begynner Norge å bli tomt for talent? Jeg tror det går mot det svakeste finalefeltet noensinne... uansett hvor mye dommerne skryter av skyhøy kvalitet. Anonymkode: 885fa...997
Sitronmelis Skrevet 18. mars 2016 #124 Skrevet 18. mars 2016 ÅH VICTORIA DAA, hvorfor måtte du velge den sangen! Helt feil låtvalg syns jeg. Ble bedre på refrenget men ikke helt optimalt som tidligere!
Gjest Sobril Skrevet 18. mars 2016 #125 Skrevet 18. mars 2016 Et øyeblikk siden, Sitronmelis skrev: ÅH VICTORIA DAA, hvorfor måtte du velge den sangen! Helt feil låtvalg syns jeg. Ble bedre på refrenget men ikke helt optimalt som tidligere! Skryt av dommerne selvsagt, og jeg synes det er så fælt å kritisere tenåringer. Men - den stemmen var bare tilgjort og rar. Holdt meg for ørene halve låta
Clarity Skrevet 18. mars 2016 #126 Skrevet 18. mars 2016 14 minutter siden, Sobril skrev: Skryt av dommerne selvsagt, og jeg synes det er så fælt å kritisere tenåringer. Men - den stemmen var bare tilgjort og rar. Holdt meg for ørene halve låta Enig! Dessuten var jeg nervøs på hennes vegne gjennom hele fremføringen pga det evige fokuset på sceneskrekken hennes.
Salka Skrevet 18. mars 2016 #127 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Liker ikke stemmen til Victoria i det hele tatt, men er glad Ingeborg gikk videre. Syns det høres ut som Victoria har et eller annet i halsen når hun synger. Skjønner ikke dommernes begeistring, men hva vet jeg. Syns heller Ask skulle gått videre. Eller en av de litt eldre gutta, navnene har jeg glemt alt. Måtte forresten le da Ingeborg sto ved siden av han programlederen, hun er jo veldig lav og han ekstremt høy. Så litt snodig ut, hehe Endret 18. mars 2016 av Salka 1
venus_ Skrevet 18. mars 2016 #128 Skrevet 18. mars 2016 På tide å få videre litt flere gutter nå synes jeg. Dette kan bli kjedelige finalerunder!
kaffemor Skrevet 18. mars 2016 #129 Skrevet 18. mars 2016 Litt kjedelige folk som gikk videre. Ville gjerne sett Eirik med videre i dag!
Sitronmelis Skrevet 18. mars 2016 #130 Skrevet 18. mars 2016 Veldig fornøyd med de som gikk videre i dag til tross for at opptredenen til Victoria ikke var den beste Ingeborg er så flink!
Sjela Skrevet 18. mars 2016 #132 Skrevet 18. mars 2016 Hva skjedde med at Eirik ikke gikk videre? Er han for flink?! Synes Ingeborg var finaleplass vel undt i alle fall , men Victoria var virkelig ikke bra i dag...
super-s Skrevet 18. mars 2016 #133 Skrevet 18. mars 2016 18 minutter siden, Sjela skrev: Hva skjedde med at Eirik ikke gikk videre? Er han for flink?! Synes Ingeborg var finaleplass vel undt i alle fall , men Victoria var virkelig ikke bra i dag... Synes Eirik var mye flinkere enn Victoria. Mulig de valgte henne er fordi han lettere kan komme opp og frem uten Idol? Han ene dommeren (glemmer alltid hva han heter) nevnte jo noe om at de hadde vært i spania og jobbet med musikk sammen eller noe. Victoria trenger kanskje idol mer enn ham. Men opptredenen hennes var virkelig ikke bra i dag. 1
Eplekaka Skrevet 19. mars 2016 #134 Skrevet 19. mars 2016 Jeg tror Eirik vil klare å skape seg en karriere uten Idol. Dette programmet handler jo ikke om å promotere allerede gode artister, men å dyrke fram noen som ikke allerede har en karriere. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #135 Skrevet 19. mars 2016 Denne runden av i idol, og da mener jeg hele idol, er desidert den dårligst av alle sesongene.. Altfor mange flinke som har gått ut og de som har kommet seg til finalerundene er jo for det meste bare "skrap".. 🙈 Anonymkode: 0896e...b6e 2
Clarity Skrevet 19. mars 2016 #136 Skrevet 19. mars 2016 Med tanke på hvor mye Victoria sliter med nerver, så lurer jeg egentlig litt på hvor forsvarlig det er å sende henne videre? Jeg skjønner at å stå på scenen er den eneste måten hun kan overvinne sceneskrekken sin på, men å skulle få bukt med nervene sine ved å gjøre dette på direktesendt TV...? I mine øyne er hun ikke mentalt klar for å være med videre. Det ser jo ikke ut som om hun koser seg på scenen i det hele tatt, og man merker nesten fysisk nervøsiteten hennes gjennom TV-skjermen!
Salka Skrevet 19. mars 2016 #137 Skrevet 19. mars 2016 3 timer siden, Clarity skrev: Med tanke på hvor mye Victoria sliter med nerver, så lurer jeg egentlig litt på hvor forsvarlig det er å sende henne videre? Jeg skjønner at å stå på scenen er den eneste måten hun kan overvinne sceneskrekken sin på, men å skulle få bukt med nervene sine ved å gjøre dette på direktesendt TV...? I mine øyne er hun ikke mentalt klar for å være med videre. Det ser jo ikke ut som om hun koser seg på scenen i det hele tatt, og man merker nesten fysisk nervøsiteten hennes gjennom TV-skjermen! Helt enig. Hun burde fått noen flere år på baken og jobbet med nervøsiteten sin og heller meldt seg på igjen om et par-tre år. For potensiale har hun selv om jeg personlig ikke er så begeistret for stemmen hennes. Ja, er nesten så man blir nervøs selv gjennom tv-skjermen når hun synger. De burde mye heller valgt Eirik eller Ask Riktor. Jonas er også flink.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #138 Skrevet 19. mars 2016 Kanskje de vil ha med flest jenter i år etter flere sesonger med særdeles anonyme guttevinnere? Hvem har sett snurten av han som vant i fjor egentlig? Husker ikke hva han het en gang. Men ser ikke for meg så mange stjerner blant de jentene som har gått videre i år heller. Jeg tror det kunne vært en ide å ha Idol feks hvert fjerde år for å få opp kvaliteten. Årets dommere virker fiksert på ungjenter, høres ut som de synes det er et poeng i seg selv: "Du er SEKSTEN ÅR GAMMEL!" Anonymkode: 885fa...997
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #139 Skrevet 19. mars 2016 Victoria har en utrolig spesiell stemme, og den er utrolig flott. Men jeg føler hun innimellom gjør den litt "til". I starten på "someone like you" igår følte jeg hun gjorde nettopp det. Men på refrenget og mot slutten av sangen.. Wow, fikk frysninger! Anonymkode: a121d...271
Sitronmelis Skrevet 19. mars 2016 #140 Skrevet 19. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de vil ha med flest jenter i år etter flere sesonger med særdeles anonyme guttevinnere? Hvem har sett snurten av han som vant i fjor egentlig? Husker ikke hva han het en gang. Men ser ikke for meg så mange stjerner blant de jentene som har gått videre i år heller. Jeg tror det kunne vært en ide å ha Idol feks hvert fjerde år for å få opp kvaliteten. Årets dommere virker fiksert på ungjenter, høres ut som de synes det er et poeng i seg selv: "Du er SEKSTEN ÅR GAMMEL!" Anonymkode: 885fa...997 Ja hvem vant idol i fjor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå