Salka Skrevet 29. april 2016 #221 Skrevet 29. april 2016 39 minutter siden, Sitronmelis skrev: NEI FY SØREN!! At Ingeborg røyk er noe av det dummeste! Her burde Victoria røket! Herregud møkk! Enig! Fader altså! Hadde håpet Victoria skulle ryke jeg også. Hun var den dårligste idag. 2
Salka Skrevet 29. april 2016 #222 Skrevet 29. april 2016 10 minutter siden, Sobril skrev: Dæven så flink Ida Wroldsen er! Visste ikke det, jeg. Helt enig, hun er råflink! Visste ikke at hun sang så bra.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #223 Skrevet 29. april 2016 Ola eller Sigmund burde røket i dag!! Anonymkode: 85cba...a5a 1
Gjest Sobril Skrevet 29. april 2016 #224 Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Helt enig, hun er råflink! Visste ikke at hun sang så bra. Jeg som utbrøt "åh nei!!", og forberedte meg på tre-fire dritkleine minutter før hun entret scenen
Gjest Belle âme Skrevet 29. april 2016 #225 Skrevet 29. april 2016 Gash, Sigmund😍 Synast ikkje Ina var så flink faktisk, synast idol-deltakarane er bedre😂
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #226 Skrevet 29. april 2016 Jeg kan ikke fatte at Viktoria har komt til de 6 beste. Hun er direkte ubehagelig å se på. Stemmen er ok, verken mer eller mindre. Men scenetekke har hun ikke. Jeg mener ikke at alle skal danse og showe, men å stå rett opp ned dritnervøs gjør ikke opplevelsen god for publikum. Sigmund imponerte i dag, for første gang. Syns også Marta var litt mindre kjedelig enn de siste gangene. Anonymkode: 2aa3a...bbb 1
Sitronmelis Skrevet 29. april 2016 #227 Skrevet 29. april 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fatte at Viktoria har komt til de 6 beste. Hun er direkte ubehagelig å se på. Stemmen er ok, verken mer eller mindre. Men scenetekke har hun ikke. Jeg mener ikke at alle skal danse og showe, men å stå rett opp ned dritnervøs gjør ikke opplevelsen god for publikum. Sigmund imponerte i dag, for første gang. Syns også Marta var litt mindre kjedelig enn de siste gangene. Anonymkode: 2aa3a...bbb Victoria har en ok stemme syns jeg , men hun ser ut som en vettskremt valp på scenen. Syns hun burde røket i dag og ikke Ingeborg. Ingeborg er mye flinkere.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #228 Skrevet 30. april 2016 10 timer siden, Sitronmelis skrev: Victoria har en ok stemme syns jeg , men hun ser ut som en vettskremt valp på scenen. Syns hun burde røket i dag og ikke Ingeborg. Ingeborg er mye flinkere. Synes den beste av de tre usikre ryker hver gang. Og så synes jeg det blir nok av Ina Wroldsen nå. Programmet bør handle om deltagerne og ikke flere minutter selvdigging fra dommerne. Trodde hun hadde hatt sitt øyeblikk i spotlighten da hun pratet flere minutter om seg selv forrige gang. Ja, og så forstår jeg fortsatt ikke greia med Ola og Sigmund, og kommer neppe til å forstå det heller. Marius derimot fremstår bedre og bedre. Anonymkode: 885fa...997 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #229 Skrevet 1. mai 2016 Min første tanke da Marta kom på scenen var "wow, hun ligner på Madonna!". Helt sykt hvor lik hun plutselig var. Har ikke fulgt med på Idol hele veien, men har litt lyst til å føle med fra nå av og resten. Liker godt alle guttene, spesielt han som var sist på fredag (husker ikke hva han heter). Så på for noen uker siden da han spilte piano mens han sang, tror jeg, og da satt jeg med munnen åpen. Utrolig flink! Anonymkode: 8e25c...4f3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #230 Skrevet 1. mai 2016 Jeg har ikke fulgt med på Idol frem til nå, men.... what!!! Hva skjedde med å finne talenter liksom. Får frysninger på ryggen og ikke på en god måte! Anonymkode: f7a05...d79
Testosteron Skrevet 2. mai 2016 #231 Skrevet 2. mai 2016 (endret) Kveldens kleineste øyeblikk var Gunnar Greves skamros av Ina Wroldsens opptreden, for uansett hvordan opptredenen hennes hadde vært, så måtte jo han ha skamrost den. At en dommer opptrer, og så gir en annen dommer sin vurdering, mangler troverdighet siden den som gir vurderingen, mangler uavhengighet fra den som blir vurdert. Å late som noe annet er bare kleint. Endret 2. mai 2016 av Testosteron 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #232 Skrevet 2. mai 2016 Jeg lurer på hvorfor i huleste folk syns Marius er flink? Jeg syns ikke han har NOE spesielt ved seg jeg. Ble lei meg når han sang Nirvana på fredag... Jeg er storfan av Nirvana og syns det var ganske dårlig. Anonymkode: 469d6...b06
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 #233 Skrevet 2. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor i huleste folk syns Marius er flink? Jeg syns ikke han har NOE spesielt ved seg jeg. Ble lei meg når han sang Nirvana på fredag... Jeg er storfan av Nirvana og syns det var ganske dårlig. Anonymkode: 469d6...b06 Du evner altså ikke å skjønne at folk har forskjellige meninger og preferanser? Okei, det sier mye om deg og din intelligens. Kremt. Anonymkode: b70bf...fa1
Salka Skrevet 6. mai 2016 #234 Skrevet 6. mai 2016 Heia Marius! Ble helt rørt her, han er faen meg helt rå! Måtte han vinne hele greia!
Sitronmelis Skrevet 6. mai 2016 #235 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, Salka skrev: Heia Marius! Ble helt rørt her, han er faen meg helt rå! Måtte han vinne hele greia! Kjedelig. Flink er han, men for meg blir det kjedelig. 1
Sitronmelis Skrevet 6. mai 2016 #236 Skrevet 6. mai 2016 Herregud jeg kan ikke fatte og begripe at Victoria er i topp 6!! 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #237 Skrevet 6. mai 2016 Victoria er så søt! Minner meg om en liten engel. Anonymkode: 3716c...15d 1
Salka Skrevet 6. mai 2016 #238 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, Sitronmelis skrev: Kjedelig. Flink er han, men for meg blir det kjedelig. Hver sin smak. jeg syns alle er kjedelige unntatt han og Norah selv om de er flinke. Var gåsehudfaktor da han sang David Bowie også. Håper han skal gjøre en Pink Floyd-låt eller R.E.M.-låt en gang også og det er ikke mange jeg vil skal gjøre det siden det er mine to absolutte favorittband.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #239 Skrevet 6. mai 2016 Hva er greia med at kamera blir zoomet inn på hun kvinnelige dommeren hele tida? De zoomer inn på de 3 mannlige dommerene også, men ikke halvparten så mye som på hun kvinnelige. Nå synes jeg at de 3 mannlige dommerene er likenes, men hun er ikke likbar i det hele tatt, og det irriterer å se ansiktet hennes hele tiden! Puh, måtte bare få det ut! Anonymkode: 95b13...c24
Salka Skrevet 6. mai 2016 #240 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, Sitronmelis skrev: Herregud jeg kan ikke fatte og begripe at Victoria er i topp 6!! Ikke jeg heller. Hun burde melde seg på igjen om en 3-4 år. Potensiale har hun selv om jeg personlig ikke liker stemmen hennes, men hun trenger noen år til på baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå