Tonus Skrevet 20. mai 2016 #301 Skrevet 20. mai 2016 Ola har fin stemme, men føler at han alltid jobber så hardt med å fremheve særegenheten i stemmen hans, så føler aldri noen oppriktighet i det han synger om. 3
Olava Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #303 Skrevet 20. mai 2016 Victoria er så stiv mens hun synger. Hun sang kjempefint, men hun ser så anspent ut.. det ødelegger opplevelsen av henne. 3
Sitronmelis Skrevet 20. mai 2016 #304 Skrevet 20. mai 2016 Viktoria ser jo SÅ misfornøyd ut selv om hun får gode tilbakemeldinger... 3
Testosteron Skrevet 20. mai 2016 #305 Skrevet 20. mai 2016 Jeg var spent på om Marius kom til å synge Nah nah nah nah nah nah naaaaaah, nah nah nah naaah, hey Juuuuuuuude-delen av Hey Jude i dag. Heldigvis gjorde han det
Tonus Skrevet 20. mai 2016 #306 Skrevet 20. mai 2016 Denne klarte hun bra! Men stakkar, hun ser jo helt knust ut 2
Testosteron Skrevet 20. mai 2016 #307 Skrevet 20. mai 2016 Marius taper nok stemmer på at han synger en selvkomponert og dermed totalt ukjent sang
Alja Skrevet 20. mai 2016 #308 Skrevet 20. mai 2016 Marius og Norah sier jeg bare. Kunne kjøpt platen til begge :-) 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 20. mai 2016 #309 Skrevet 20. mai 2016 2 minutter siden, Testosteron skrev: Marius taper nok stemmer på at han synger en selvkomponert og dermed totalt ukjent sang Håper ikke det
Salka Skrevet 20. mai 2016 #310 Skrevet 20. mai 2016 17 minutter siden, Testosteron skrev: Marius taper nok stemmer på at han synger en selvkomponert og dermed totalt ukjent sang Håper ikke det. Håper tvert imot han vinner på det, for det å synge en selvkomponert og totalt ukjent låt på audition står det stooooor respekt av! Håper alle skjønner det. Syns låta var fin og, driver faktisk og smånynner på den nå. Han må bare vinne hele greia! Steike så talentfull han er! Håper vi får høre masse av han fremover! 1
lillsunshine Skrevet 20. mai 2016 #311 Skrevet 20. mai 2016 (endret) Synes Victoria har fått ufortjent mye kritikk til tider. De tre andre har omtrent aldri fått en negativ tilbakemelding og har nok litt favorittstempel. De er såklart kjempeflinke, men jeg føler dommerne av og til glemmer at de skal måles på hver opptreden og de har også ting de kan jobbe med. Jeg føler i stor grad at Victoria får høre det, mer en de andre. For min del synest jeg hun gjorde en fin versjon av Inas Aliens. Jeg kjenner låta fra før og synest det var en god tolking. Hennes siste opptreden var jo kjempebra og det viser jo virkelig at hun har en kjempefin stemme som også har en del kraft, noe jeg har savnet litt før. Så det kan hun være stolt av. Med tanke på hvor nervøs hun blir, er det utrolig at hun har kommet så langt. Hun trenger nok tid til å modnes og bli hard for å tåle musikkindustrien, den er beintøft og når hun så lett psykes ut nå, så er det tøft, men hun er enda ung. Min favoritt er uten tvil Norah. Selv om hun haltet litt på det første sangvalget i dag, tok det seg opp og hun er en stemme jeg kan orke å høre mye på. Selv synest jeg både Marius og Ola er flinke og har særegne stemmer, men for min del føler jeg etter flere finalerunder at jeg har sett meg litt lei av stilen deres. Jeg føler det blir mye det samme og at begge de går i samme sjanger. Savner kanskje en utvikling? De har jo vært flinke fra starten, så det er kanskje litt av problemet. Idol handler jo også litt om utvikling og skal man baseres på det, så synest jeg Victoria fortjener en finaleplass og at Ola ryker ut, da jeg føler han ikke kan på by noe mer spennende. Jeg vil på en måte se mer av Victoria, hun har jo blomstret sent. Men hun har ikke vært solid hele veien. Uansett synest jeg alle som er med nå i og for seg selv har noe å gjøre i finalen. Alle har et særpreg i stemmen. Endret 20. mai 2016 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #312 Skrevet 20. mai 2016 Skjønner bare ikke de som stemmer på Victoria... Hun står rett opp og ned og har gjort det fra dag en. Usikker ja, men stemme som høres ut som om hun kveles. Ingen glød. Hva ER det med henne som jeg ikke verken ser eller hører?? Anonymkode: 513c2...99b 1
Gjest Tom/Loki Skrevet 20. mai 2016 #313 Skrevet 20. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner bare ikke de som stemmer på Victoria... Hun står rett opp og ned og har gjort det fra dag en. Usikker ja, men stemme som høres ut som om hun kveles. Ingen glød. Hva ER det med henne som jeg ikke verken ser eller hører?? Anonymkode: 513c2...99b Det samme vil jeg si om Ola.
lillsunshine Skrevet 20. mai 2016 #314 Skrevet 20. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner bare ikke de som stemmer på Victoria... Hun står rett opp og ned og har gjort det fra dag en. Usikker ja, men stemme som høres ut som om hun kveles. Ingen glød. Hva ER det med henne som jeg ikke verken ser eller hører?? Anonymkode: 513c2...99b 5 minutter siden, Tom/Loki skrev: Det samme vil jeg si om Ola. Hører dommerene sier dette med at man skal bevege seg o.s.v. Er jeg den eneste som ikke bryr meg så mye om det? Ja, det kan jo være mer spennende å se på, men for min del er det sangpresentasjonen som teller. Jeg føler Victoria har sin måte å synge på. Dessuten beveger hun jo armene mye, så det er hennes greie. Ola veier litt fram og tilbake. Synest hver må få gjøre sin greie. 1
Olava Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #315 Skrevet 20. mai 2016 Jeg heier på Norah all the way. Jeg digger måten hun ser ut til å høre hjemme på scenen på. Man ser at hun storkoser seg der, og det gjør henne til en soleklar artist. Derfor mener jeg hun burde vinne hele greia, og jeg kommer absolutt ikke til å skjønne noen ting av nordmenns syn og hørsel hvis ikke hun vinner! Alle er flinke der, men føler at Norah er den eneste av dem som har "pakka" som skal til for å være en artist og et idol. 4
lillsunshine Skrevet 20. mai 2016 #316 Skrevet 20. mai 2016 Herregud så flaut det er at publikum skriker og overdøver når dommerene prøver å si noe. Respektløst rett og slett. Blir flau. 4
super-s Skrevet 20. mai 2016 #317 Skrevet 20. mai 2016 Stakkars Victoria. Hun skjønner at hun blir stemt ut nå. Jeg synes det er på tide, men allikevel... 2
super-s Skrevet 20. mai 2016 #318 Skrevet 20. mai 2016 HVA? Norah usikker?! Hadde hun blitt sendt hjem hadde jeg fått sjokk! 2
Olava Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #319 Skrevet 20. mai 2016 1 minutt siden, super-s skrev: HVA? Norah usikker?! Hadde hun blitt sendt hjem hadde jeg fått sjokk! Samme her, ble skikkelig overraska!
lillsunshine Skrevet 20. mai 2016 #320 Skrevet 20. mai 2016 Egentlig overrasker det meg ikke, folk glemmer ofte å stemme på de flinkeste videre fordi de tar for gitt at andre stemmer. Klassisk tilfelle som vi har sett opp igjennom. Mer overraskende at Ola fikk flere stemmer enn Norah, den så jeg ikke komme. I finalen husker selvfølgelig folk å stemme på henne, men hun kommer til å ha en tøff motstander i Marius. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå