Gå til innhold

Er så langt nede..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nå skal vi i samtale i februar, og på 3 dager har nin bestevennine og en annen god vennine gitt meg beskjeden om at de er gravide. Og det er veldig koslig, men jeg klarer ikke glede meg over det. Jeg bare gråter av tanken på st de er det og ikke jeg.. Det er så urettferdig.. Vet det er vår tir å sette igang nå snart, men det er jo ingen garanti for at det funker. Jeg er så redd for å bli skuffet, redd for at det ikke går.. Da vil jeg bli helt knust. Det er noe jeg ikke finner it av før vi har vært igjennom prøverøret, så jeg prøver å ha motet oppe om at det er vår tur nå. Bare ikke alltid like enkelt.. Her er alt fint hos meg men mannen som har dårlig kvalitet.. Flere som skal igang snart?:) trenger noen å følge og snakke med :D  hjelper å ha sider som dette å kunne snakke med andre som er i samme situasjon :) 

Anonymkode: 694fb...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår hvordan du har det.

en venninne av meg vart akkurat gravid i det hun sluttet på prevensjon. Vi har prøvt i over 1 år og skal på utredning nå.

Anonymkode: b962f...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår hvordan du har det.

en venninne av meg vart akkurat gravid i det hun sluttet på prevensjon. Vi har prøvt i over 1 år og skal på utredning nå.

Anonymkode: b962f...151

Rart det der, hvor fort noen blir gravide og ikke andre. Lykke til med utredningen, hvor holder dere til?:)

Anonymkode: 694fb...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppland , hva med deg ?

Anonymkode: b962f...151

Oslo, men skal til klinikken i porsgrunn :) 

Anonymkode: 694fb...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenke som så at hvis dere lykkes med prøverør nå, så vil det være veldig koselig at du også har venner som er gravide! Barna deres får mye glede av hverandre. Snart er dere "skikkelig i gang", og hvis mannen din ikke har dramatisk dårlig kvalitet vil dere nok ganske sikkert lykkes. Min mann har også dårlig kvalitet, og vi lyktes på første forsøk i høst. Men klart, det er lov å føle på dårlige følelser også, men prøv å se fremover! 

Vil forøvrig anbefale prøverørsforumet til babyverden, der er det god aktivitet! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sisti skrev:

Prøv å tenke som så at hvis dere lykkes med prøverør nå, så vil det være veldig koselig at du også har venner som er gravide! Barna deres får mye glede av hverandre. Snart er dere "skikkelig i gang", og hvis mannen din ikke har dramatisk dårlig kvalitet vil dere nok ganske sikkert lykkes. Min mann har også dårlig kvalitet, og vi lyktes på første forsøk i høst. Men klart, det er lov å føle på dårlige følelser også, men prøv å se fremover! 

Vil forøvrig anbefale prøverørsforumet til babyverden, der er det god aktivitet! :) 

Ja det er sant det, får bare krysse fingrene for at det går på første:) han har ikke kjempe dårlig kvalitet, fikk beskjed om at det var et av de bedre han hadde sett som måtte få hjelp, det lover jo godt:) okei, da skal jeg prøve der :)

Anonymkode: 694fb...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant det, får bare krysse fingrene for at det går på første:) han har ikke kjempe dårlig kvalitet, fikk beskjed om at det var et av de bedre han hadde sett som måtte få hjelp, det lover jo godt:) okei, da skal jeg prøve der :)

Anonymkode: 694fb...3b9

Det lover veldig godt! Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt. Vi prøvde i 3 år, og for hver venninne som annonserte gledelige nyheter, satt jeg på badet og gråt og gråt. Det var så sårt og virker så håpløst at jeg visste til slutt ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg så barnevogner eller babyer. Jeg trodde aldri jeg skulle bli mamma. Så jeg vet hvordan du har det! Men, i dag har jeg 2 fine barn, og det virker som et annet liv det jeg beskriver over. Jeg ønsker deg lykke til, jeg tror du blir mamma snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Darkannie skrev:

Skjønner deg veldig godt. Vi prøvde i 3 år, og for hver venninne som annonserte gledelige nyheter, satt jeg på badet og gråt og gråt. Det var så sårt og virker så håpløst at jeg visste til slutt ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg så barnevogner eller babyer. Jeg trodde aldri jeg skulle bli mamma. Så jeg vet hvordan du har det! Men, i dag har jeg 2 fine barn, og det virker som et annet liv det jeg beskriver over. Jeg ønsker deg lykke til, jeg tror du blir mamma snart! 

Ja jeg kan ikke miste håpet sellom det er fryktelig vanskelig. Takk, jeg håper det!:) vil bare starte alt med engang! :P 

Anonymkode: 694fb...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da damer? Er det virkelig sååå viktig for dere å få formert dere at dere nærmest mister lysta til å leve uten et avkom?

Hva med å skaffe seg en hobby, skaffe seg et liv? Et barn kan ikke være alt dere går rundt å drømmer om??

Anonymkode: c2136...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud da damer? Er det virkelig sååå viktig for dere å få formert dere at dere nærmest mister lysta til å leve uten et avkom?

Hva med å skaffe seg en hobby, skaffe seg et liv? Et barn kan ikke være alt dere går rundt å drømmer om??

Anonymkode: c2136...f0f

Det er ganske viktig ja. for noen er kanskje ikke barn så viktig, noen ønsker seg det mer enn andre. Alle har vel en drøm om noe og mange drømmer er forskjellig :) man kan ha et liv vedsinav å ønske seg barn

Anonymkode: 694fb...3b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud da damer? Er det virkelig sååå viktig for dere å få formert dere at dere nærmest mister lysta til å leve uten et avkom?

Hva med å skaffe seg en hobby, skaffe seg et liv? Et barn kan ikke være alt dere går rundt å drømmer om??

Anonymkode: c2136...f0f

Hva med å skaffe seg litt empati, og intelligens nok til å forstå at andre er på andre steder i livet, med andre prioriteringer enn deg?

Anonymkode: cf4d0...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...