Gå til innhold

Tyde en drøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan tyde en drøm for meg..

Den siste uken har jeg drømt at jeg har tatt graviditetstester, men at enten så har de vært positiv (usikker på im positiv) eller så har den vært ugyldig. Mest ugyldig. Vises ingenting på testen. Eller så blir hele test vinduet helt rosa og du kan se 2 streker der. Men vanskelig pga det rosa. Også våkner jeg. 

Er det noen ssom vet hva det betyr?

Anonymkode: 6a009...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du går svanger med noe (en idé eller drøm) som av ulike årsaker ikke blir noe av, eller som er veldig i det blå? Noe du ønsker sterkt som ikke går i oppfyllelse.

Anonymkode: 05588...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker å bli gravid så kan det bety at du er redd for at du ikke skal bli det. 

Ellers enig med ab...60f, sånn bortsett fra at det ikke trenger å være noe som ikke blir noe av, men at du er redd for at det ikke skal bli noe av. Eller at det er noe som er i emning, men det er noen hindringer i veien som gjør det vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er redd vi ikke skal få barn. Vi har hatt et halvt år med pause fordi det har vært vanskelig for oss. Men nå så har jeg hatt en del symptomer så testet 10dpo. negativ test. Men nå er jeg en dag over mensen og ingen tegn til mensen enda utenom smerter. Har hatt dt i over en uke nå konstant.. . Men bare drømmer at testen er ugyldig. At etter jeg har testa så kommer det ingenting på de. Eller så er skjermen helt rosa med 2 svake sstreker (positiv)... 😣 

 

Anonymkode: 6a009...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tolket drømmene dine som et "utblåsning" på stresset du har i deg i løpet av dagen ifb med at dere prøver å få barn. 

Edit: ...eller bearbeide tanker og frykt... 

Endret av Polly Ester
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...