Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

På tide å starte en ny dagbok som både handler om meg, baby (E) og samboer (M). Vi har vært sammen i snart 4 år og bodd sammen i snart 3 år. E kom til verden 24/2 og hun har i løpet av kort tid blitt midtpunktet i livet vårt. Umulig å ikke bli glad når hun smiler til oss.

Vi bor sammen i en 3 roms leilighet som vi kjøpte for 2 år siden. Etter at jeg ble gravid, snakket vi om at vi gjerne ville kjøpe noe større. Og vi som skulle bo her i minst 5 år. Tror ikke det går 3 år en gang. Vi har allerede begynt å gå på visning. Rekkehus! Med en liten hage, terrasse og M sin drøm - kjeller eller loft sånn at han kan ha sin egen "mancave".

Jeg er snart halvveis i permisjonen og nyter det fortsatt like mye å være hjemme. Savner absolutt ikke jobben, selvom de savner meg. Folk som har sluttet. Ikke mitt problem. Hehe.....

 

Ønsker dere en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Så spennende med visninger! Det blir nok godt å få litt mer plass og litt bedre uteområder til E, og M blir nok fornøyd hvis han får en hule han kan få ha alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok!

 

Så spennende da, lykke til på visningsjakten! :)

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har Emma vært hos fotografen og tatt bilder. Hun var kjempeflink og smilte masse. Håper de blir bra!

Gårsdagen var ingen god dag. Heldigvis bedre idag. Det hjalp å legge seg tidlig igår kveld.

På søndag var vi på 3 visninger. Den første likte M veldig godt, den andre var det for mye folk på og den 3 likte vi begge. Alle hadde pluss og minus, men tror alle 3 selges langt over det vi har råd til. Så bare fortsette å lete.. Vi har flere vi skal se på denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med visninger da! Er dere klare til å by på noe hvis dere finner noe dere virkelig vil ha?

Hvor mye må man egentlig betale for å gå til fotograf? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som sa ja til at en megler kan komme og ta en verdivurdering av leiligheten vår kl 11? Meg!!

Han ringte kl 9:40 og jeg er glad for at vi begynte å rydde litt igår. Også er jeg utrolig takknemlig for at vår kjære E sov i 1,5t sånn at jeg fikk gått rundt med støvsugeren og en vaskebøtte.

Nå må jeg få ammet ferdig og kle på henne før han kommer. Krysser fingerne for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med verdivurdering, det er spennende! Krysser fingrene for at dere får en prisantydning dere er fornøyd med! :) Trenger ikke være helt shinet til megler kommer vet du, så lenge han får sett standard og størrelse osv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med verdivurdering, det er spennende! Krysser fingrene for at dere får en prisantydning dere er fornøyd med! :) Trenger ikke være helt shinet til megler kommer vet du, så lenge han får sett standard og størrelse osv. :jepp:

Takk, det gikk fint. E satt i vippestolen og pratet for seg selv mens jeg snakket med megleren. Han hadde ikke solgt i dette området før og virket liksom ikke som en typisk megler. Han er sikkert en god megler men vi kommer ikke til å velge han. Men uansett spent på hva han sier om prisen her. Han skulle sende mail med info senere idag og samtidig sende det til kontaktpersonen vår i banken.

Jeg vet at det ikke må vaskes og sånn men en god unnskyld til å gjøre det. Ikke gjort det siden vi kom hjem fra ferie eller kanskje før vi dro. Hm.. Uansett godt å få det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint med megleren selv om dere velger å ikke bruke han. Alltid interessant med prisantydning. :) 

Og hvordan det gikk det å være hos fotografen? Jeg er skikkelig redd for å få en som er helt ute og kjører eller ikke kan ta bilder i det hele tatt :P Vi vurderer nyfødt fotografier (eller å dra til fotografen å gjøre det da...) og gjenta det når baby er 1 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært på 2 visninger. På et og samme område utenfor Oslo. Det ene rekkehuset er ganske nærme drømmehuset. Tror ikke vi har sjans. Det var mange på visning men vi var nr 2 som skrev seg opp på lista. Men det er lov å drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med visninger da! Er dere klare til å by på noe hvis dere finner noe dere virkelig vil ha?

Hvor mye må man egentlig betale for å gå til fotograf? :klo:

 

Da har vi fått finanseringsbevis fra banken. Vi fikk nesten den summen vi hadde håpet på. Men da er det bare å kikke og kjøpe, om vi vil. Heldigvis har vi ikke dårlig tid.

 

Jeg fant faktisk et tilbud på nettet, 200kr, hos en fotograf. Utrolig greit. Også betaler man for de bildene man ønsker å bestille. Mulig vi gjør det en gang til før jul. Kanskje sammen med oss. Familiejulekort.

 

Og hvordan det gikk det å være hos fotografen? Jeg er skikkelig redd for å få en som er helt ute og kjører eller ikke kan ta bilder i det hele tatt :P Vi vurderer nyfødt fotografier (eller å dra til fotografen å gjøre det da...) og gjenta det når baby er 1 år. :)

 

Det gikk fint hos fotografen. E var flink og smilte masse. Gleder meg til å se bildene.

Angrer faktisk litt på at vi ikke tok nyfødt bilder hos en fotograf men vi tok så mange bilder hjemme. Så vi har nok MANGE bilder av henne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var E på forsinket 5 mndskontroll. Alt sto bra til med E og hun fikk masse skryt fra helsesøster. Nå veier hun 8240g og er 64cm. E vokser som bare det. Hun fikk vaksiner igjen. Det var litt hyling men det gikk fort over. Etter det gikk vi tur sammen med E sin tante og fetter, for så å møte på bestemoren hennes. Koselig dag!!

 

Nå har vi hatt nok en megler her. Vi har brukt det meglerbyrået før så derfor vi ville ha kontakt med en av dem. Hun har solgt mange leiligheter i dette området og var hyggelig men... Vet ikke helt.. Skal prate med to til før vi evt. bestemmer oss. Vi selger ikke før vi har kjøpt noe nytt uansett. Det har vi gitt beskjed om.

 

Endelig fikk jeg lagt E. Hun har ikke sovet siden hun sov en halvtime hjemme før vi dro til helsestasjonen og kanskje 10-15min i vogna. Så det var på tide.. Spent på når hun våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...