Gå til innhold

Alle kvinner; LES DETTE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann på snart 30 som har et stort problem med å få meg kjæreste. Eller, for å være mer presis: dere har et stort problem med å ha meg som kjæreste. Nå vil jeg ha svar på hva som er så forferdelig galt med meg. Jeg har alltid vært nervøs og usikker når det kommer til jenter og forhold, men jeg er veldig snill, empatisk, en god lytter, hyggelig, interressert i mye osv. Jeg sliter med psykiske problemer, så er derfor mye sliten, umotivert, uambisiøs, tiltaksløs osv, men jeg er en fantastisk person likevel, men dere klarer jo faen ikke å se det gode i meg pga hemningene mine. Hva slags verden er dette? Menn skal liksom være så sterke og tøffe, men vi er mennesker med følelser og svakheter vi og. Hva med å godta folk som de er i stede for å la den jævla steinalderaktige fitte-hode-hjerte forbindelsen deres styre de små hodene deres i stede for formuften. Dere skulle blitt skolert i fornuft og egen psyke. Dette med "sterke menn" er så vanvittig provoserende. Selv kan dere liksom være så uskyldige og svake,dere er jo "det svake kjønn". Det er så utrolig feigt og egoistisk og urettferdig av dere. Og før dere begynner med å kalle meg bitter osv, prøv å se for deg selv i min situasjon: du er en fantastisk person med masse gode kvaliteter og verdier, og du vil dele livetmed noen, men ingen vil ha deg pga noe så patetisk som at du er nervøs, usikker, uambisiøs osv. Bare prøv å se det for deg før du dømmer meg for p være bitter. Selvfølgelig er jeg bitter, noe annet ville vært merkelig. Skjerp dere, damer. Jeg holder på å sprekke av hvor provoserende dere er.

Anonymous poster hash: 0b07e...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes forskjellige kvinner. Det virker dessverre som du har truffet disse som ikke klarer å se lenger enn nesetippen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den kraftsalven du kom med der, kan du være så snill og god på bunnen som du bare vil, jeg føler meg fremdeles ikke fristet til å date deg. For å si det forsiktig.



Anonymous poster hash: d1dd4...205
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du fremstiller deg her virker det ikke som du faktisk jobber med de utfordringene du har.

Det høres mer ut som du trenger en mamma som kan gi deg et tupp i ræva og en leksjon eller ti i hvordan snakke til og behandle kvinner.

Det er ikke mye tiltrekkende.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.

du får bruke de gode egenskapene dine til å bygge en god relasjon til noen som du liker og respekterer.

det er vanligvis slik gode forhold blir skapt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at du er usikker. Gjør du en innsats for å få kontakt med jenter?



Anonymous poster hash: 646bd...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann har psykiske problemet, elsker ham uansett. Tror du har møtt på feil damer jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være så snill og god som du vil, men ut i fra det du skriver gjør du ikke deg selv noen tjenester.

Hva med å godta folk som de er i stede for å la den jævla steinalderaktige fitte-hode-hjerte forbindelsen deres styre de små hodene deres i stede for formuften. Dere skulle blitt skolert i fornuft og egen psyke.

DETTE er omtrent den største turn off'en noen gang.

Slutt å synes synd på deg selv, skaff litt selvinnsikt og selvtillitt så kommer du nok litt lenger.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha svar på hva som er så forferdelig galt med deg, anbefaler jeg deg å lese ditt eget innlegg. Det forklarer det meste for meg.

Gjør det ikke det for deg, regner jeg med at det er selvinnsikten det er mest feil med :)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil vi skal skjerpe oss for at kvinner ikke vil date deg?

Jeg gidder ikke negative mennesker i livet, hverken kjærester eller venner. Folk (både kvinner og menn) som er tiltaksløse blir jeg provosert av. Usikkerhet er turn-off, og bitterhet er værst.

Uansett. Tror du har et par ting du kanskje bør jobbe med selv. Også er det som regel slik at det er noe man kan jobbe med selv, i stede for å tenke at det er noe galt med alle andre.

Håper det ordner seg :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med meg selv i i snart 20 år. Det er utrolig feigt av dere å komme med sånn respons. "Kan ikke være snill pga det jeg skriver her"? Det jeg skriver om her får frem det verste i meg. Dette er 110prosent frustrasjon etter alle disse årene med avvisning og manglende forståelse i en kald, egoistisk verden der store egoer når lengst. Hadde dere visst hvilke følelser som går gjennom kroppen min når jeg skriver om dette hadde dere skjønt hvor negativiteten kommer fra.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er en mann på snart 30 som har et stort problem med å få meg kjæreste. Eller, for å være mer presis: dere har et stort problem med å ha meg som kjæreste. Nå vil jeg ha svar på hva som er så forferdelig galt med meg. Jeg har alltid vært nervøs og usikker når det kommer til jenter og forhold, men jeg er veldig snill, empatisk, en god lytter, hyggelig, interressert i mye osv. Jeg sliter med psykiske problemer, så er derfor mye sliten, umotivert, uambisiøs, tiltaksløs osv, men jeg er en fantastisk person likevel, men dere klarer jo faen ikke å se det gode i meg pga hemningene mine. Hva slags verden er dette? Menn skal liksom være så sterke og tøffe, men vi er mennesker med følelser og svakheter vi og. Hva med å godta folk som de er i stede for å la den jævla steinalderaktige fitte-hode-hjerte forbindelsen deres styre de små hodene deres i stede for formuften. Dere skulle blitt skolert i fornuft og egen psyke. Dette med "sterke menn" er så vanvittig provoserende. Selv kan dere liksom være så uskyldige og svake,dere er jo "det svake kjønn". Det er så utrolig feigt og egoistisk og urettferdig av dere. Og før dere begynner med å kalle meg bitter osv, prøv å se for deg selv i min situasjon: du er en fantastisk person med masse gode kvaliteter og verdier, og du vil dele livetmed noen, men ingen vil ha deg pga noe så patetisk som at du er nervøs, usikker, uambisiøs osv. Bare prøv å se det for deg før du dømmer meg for p være bitter. Selvfølgelig er jeg bitter, noe annet ville vært merkelig. Skjerp dere, damer. Jeg holder på å sprekke av hvor provoserende dere er.

Anonymous poster hash: 0b07e...17f

Hehe, du er jo direkte kvinnefiendtlig..... Les din egen tekst, ville du datet en som hadde et slikt syn paa deg som du har paa kvinner?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet med meg selv i i snart 20 år. Det er utrolig feigt av dere å komme med sånn respons. "Kan ikke være snill pga det jeg skriver her"? Det jeg skriver om her får frem det verste i meg. Dette er 110prosent frustrasjon etter alle disse årene med avvisning og manglende forståelse i en kald, egoistisk verden der store egoer når lengst. Hadde dere visst hvilke følelser som går gjennom kroppen min når jeg skriver om dette hadde dere skjønt hvor negativiteten kommer fra.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

kan du utdype mer om hvordan du er til det daglige sånn negative sider og positive sider? hvordan ser en dag for deg ut i ett forhold?

Anonymous poster hash: 810fe...ea0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jobbet med meg selv i i snart 20 år. Det er utrolig feigt av dere å komme med sånn respons. "Kan ikke være snill pga det jeg skriver her"? Det jeg skriver om her får frem det verste i meg. Dette er 110prosent frustrasjon etter alle disse årene med avvisning og manglende forståelse i en kald, egoistisk verden der store egoer når lengst. Hadde dere visst hvilke følelser som går gjennom kroppen min når jeg skriver om dette hadde dere skjønt hvor negativiteten kommer fra.

Anonymous poster hash: dddf3...bfe

Er du TS? Koden er forskjellig.

Anonymous poster hash: 006fc...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv meg som mann ønsker ikke date ei jente som åpenbart har satt seg som mål rundt det å leve på NAV. Så trur nok de egenskapene er like så uattraktive hos menn som hos jenter.

Da får du isåfall finne deg ei jente som har like mange problemer som du har, og dermed også like få beilere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan garantere at damene vil flykte i lysets hastighet fra noen som er bitre og drukner seg i selvmedlidenhet

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at du føler det sånn, men du kan uansett ikke skylle på alle andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...