Gå til innhold

Musa hennes lukter helt forferdelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt jævlig faktisk! Jeg har både dusja og skrubba fingrene flere ganger i dag, men det er som lukta har etsa seg fast i huden.

Og det må jeg få sagt på et vis. Men her kommer det: enn om jeg også lukter? Kjenner man det sjøl eller merker det på et vis? Jeg er jente.

Jenter som ligger med veldig mange er i grunnen ekkelt. Det slo meg at det er ikke rart den musa der lukter så mange som har vært oppi den. Og dårlig musestell. Jeg tipper hun har ett eller annet. Hun er bi og ligger med begge kjønn.



Anonymous poster hash: f06a5...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jenter som har mye sex og puler rundt kan nok få endel infeksjoner osv.. Så fitta blir "råtten". Du bør holde deg til jenter som du vet er "ordentlige".



Anonymous poster hash: 7d445...e52
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol og lol.

Ja, du kan le du. Jeg trur jeg aldri mer vil ha sex. Det var skikkelig fælt og jeg klarer ikke å tenke på annet i dag. Grøss!

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan le du. Jeg trur jeg aldri mer vil ha sex. Det var skikkelig fælt og jeg klarer ikke å tenke på annet i dag. Grøss!

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Kan du sammenligne lukten med noe? Jeg er bare nysgjerrig. Stakkars deg, btw..

Anonymous poster hash: 05cce...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt skal det jo ikke lukte noe. Og i hvert fall ikke sterkt/dårlig. Eneste gangen jeg reagerer på lukten der nede, er hvis jeg har hatt sex, og han har kommet inni meg. Sæd + mus = ekkel lukt. Kan hende hun ganske nylig har hatt sex med en gutt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du sammenligne lukten med noe? Jeg er bare nysgjerrig. Stakkars deg, btw..

Anonymous poster hash: 05cce...120

Nei, si det? Jeg har aldri kjent noe sånt før. Råttent kanskje? Kan ikke sammenligne det med fisk heller. Sannelig om jeg vet. Og veldig rart at hun ikke har merka det selv. Det er derfor jeg plutselig ble bekymra for egen lukt.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt skal det jo ikke lukte noe. Og i hvert fall ikke sterkt/dårlig. Eneste gangen jeg reagerer på lukten der nede, er hvis jeg har hatt sex, og han har kommet inni meg. Sæd + mus = ekkel lukt. Kan hende hun ganske nylig har hatt sex med en gutt?

Huff! Enn om??!! Herregud som jeg angrer! Aldri, aldri mer den jenta der. Synd, for hun er pen og klok.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Enn om??!! Herregud som jeg angrer! Aldri, aldri mer den jenta der. Synd, for hun er pen og klok.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Men fortsatte du å holde på som ingenting?

Anonymous poster hash: 05cce...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakteriell vaginose. Det er "alltid" bakteriell vaginose.



Anonymous poster hash: d6aa8...36c
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortsatte du å holde på som ingenting?

Anonymous poster hash: 05cce...120

Selvsagt ikke. Jeg avslutta det hele og det ble skikkelig kleint. Jeg sa ikke hvorfor for jeg fikk meg ikke til det. Ikke tror jeg hun forsto det heller.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter som har mye sex og puler rundt kan nok få endel infeksjoner osv.. Så fitta blir "råtten". Du bør holde deg til jenter som du vet er "ordentlige". Anonymous poster hash: 7d445...e52

"Greetings from year 1850!"

Anonymous poster hash: 4eaa2...419

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det? Jeg har aldri kjent noe sånt før. Råttent kanskje? Kan ikke sammenligne det med fisk heller. Sannelig om jeg vet. Og veldig rart at hun ikke har merka det selv. Det er derfor jeg plutselig ble bekymra for egen lukt.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Hva med å si noe? Det hadde virkelig jeg satt pris på om noe slikt noen gang var tilfelle...

Anonymous poster hash: 61004...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUD!!! det var DERFOR du ikke ville fortsette??!!! fy faen! så lager du en tråd på kvinneguiden??!



Anonymous poster hash: 0d8e3...07d
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter som har mye sex og puler rundt kan nok få endel infeksjoner osv.. Så fitta blir "råtten". Du bør holde deg til jenter som du vet er "ordentlige".

Anonymous poster hash: 7d445...e52

Jepp, å pule er som å bruke kontantkort. Når det er tomt for telleskritt så er det bare å kassere fitta, da kan den ikke brukes lengre :(

Anonymous poster hash: f6dd7...456

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du serriøs?

Man lukter ikke dårlig i underlivet at å ha sex med mange. Hun har nok sopp eller bakteriell vaginose. Du virker ganske uopplyst når det kommer til det kvinnelige kjønnsorgan.

Anonymous poster hash: ebfa5...9cc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å faktisk svare på det TS lurer på: JA man lukter det selv. Hvis du kjenner deg nedentil og det lukter, så lukter det vondt. Hvis det ikke lukter noe spesielt lukter det ikke. Med mindre du er skikkelig forkjøla.

Så ja, antageligvis var hun klar over lukten. Med mindre hun aldri nærmer seg sin egen vagina. Regner med dette var i fylla? Tror kanskje hun ikke tenkte over det da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er bare flås jeg

Har aldri vært borti noe fitte som lukter vondt.

Og du sier lukten sitter der etter du har skrubbet deg.. yeah right!

At man ikke vasker seg eller at det ligger igjen sæd rester kan være lukt eller en infeksjon

Men kvinner er da opptatt av å lukte godt. Dessuten sier du jo at kvinner er både vakker og klok

Du får ta henne med til Nærmeste Shell STajon, bare husk badehette og såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Enn om??!! Herregud som jeg angrer! Aldri, aldri mer den jenta der. Synd, for hun er pen og klok.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Ville ikke beskrevet noen som klok hvis de har sex med alt og alle, og lukter død i underlivet uten å gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 03e63...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om bakteriell vaginose? Du høres veldig uerfaren ut, og attpåtil er du kvinne selv??



Anonymous poster hash: 83409...0d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...