Gå til innhold

Musa hennes lukter helt forferdelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, si det? Jeg har aldri kjent noe sånt før. Råttent kanskje? Kan ikke sammenligne det med fisk heller. Sannelig om jeg vet. Og veldig rart at hun ikke har merka det selv. Det er derfor jeg plutselig ble bekymra for egen lukt.

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Hu har sopp bare, veldig enkelt å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om bakteriell vaginose? Du høres veldig uerfaren ut, og attpåtil er du kvinne selv??

Anonymous poster hash: 83409...0d8

Enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om bakteriell vaginose? Du høres veldig uerfaren ut, og attpåtil er du kvinne selv??

Anonymous poster hash: 83409...0d8

Nei. Men nå har jeg det. At jeg er kvinne selv betyr vel ikke at jeg vet absolutt alt da.

Ja, jeg er ganske uerfaren ja. Jeg har bare hatt sex med ei før.

Anonymous poster hash: f06a5...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har sopp bare, veldig enkelt å gjøre noe med.

Feil. Sopp lukter ingenting. Bakteriell vaginose derimot...

Anonymous poster hash: 4959a...ed7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil. Sopp lukter ingenting. Bakteriell vaginose derimot...

Anonymous poster hash: 4959a...ed7

Eh, sopp lukter. Belive you me. Jeg har det hele tiden. Vært hos legen og han sa det var sopp.

Anonymous poster hash: 1f4a2...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Sopp lukter ingenting. Bakteriell vaginose derimot...

Anonymous poster hash: 4959a...ed7

Jo ifølge legen min gjør det det. Hadde det ved svangerskap og tro meg, det luktet!

Anonymous poster hash: 23ef4...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare ei som svarte meg på spørsmålet jeg stilte. Takk til henne ;)

TS



Anonymous poster hash: f06a5...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare ei som svarte meg på spørsmålet jeg stilte. Takk til henne ;)

TS

Anonymous poster hash: f06a5...542

Hvis du ville ha seriøse svar burde du ikke ha inkludert dette:

"Jenter som ligger med veldig mange er i grunnen ekkelt. Det slo meg at det er ikke rart den musa der lukter så mange som har vært oppi den"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man dum om man aldri har hørt om bakteriell vaginose? Jeg er kvinne, snart 30, og hadde ikke kjennskap til tilstanden før jeg registrerte meg her. Jeg ser likevel på meg selv som normalt oppegående.



Anonymous poster hash: 423ae...ddf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man dum om man aldri har hørt om bakteriell vaginose? Jeg er kvinne, snart 30, og hadde ikke kjennskap til tilstanden før jeg registrerte meg her. Jeg ser likevel på meg selv som normalt oppegående.

Anonymous poster hash: 423ae...ddf

Ikke for å være frekk, men de fleste som kan kalles dumme ser på seg selv som oppegående og i noen tilfeller også som smarte. Selvinnsikt er sjeldent deres styrke.

Anonymous poster hash: eff6d...961

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men de fleste som kan kalles dumme ser på seg selv som oppegående og i noen tilfeller også som smarte. Selvinnsikt er sjeldent deres styrke.

Anonymous poster hash: eff6d...961

Hehe, jeg skriver normalt oppegående, og med det mener jeg helt gjennomsnittlig, men heller ikke dum. Det finnes sikkert mange tegn på om en person er oppegående eller bare har dårlig selvinnsikt, men å ha hørt om bakteriell vaginose bør ikke være et slikt tegn.

Anonymous poster hash: 423ae...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri gjort noe seksuellt om jeg visste jeg luktet :sjokkert: Og en vet defitivt selv om en lukter...

Grei regel er å fikse opp i problemer "downtown" før andre får besøke stedet. Personlig passer jeg alltid på å være nyvasket og fresh der nede om det er oralsex på gang :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lukter det jo, men det skal ikke lukte død og fordervelse. Da er det noe feil ett eller annet sted.

Om du kan lukte selv, uten å merke det? Jeg tror ikke du kan lukte mye og ikke merke det, men samtidig har du jo ikke hodet ditt foran ditt eget kjønnsorgan - naturlig nok lukter du mer om du stikker nesa inni, og på den måten kan du nok lukte mer enn du luker selv :)

Vet du om hun har dusja like før sex, og fortsatt lukter? Du kan jo ta henne med i dusjen og se hvordan det er etter det? Om hun forsatt lukter død og fordervelse må det være noe feil, og da bør du kanskje si i fra så hun kan få tatt seg en tur til legen? Forstår godt at det ikke er så veldig enkelt å komme ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans, man vet hvordan man selv lukter. Tro meg. Videre så skal man ved normalt renhold og friskt underliv, fint kunne ha oralsex uten å komme rett fra dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evans, man vet hvordan man selv lukter. Tro meg. Videre så skal man ved normalt renhold og friskt underliv, fint kunne ha oralsex uten å komme rett fra dusjen.

TIl en viss grad - selvsagt kan man ikke lukte mye uten selv å merke det, men jeg vil jo påstå at man lukter bedre om man har nesa helt inntill ;) Og at man da kan lukte en annen lukt/lukte mer enn hva man lukter selv til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig faktisk! Jeg har både dusja og skrubba fingrene flere ganger i dag, men det er som lukta har etsa seg fast i huden.

Og det må jeg få sagt på et vis. Men her kommer det: enn om jeg også lukter? Kjenner man det sjøl eller merker det på et vis? Jeg er jente.

Jenter som ligger med veldig mange er i grunnen ekkelt. Det slo meg at det er ikke rart den musa der lukter så mange som har vært oppi den. Og dårlig musestell. Jeg tipper hun har ett eller annet. Hun er bi og ligger med begge kjønn.

Anonymous poster hash: f06a5...542

Det skal lukte mus av en mus. Takler du ikke det får du kjøpe deg en sjømannsbrud eller en vannmelon.

Anonymous poster hash: fd49e...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste tilfeller vil dette funke:
1: Gnu fingrene dine inn i musa di. Gnu ekstra godt, gjerne fingre litt inni.
2: Lukt på fingrene.
Sånn lukter musa di, i større eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke lukta forsvant da du skubbet henda dine, har det nok ikke noe med vasking å gjøre.

Det ligger ikke en gjenglemt tampong inni der da? Eller infeksjon.

Anonymous poster hash: 88208...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...