Gå til innhold

Redd for at kjæresten er tøffel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt redd for at kjæresten min er tøffel. Vi har vært sammen i 4 1/2 måned nå. Jeg har sterke følelser for han og synes han er herlig, men jeg er som sagt litt redd for at han er en tøffel. Han er aldri uenig med meg enten det gjelder hva vi skal spise, hvilken film vi skal se eller om det er problemer/diskusjoner jeg har hatt med venner og som jeg vil ha hans innspill i. Vi har aldri kranglet og det høres kanskje litt rart ut, men vennene mine som jeg har snakket med sa de hadde kranglet med kjæresten sin innen 4 måneder de var sammen. Det er nesten så jeg har lyst til å teste han, for å se hvor langt jeg kan strekke strikken. Foreslå mat jeg vet han ikke liker eller noe. Jeg vil bare hatt litt motstand på enkelte ting. Er jeg bare rar eller er dette et faktisk problem? Vi er begge 22 år, men ingen av oss har vært i forhold før.



Anonymous poster hash: ba854...959
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du slutte å være så barnslig! Du kan være trygg på at dere blir uenige en eller annen gang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Han er aldri uenig med meg enten det gjelder hva vi skal spise, hvilken film vi skal se eller om det er problemer/diskusjoner jeg har hatt med venner og som jeg vil ha hans innspill i.

Anonymous poster hash: ba854...959

Eventuelt er han bare care.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda i startfasen?!

Anonymous poster hash: 355c8...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid damer lage problem ut av INGENTING?



Anonymous poster hash: cb684...aa1
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så er jeg kanskje litt "tøffel" i partneren min sine øyner. Men jeg ser ikke problemer, og bryr meg ikke så mye om å "vinne" diskusjoner eller måtte være uenig. Jeg synes det er så flott å ivareta selve harmonien og den gode stemningen mellom oss, og dessverre kan dette ses på som at jeg er en "tøffel". Ser ikke hvordan dette kan være et stort problem, annet enn hvis du ønsker potensielle konflikter og krangler ut av tynn luft.



Anonymous poster hash: cb684...aa1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er visstnok en "tøffel". Slik jeg har forstått det skal typen være grinete, kranglete og generelt egoistisk om han ikke er det. Kan ikke fatte at noen vil tilbringe livet med en sånn.

Anonymous poster hash: d533b...669

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må virkelig kjæresten min være det. Vært sammen i 10 mnd uten å krangle. Men vi har hatt noen uenigheter og diskusjoner uten at det har blitt krangel ut av det. Uansett krangling vil komme så derfor er han ingen tøffel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er gæren. Du vurderer å teste om du klarer å gjøre ham uenig med deg. Selvsagt lager du da problemer ut av ingenting.



Anonymous poster hash: 547fe...48f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg virkelig hater folk som lager problemer ut av ingenting...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det dummeste jeg har sett. Dessuten er han ikke en tøffel selv om han er enig med deg.

Den dagen han velger å avbryte dager med venner pga du nekter han det, da er han blitt en tøffel.

Den dagen du nekter han å dra på guttetur på hytta, da er han blitt en tøffel om han hører på deg fremfor å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er ikke så vanlig å ha sterke meninger om hva man skal ha til middag. Jeg er vant til å bli møtt med svar som "Samme for meg", med mindre han har fryktelig lyst på noe akkurat den dagen.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kjæresten min er visstnok en "tøffel". Slik jeg har forstått det skal typen være grinete, kranglete og generelt egoistisk om han ikke er det. Kan ikke fatte at noen vil tilbringe livet med en sånn.

Anonymous poster hash: d533b...669

Da er min det også :fnise: , vi har vært sammen i 3 år uten å krangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem bryr seg egentlig om potegull m.salt eller paprika. Grandis eller big one, engelsk krim eller skavlan. Hvis den ene har ønsker så be my guest. Glad for alt uvesentlig som bare går iorden.

Et annet "triks" vi menn kan bruke er trenering så går ting over av seg selv når hun får nye ønsker. Når dama sitter og "ønsker" seg ting. Nytt vindu på den veggen eller brostein på gårdsplassen. Så aldri si NEI. Da blir de meningsløse krangler og om ideer som sannsynligvis ikke ville bli virkeligjort.

Alle menn har noen, men få, grenser som han vil forsvare. Resten av den daglige driften av familien AS overlater han gjerne til dama :-)

Finne noe å krangle om. Idiotisk. Du vil fort finne ut når du tråkker over. F.eks forlange salg av MC. Begynne å lagre svigermors gamle møbler på hans hobbyrom/garasje. Slutte med gutteturen 1 gang pr.år fordi hun ønsker nytt kjøkken osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et "problem" at dere ikke krangler, da har jeg hørt det og.. Tror du skal være glad for at kjæresten din er en omgjengelig fyr som ikke lager scener over bagateller.. Det er en mye bedre grobunn for et langvarig forhold, enn det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vært sammen med mannen min i 10 år uten å krangle... Diskutert enkelte ting, men aldri krangla. Hvorfor i huleste skal man krangle om hvilken film man vil se?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New_Girl

Fire hele måneder uten å krangle? Du verden!

Jeg trodde man fortsatt svevde på rosa sky, hadde sex fem ganger om dagen og generelt levde i en kosemose-må ha deg hele tiden- kan ikke slutte å smile-verden etter 4 måneder?

Det er ikke alle som er så opptatt av å få viljen sin hele tiden, uten at man er tøffel av den grunn. Hvis det ikke er så farlig om dere har pølser eller hamburger til middag så er det vel ikke vits i å bruke tid på å diskutere det. Du vil nok merke når det er noe som virkelig betyr noe for han.

Og nei, ikke "test" han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å krangle over bagateller i hverdagen er etter mitt skjønn fullstendig poengløst. Slikt skaper på ingen måte noe trivsel for noen av partene. Jeg gidder ikke å krangle om det ikke er helt nødvendig. Det må ha skjedd noe av betydning for at jeg skal reagere på en krass måte. Jeg blir ikke sur om det ikke er en god grunn til å bli sur.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG skjønner deg godt. Jeg var sammen med en som var enig hele tiden. Spurte jeg om hans mening, så sa han at jeg kunne bestemme. Det var det samme for han. Og sa jeg noe, så var han enig. Sa jeg det motsatte etterpå, ja, så var han enig med det også ("for det var jo alltid flere sider av samme sak", etc). Det var ikke bare meg. Han jattet alltid med uansett hvem det var. Og spurte noen han om noe, så kunne han nesten aldri si nei. Han kunne bli gretten i blant (veldig sjelden). Da viste det seg at han ikke likte aktiviteten vi var på, f.eks., men det er jo ikke så lett å vite at han ikke liker f.eks. å gå på ski, hvis det høres helt supert ut når "vi" planlegger det på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...