Gå til innhold

Redd for at kjæresten er tøffel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har da vært sammen med mannen min i 10 år uten å krangle... Diskutert enkelte ting, men aldri krangla. Hvorfor i huleste skal man krangle om hvilken film man vil se?

<3 drømmedame for de aller fleste menn. vi menn ønsker ikke konflikter, vi ønsker enkelt og greit å elske og bli elsket. resten er uvesentlig som gjerne man kan gjøre med venner :P

Anonymous poster hash: cb684...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juggler

Du er gæren. Du vurderer å teste om du klarer å gjøre ham uenig med deg. Selvsagt lager du da problemer ut av ingenting.

Anonymous poster hash: 547fe...48f

Ja, galskap er det, men det er slett ikke uvanlig at damer gjør dette.

Jeg har vært borti damer som f.eks later som om de blir fornærmet av noe jeg sa. Det merkeligste er imidlertid å bli motsagt, selv om de egentlig er enige. En annen, men mer moderat, form for det samme, er erting for å få en eller annen reaksjon.

JEG skjønner deg godt. Jeg var sammen med en som var enig hele tiden. Spurte jeg om hans mening, så sa han at jeg kunne bestemme. Det var det samme for han. Og sa jeg noe, så var han enig. Sa jeg det motsatte etterpå, ja, så var han enig med det også ("for det var jo alltid flere sider av samme sak", etc). Det var ikke bare meg. Han jattet alltid med uansett hvem det var. Og spurte noen han om noe, så kunne han nesten aldri si nei. Han kunne bli gretten i blant (veldig sjelden). Da viste det seg at han ikke likte aktiviteten vi var på, f.eks., men det er jo ikke så lett å vite at han ikke liker f.eks. å gå på ski, hvis det høres helt supert ut når "vi" planlegger det på forhånd!!

Haha, heller ikke så uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror damer er mer biologisk avhengig av at mannen gjør visse ting, enn det menn er av damer.

Og menn som synes damer hører hjemme på kjøkkenet, er ikke menn i mine øyne. Klart vi har store forskjeller mellom begge kjønn, men det blir like galt når damer vil at mannen skal opptre i en viss rolle.

Det som betyr noe til syvende og sist er ikke om damen er på kjøkkenet og gjør alt husarbeid hvis hun har lyst til det, eller om mannen er enig i det aller meste fordi han er fleksibel på hvordan ting skal gjøres. Det som betyr noe er om man har det godt sammen.

For å være helt ærlig så tror jeg damer har for mye makt i forholdet med en del av den usunne likestillingen som også er kommet. Damer kan stille krav, og det medfører at hun ønsker seg en mann som setter henne på plass til tider når hun prøver å stille kravene sine. Dette er gjerne et ubevisst ønske om å gjenerobre en slags balanse i forholdet som damene har like mye skyld i selv som mannen. Denne ubalansen kan overvinnes hvis begge parter er mer opptatt av indre verdier enn kun å pleie følelseslivet sitt.



Anonymous poster hash: cb684...aa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Hvorfor skal alltid damer lage problem ut av INGENTING?

Anonymous poster hash: cb684...aa1

Jeg tror det ligger i deres natur...........vel det kan ihvertfall virke sånn noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...