Gå til innhold

Når damen tar kontroll i sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

liker gutter best å ha styringen ? eller er det digg at jenten også tar styringen av og til?



Anonymous poster hash: 28962...e10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen liker å ha kontroll hver gang, noen liker at dama har kontroll hver gang og mange liker å bytte på. Det gjelder bare å finne en som er kompatibel med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å dominere, men det er alltids hyggelig og pirrende om hun selv tar litt kommandoen i ny og ne. Litt spice er alltid velkommen.

Funker godt hvis jeg f.eks er opptatt med noe der hun er nødt til å ha oppmerksomhet, da er det morsomt å bare bli bortført rett fra arbeidsoppgaver f.eks med dyp konsentrasjon der til å bli dratt opp og kasta på rygg i senga, sofaen/whatever. ^^

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DoubleOh

Stort sett liker jeg best å styre showet selv, men av og til er det fint med litt variasjon. Veldig fornøyd når jenter ikke er redd for å ta initiativ, men senere kan la seg underkaste. Ellers kan jenta gjerne være med å "kontrollere" ved å komme med ønsker i form av dirtytalk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å overraske typen når han er opptatt og kle av han og meg, han blir supertent. Senere har jeg ingenting i mot at han styrer shower. Men elsker å ta initiativ :)



Anonymous poster hash: 4ca8b...911
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt variasjon :)

enig. så blir sexen mye mer variert og spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Dama må absolutt gjerne ta kontroll!

Hun kan gjøre det hun vil med meg om jeg virkelig digger henne ;)

(bare jeg ikke føler jeg sitter i en tannlegstol og blir pint :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Liker å overraske typen når han er opptatt og kle av han og meg, han blir supertent. Senere har jeg ingenting i mot at han styrer shower. Men elsker å ta initiativ :)

Anonymous poster hash: 4ca8b...911

Og DER er nok jeg ganske lik typa di :laugh: ....Skulle ønske damer gjorde sånt litt oftere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker gutter best å ha styringen ? eller er det digg at jenten også tar styringen av og til?

Anonymous poster hash: 28962...e10

Jeg er sånn som alltid ender opp med å ha styringen, lede showet. Og det gjelder for alle situasjoner, jobb, fritid, aktiviteter og i samlivet. Ender opp som en leder fordi jeg har talent for det, selv om jeg absolutt hater å måtte ta ansvar hele tiden.

Ingenting som er deiligere enn at noen andre tar styringen, og spesielt i sengen. :) Kjempegøy, kan jeg endelig slappe av.

Anonymous poster hash: 8bfb9...4f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig. så blir sexen mye mer variert og spennende.

Ja, om man søker å tilbringe flere år sammen i en pardannelse så er det viktig å ikke låse seg for mye i repetative mønster. Virker på meg som mange par er hell-bent på å være mest mulig kjedelige for hverandre :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Initiativ og høyt aktivitetsnivå er verdsettes høyt.

I motsatt ende har vi "starfish" og pliktsex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker gutter best å ha styringen ? eller er det digg at jenten også tar styringen av og til?

Anonymous poster hash: 28962...e10

Elsker jenter som tør ta kontroll og styre! Utrolig sexy....

Gutter som ikke tørr la jenta ta kontrollen, går glipp av mye deilig, det skal jeg garantere.

Jeg liker å ha litt kontroll og styring i sengen :) :)

Binde han litt og bare piiine han :fnise:

...hmm, du høres fantastisk ut. Deilig tanke....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker damer som kan ta litt styring, da får vi bekreftet at de og faktisk er litt engasjert og har interesse av det ut over at vi bare skal være der å gjøre alt for de =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når dere sier at kvinnene tar styringen... mener dere da at kvinnene skal ta initiativ eller skal sitte på toppen? dumt spørsmål, men forstår ikke helt hvordan kvinnen skal ta styringen om ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er variasjon. :)

Men lite er bedre enn å ta han, når jeg vil ha han.

Endret av Cuddlegirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...