Gå til innhold

Når damen tar kontroll i sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når dere sier at kvinnene tar styringen... mener dere da at kvinnene skal ta initiativ eller skal sitte på toppen? dumt spørsmål, men forstår ikke helt hvordan kvinnen skal ta styringen om ikke :vetikke:

Er du kåt så er det eksempler som:

  • Bare gå rett bort, knepp opp buksa og kast stasen i munn. Gjerne mens fyren er opptatt med ett eller annet. Fotballkamp f.eks.
  • Uten advarsel bare la håndkleet, kåpa droppe mens du er naken, og gjør det rett forran typen. Vink han deretter til deg og gå til soverommet med et godt blikk. Eventuelt bare la det droppe, og bøy deg over soffaen med rumpa mot etc.
  • I halmen så bruk litt muskler, og dytt han på rygg og ta kontroll. Gjøres det med standhaftighet og ren vilje, altså "jeg skal ta deg" opplegg så er det ekstremt opphissende.

Det handler igrunn om begge deler. Både initiativ, samt ta litt kontroll en gang i blant, men det er ekstra artig og pirrende om det kommer helt ut av det blå - som en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør dere damer når dere tar styringen? Jeg føler at jeg gjør det samme hele tiden. Trenger idéer!

Anonymous poster hash: 7a2a3...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

når dere sier at kvinnene tar styringen... mener dere da at kvinnene skal ta initiativ eller skal sitte på toppen? dumt spørsmål, men forstår ikke helt hvordan kvinnen skal ta styringen om ikke :vetikke:

Har du vært i et selskap, et prosjekt eller en annen sammenheng hvor du bare 'vet' hvem det er som er sjef?

Hvor du føler det på måten vedkommende 'er' på?

- for mange er det den mentale styrken, oversikten, kontrollen som er å ha styringen.... når alle andre vet hvem som eier kontrollen, hvem som bestemmer.

Du kan fint starte det flere dager i forveien... med sms'er, små erotiske bilder, beskjeder.

Bygge opp forventinger og la din mentale styrke skinne så klart at det ikke er spørsmål om hvem som er sjef.

Edit: Hente frem den makten du kanskje ikke vet at du har. Hente frem og slippe løs din dominante side.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hva gjør dere damer når dere tar styringen? Jeg føler at jeg gjør det samme hele tiden. Trenger idéer!

Anonymous poster hash: 7a2a3...091

Du kan jo gjøre noe så enkelt som å sette deg over din partner og bruke manndommen hans utelukkende til din egen nytelse? Flere menn jeg har møtt har satt pris på å bli utsatt for denne formen for begjær. Ikke bare slik da, men i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og DER er nok jeg ganske lik typa di :laugh: ....Skulle ønske damer gjorde sånt litt oftere.

Typa di??? :daane:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Etter en del pirrende sms-ing med en mann, fikk jeg denne meldingen: "Sett igang ;) jeg trenger å bli brukt litt ;) "

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en del pirrende sms-ing med en mann, fikk jeg denne meldingen: "Sett igang ;) jeg trenger å bli brukt litt ;) "

Brukte du han da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Brukte du han da? ;)

Ikke den gangen. Jeg var bortreist og var for langt unna til å ta en svipptur :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den gangen. Jeg var bortreist og var for langt unna til å ta en svipptur :fnise: .

Men det høres ikke ut som at du mislikte tanken, det er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Typa di??? :daane:

Typa til hun som skrev innlegget. Han likte visst at dama plutselig tok av ham klærne uten forvarsel.....Det hadde jeg også likt at en dame gjorde mot meg....ergo

Eller missforstod jeg noe her totalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typa til hun som skrev innlegget. Han likte visst at dama plutselig tok av ham klærne uten forvarsel.....Det hadde jeg også likt at en dame gjorde mot meg....ergo

Eller missforstod jeg noe her totalt??

"Typen din" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

"Typen din" ;)

Hehe...nå er det noen som har det gøy på min bekostning føler jeg? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

liker gutter best å ha styringen ? eller er det digg at jenten også tar styringen av og til?

Anonymous poster hash: 28962...e10

Det er vel ingenting som er så hyggelig å oppleve som en kvinner som vet hva hun vil ha, ikke er redd for å vise det, og så tar det. Det er absolutt digg at jenten også tar styring av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nå er det noen som har det gøy på min bekostning føler jeg? :laugh:

Hehe, neida. Det er bare noen av oss som gjerne kan bli beskrevet som rettskriving-nazier :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Hehe, neida. Det er bare noen av oss som gjerne kan bli beskrevet som rettskriving-nazier :plystre:

Aaaaaaaaaha ;) Det var det det var ja...hihi. Så ut som et spørsmålstegn her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest doktor

så lenge det gjøres i kåtskapens, og ikke pliktens eller prestasjonenes, navn - er alt deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som faktisk kan være sexy som jeg trur de færreste tenker på er om jenta ikke nøyer seg om man har kommet litt tidlig. Vis at du fremdeles er kåt.. Si at du ikke er tilfredstilt om det er tilfellet, og sug "minime" opp igjen, evnetuelt før hånda hans til musa slik at omgangen kan fortsette, eventuelt om du er enda frekkere, sett deg på ansiktet hans. Dette er dog ganske dominerende og noe de færreste vil tørre å gjøre, men det er fult lovlig selv om typen er den dominante i forholdet. Som sagt er det bare morsomt og spennende om jenta plutselig kan vise en litt annen side av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...