Gå til innhold

Hvor "fersk" må fitta være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man skal slikke en jente på kvelden, og hun ikke har dusjet siden morgenen, smaker fitta litt surt da?

Hvor mange timer (sånn ca) tar det fra fitta er ren til den begynner å smake litt surt?

Sikkert ikke noen fasit her, men jeg er en uerfaren gutt på 18 som lurer på det, har aldri slikket før men skal snart slikke dama.

Trenger bare noen tips fra gutta som har slikka en del :)

PS: Trenger tips fra jentene også; hvordan er det diggest å blir slikket? :)

Anonymous poster hash: 08d98...1b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kan dusje om morgenen, og være freshe om kvelden, andre føler seg ikke freshe dersom de ikke tar en dusj først.
Jeg vil råde deg sterkt til å trå varsomt, da mange jenter er utrolig usikre, og redde for å smake ekkelt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan dusje om morgenen, og være freshe om kvelden, andre føler seg ikke freshe dersom de ikke tar en dusj først.

Jeg vil råde deg sterkt til å trå varsomt, da mange jenter er utrolig usikre, og redde for å smake ekkelt.

Merker dette kan bli litt stress, men skal gjøre et forsøk. Men hvor ekkelt er ekkelt? Man brekker seg vel ikke? :P

Anonymous poster hash: ef09c...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress? Har du ikke lyst til å være grei med kjæresten din?

Ekkelt? Med mindre jenta aldri har vasket seg i sitt liv, så er det ikke ekkelt! Dersom menn kastet opp og brakk seg hver gang de slikket fitte, så hadde det nok ikke vært så populært, tenker jeg. :wink:

Det smaker fitte, og fitte smaker godt.

Når jeg sier ekkelt, er det nettopp fordi unge jenter er redde for å være ekle, ekle pupper, ekle fitter, ekle rumper, ekle lår. Og første gang de skal gjøre noe sammen med kjæresten sin er det veldig viktig at begge gjør det i et tempo man er komfortable med, og liker.

Endret av KateW
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ekkelt å slikke, du blir fort vant til smaken og etter mine erfaringer smaker det ikke noe spesielt egentlig..

Anonymous poster hash: a829d...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har dusjet samme dagen eller dagen før går det fint, så lenge du ikke har hatt utflod eller trent. Lurt å kjøpe intimservietter hvis du er i et nytt forsøk og litt sjenert på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dusjet samme dagen eller dagen før går det fint, så lenge du ikke har hatt utflod eller trent. Lurt å kjøpe intimservietter hvis du er i et nytt forsøk og litt sjenert på det.

Nydusjet, ja takk.

Om man har dusjet - dagen før - hadde det ikke gått fint for de fleste, tror jeg. Om man har dusjet samme dag, men ikke stresset og svettet, og ikke hatt utflod - kanskje, men egentlig ikke.

Selv foretrekker jeg og sambo å dusje/vaske oss før oralsex. Jeg liker ikke å suge uten at han er ren, heller. De fleste svetter litt og har litt utflod eller talgutskillelse (sorry beskrivelsene) i løpet av en dag.

Anonymous poster hash: f1beb...248

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig med AB over. Det beste som fins er å våkne av oralsex, selv om jeg ikke har dusjet siden dagen før. Jeg kan fint dusje om morgenen, og ha velsmakende underliv om kvelden.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg slikke en jente som ikke hadde dusja på to-tre dager pga. vi var ute på tur og det var ikke dusj tilgjengelig. Hun var veldig redd for at hun skulle smake ekkelt og var litt avisende pågrunnav denne redselen, men jeg sa at jeg ikke brydde meg stort og at hun ikke skulle bekymre seg.
Det smakte veldig lite, smakte hvertfall ikke surt. Jeg koste meg som bare det, jeg.
Vagina er jo selvrensende og man smaker ikke surt bare fordi man ikke har dusja en time før slikking. Det har mer med kosthold å gjøre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydusjet, ja takk.

Om man har dusjet - dagen før - hadde det ikke gått fint for de fleste, tror jeg. Om man har dusjet samme dag, men ikke stresset og svettet, og ikke hatt utflod - kanskje, men egentlig ikke.

Selv foretrekker jeg og sambo å dusje/vaske oss før oralsex. Jeg liker ikke å suge uten at han er ren, heller. De fleste svetter litt og har litt utflod eller talgutskillelse (sorry beskrivelsene) i løpet av en dag.

Spesifiserte jo at man burde vaske seg hvis man har hatt utflod eller svettet. ;)

Er stress å måtte styre på og dusje minst 30 minutter før oral hvis man har det ofte.

Vet ikke jeg, kanskje jeg har mindre guggeproduksjon enn andre, men lukter ikke ekkelt der nedenfra før etter tre-fire dager (men dusjer nesten hver dag uansett pga hard trening).

Før i tiden kunne det gå uker mellom hver gang de dusjet. :P Vil ikke engang tenke på hvordan mennene luktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker dette kan bli litt stress, men skal gjøre et forsøk. Men hvor ekkelt er ekkelt? Man brekker seg vel ikke? :P

Anonymous poster hash: ef09c...6e8

Noen foretrekker å slikke på et såpestykke, det skal være så mye såpesmak og så lite fittesmak som mulig mens andre foretrekker at det smaker i alle fall et litte hint av kjønn.

Det er relativt sjeldent jeg kommer rett ut av dusjen g rett inn i oralsex himmelen, og det har aldri vært brekke lyder å spore. Men så mener ikke mannen at det er noe stress med å se at jeg vrir meg i nytelse heller så det er meget mulig at det er snakk om to forskjellige mentaliteter ute og går.

Hvor mye kjønnsodør og hvor nyvasket det skal og må være før du begir deg ut på herlige eventyr beror både på hun og deg. De fleste kvinner har nok dessverre mange komplekser som det er ang smak, lukt osv så jeg antar at med mindre du har funnet deg en jente som ikke har en god hygiene jevnt over så vil hun nok være relativt nydusjet og både smake og lukte godt :)

Lykke til

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan banne og steike noe helt for jævlig, men språket i overskriften er faen meg langt over streken ift hva som er grei språbruk angående kvinnekjønnet. Herregud altså.

Anonymous poster hash: b8823...406
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri merka at jeg har smakt surt selv om det er både et halvt og ett døgn siden jeg vasket meg. (Ikke at jeg går rundt og smaker på meg selv så fryktelig ofte, men om jeg er veldig våt eller kjæresten nettopp har kommet inni meg, hender det)

Anonymous poster hash: c6719...20f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å være nydusjet for min del...Så lenge jeg får slikke,kan det godt være både en og to dager siden siste dusj..Elsker både smaken og lukten av ekte kjønn ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesifiserte jo at man burde vaske seg hvis man har hatt utflod eller svettet. ;)

Er stress å måtte styre på og dusje minst 30 minutter før oral hvis man har det ofte.

Vet ikke jeg, kanskje jeg har mindre guggeproduksjon enn andre, men lukter ikke ekkelt der nedenfra før etter tre-fire dager (men dusjer nesten hver dag uansett pga hard trening).

Før i tiden kunne det gå uker mellom hver gang de dusjet. :P Vil ikke engang tenke på hvordan mennene luktet.

Hehe, de vasket seg nok sjeldnere før i tiden (det var ansett som farlig å vaske seg vann på 1300-1700-tallet, man skulel helst bare tørke seg med en tørr klut). Men så hadde de ikke oralsex heller ;)

Jeg tror de fleste ville merket det dersom de ga oralsex til en som ikke had vasket seg nedentil på 3-4 dager. Det er ikke alltid man merker lukten like godt selv...en dag hadde nok jeg overlevd også, men det begynner jo å lukte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de vasket seg nok sjeldnere før i tiden (det var ansett som farlig å vaske seg vann på 1300-1700-tallet, man skulel helst bare tørke seg med en tørr klut). Men så hadde de ikke oralsex heller ;)

Jeg tror de fleste ville merket det dersom de ga oralsex til en som ikke had vasket seg nedentil på 3-4 dager. Det er ikke alltid man merker lukten like godt selv...en dag hadde nok jeg overlevd også, men det begynner jo å lukte litt...

Etter 3-4 dager vil det nok smake litt ja, men syntes det er en smule hysterisk å ikke "tørre" å bli slikket når man har dusjet på morgenen eller kvelden før.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...