Gå til innhold

Lange kvinnfolk med hæler å andre sværsåltesko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pynte seg. Følelsen av å være mere feminin, kanskje? ( + at jeg personlig får en penere holdning - blir rakere i ryggen. )

Anonym poster: d79d3520a8df13df7aa97bb93d05b02e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små menn med enda mindre selvbilder og behov for å rakke ned på dem de ikke kan få... hva får de ut av det?

Æsj, høye, slanke, modellignende jenter er bare såååå ekkelt lissååm. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små menn med enda mindre selvbilder og behov for å rakke ned på dem de ikke kan få... hva får de ut av det?

Æsj, høye, slanke, modellignende jenter er bare såååå ekkelt lissååm. :rolleyes:

Du mener vil ikke seriøst at du tror det er de høye modellene på 185 menn tenner på :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, heldigvis er det noen som liker oss også.Jeg er ingen syltynn modell, men høy det er jeg og noen menn liker meg også.

Går med høye hæler hvis jeg vil, og ingen skal få fortelle meg at jeg ikke får lov fordi jeg er for høy.

Går med det fordi jeg vil føle meg fin.

Anonym poster: ce22aa4ff6986c6c0e905094f17bfcbe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vil ikke seriøst at du tror det er de høye modellene på 185 menn tenner på :fnise:

Nei, gud forby. Det finnes naturligvis kun én standardkvinne menn tenner på, slik det finnes kun én standardmann kvinner tenner på. Enhver med et tenningsmønster som også omfatter mennesker som ikke oppfyller disse definerte standardene er som en avviker å regne!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er finere med høye damer med høye hæler enn en lav dame.. Lave damer som prøver å gjøre seg høye med høye hæler, og klager på høye kvinner med høye hæler er patetiske, og misunnelige på dem som er høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint med høye hæler på en høy kvinne som tydelig er fornøyd med høyden sin. Selvsikkerhet er sexy. Folk må da få gå i det de selv liker og føler seg bra i. :vetikke:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er finere med høye damer med høye hæler enn en lav dame.. Lave damer som prøver å gjøre seg høye med høye hæler, og klager på høye kvinner med høye hæler er patetiske, og misunnelige på dem som er høye.

Følte du deg truffet av trådens tema kanskje :fnise: så søtt

Anonym poster: 8662b49e02ad9d7fd3e913fad9eef3e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Lurer på hva definisjonen på 'høy' 'lang' er i denne tråden jeg ? :klo:

Og om det er høy med eller uten nevnte sko ? ;)

Edit: Ombestemt meg.

Det må være snakk om kvinnfolk som ligger når man skal måle lengden på dem.

Står de så måler man vel fremdeles høyde ?

- med mindre vi har kommet dit at man bruke loddsnor for å finne ut om veggen er i vater ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempefint med høye hæler på en høy kvinne som tydelig er fornøyd med høyden sin. Selvsikkerhet er sexy. Folk må da få gå i det de selv liker og føler seg bra i. :vetikke:

Jess Cathrine88!! :klappe::kyss2:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er finere med høye damer med høye hæler enn en lav dame.. Lave damer som prøver å gjøre seg høye med høye hæler, og klager på høye kvinner med høye hæler er patetiske, og misunnelige på dem som er høye.

Lave kvinner som går i høye høler gjør det ofte ikke fordi de vil bli høyere, men fordi de ( som høye kvinner ), synes det er fint, feminint etc...Vet om mange lave kvinner som er superfine og sexy i høye sko! En annen fordel med å være lav, er at de oftest har mindre føtter. Synes noen ganger sko fra 40 og oppover blir veldig store på damer, spesielt når de er høye..mister liksom litt ynde...Sko størrelse 37 er min favorittstørrelse på sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...