Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Jeg har sitti på do med bøtte noen ganger jeg også. Nå er det heldigvis maaange år siden. Håper det at det aldri skal skje igjen.

Er du hjemme i trygge omgivelser i det minste?

Jada, har det så fint og kjekt. Stjert-orkanen har løyet seg litt, så nå er det halvhorisontalen på sofaen med kamillete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, har det så fint og kjekt. Stjert-orkanen har løyet seg litt, så nå er det halvhorisontalen på sofaen med kamillete.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå holdt jeg nesten på å få latterkrampe altså. Beklager at jeg ler.

Du er herved tilgitt. En god gapskratt skal visstnok forlenge livet, så bare le i vei du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Klokken 15:13 den 9 Juni 1865 overlevde Charles Dickens en togulykke ved Staplehurst i Kent. Bedre kjent som Staplehurst ulykken som tok livet av 10 personer og 40 ble skadd.

Charles Dickens reiste sammen med sin elskerinne Ellen Ternan og hennes mor.

Charles Dickens kom aldri over ulykken i følge hans sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg stadig over hvorfor Juneau med sine 31 275 innbyggere er hovedstaden i Alaska, fremfor Anchorgae. :klo: Anchorage er jo en ENORM by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg undrer meg stadig over hvorfor Juneau med sine 31 275 innbyggere er hovedstaden i Alaska, fremfor Anchorgae. :klo: Anchorage er jo en ENORM by!

Kanskje det er fordi Juneau har et mye større land areal en Anchorgae.

uansett så er det bare i 17 av 50 stater hvor den største byen er hovedstad i delstaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fordi Juneau har et mye større land areal en Anchorgae.

uansett så er det bare i 17 av 50 stater hvor den største byen er hovedstad i delstaten.

Hmm... Men jeg stemmer for Anchorage uansett jeg :ler: Det har jo ved flere anledninger vært snakk om at Anchorage skulle få "overta" som hovedstad. Juneau har forøvrig vært Alaskas hovedstad siden 1906.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Hmm... Men jeg stemmer for Anchorage uansett jeg :ler: Det har jo ved flere anledninger vært snakk om at Anchorage skulle få "overta" som hovedstad. Juneau har forøvrig vært Alaskas hovedstad siden 1906.

Jeg må innrømme at jeg ikke er noe særlig god på hovedstader i USA. Det eneste jeg vet er at Albany er hovedstad i New York og Sacramento er hovedstad i California.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke er noe særlig god på hovedstader i USA. Det eneste jeg vet er at Albany er hovedstad i New York og Sacramento er hovedstad i California.

Jeg er heller ikke noe god på slikt. Men, så bor det en liten Alaska-nerd i meg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg er heller ikke noe god på slikt. Men, så bor det en liten Alaska-nerd i meg da :fnise:

Jeg vet ikke mye om Alaska. Men jeg vet at det en gang i tiden var en del av det Russiske Keiserrike. Men så var de dumme nok å selge det siden tsaren ikke så nødvendigheten ved og beholde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne en gang navnene på alle de militære basene i statene, alle titlene, alle medaljene, hele historien, pluss uhorvelig mye mer, samt navnene på alle militære i alle land, men nå er det mest i glemmeboken gått. O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne en gang navnene på alle de militære basene i statene, alle titlene, alle medaljene, hele historien, pluss uhorvelig mye mer, samt navnene på alle militære i alle land, men nå er det mest i glemmeboken gått. O_o

Hva du kan eller kunnet, jeg er imponert .... og hvor stor glemmebok har du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du kan eller kunnet, jeg er imponert .... og hvor stor glemmebok har du?

Det er utrolig mye rart oppi der egentlig. O_O Glemmeboken er ikke større enn at det kan bli dratt frem igjen hvis det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...