Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster


Haley

Anbefalte innlegg

Og når teppet er ferdig, kommer fødselen i gang! :Nikke: Snart ferdig med et teppe jeg også, men tror ikke det er linket til knøttet mitt! :fnise: Får gi det til venninna som har termin i disse dager i stedet!

Da skal jeg få det fullført i kveld (bare 8 omganger igjen, pluss en haug med tråder som skal festes :sukk: ) :tommel:

Dette er spennende altså :popcorn: Du slipper nok igangsetting. Lillesøster kommer i morgen, enten du vil eller ei. Jeg fikk en visjon om det nå :fnise:

Og gratulerer med vesla som er blitt 2 år!! :strix:

Jeg håper visjonen din stemmer (men desverre føles det ikke sånn ut akkurat nå :ler: )

Takk for gratulasjonen! :)

Gratulerer til Frøken Fryd, 2-åringer er herlige!!

Blir spent på dine vegne av å lese helt på slutten nå, (og litt verpesjuk igjen selv)! ;)

Takk for det! De er kjempeherlige! :hjerte:

Veldig spennende med denne uvissheten, ja! Og en nr. 3 hadde vel bare vært kjekt (etterhvert) ;)

Har 1/4 igjen på pleddet til søsterens knøtt, termin om 9 dager og det må sendes :-/ Jeg har ikke strikker på et par mndr.... Håper jeg finner energi til det snart, huset får heller se bomba ut en stund ;)

Det går litt opp og ned med strikkelysten her også, men teppet jeg strikker (Pickles' "På veg" teppe) er egentlig innmari enkelt og går fort unna når man først setter seg ned, så det er bare snakk om prioriteringer :)

Viktig å prioritere! Strikking går absolutt foran husarbeid hvis energien skulle melde seg! :fnise:

Enig! :jepp:

---

Da er leiligheten ryddet og vasket, og frøkna har akkurat lagt seg for en formiddagslur (selv om hun for første gang på ..... 1 år? har sovet til kl. 09! Kan tro vi ble sjokkerte da hun tuslet inn til oss og kl. var så mye! Vanligvis er den jo 06-07), så nå er Mannen ute og monterer løpesykkel som hun skal få av oss og jeg skal ta meg en deilig dusj før bursdagsbesøket kommer i 14-tiden :jepp:

(Og så satser vi på at husvask, rydding og bursdagsfeiring gjør sitt for å sette i gang fødselen om noen timer ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere koste dere med bursdagsfeiring! Kanskje frøken har startet en ny trend med det nye året og sover til ni hver dag?? *krysse fingre*

Nå håper jeg du slapper av, for i morgen er jo dagen! :Nikke: Hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ligger vi på sykehuset og koser oss med vakreste Lillesøster som kom til verden i full fart i går ettermiddag :hjerte: :hjerte: :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!!!! Gratulerer så masse alle fire!!! :hoppe::duskedame: Håper dere koser dere og nyter tiden! Åååååååå, vil jeg også!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra, og gratulerer så mye til alle sammen! :rodmer:

Herlig at du slapp igangsetting, og at ting gikk fort og forhåpentligvis greit!

Barna fikk hver sin dato også, og så kan du jo ha fellesbursdag hvis det passer sånt!

Kos deg masse med den lille, nye verdensborgeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :blomster:

Regner med nett-tid er noe høyt prioritert nå. Vi var på OUL i dag og alt var vel, en lillesøster trives godt i magen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye, alle sammen! :klemmer:

Vi kom hjem i går ettermiddag og koser oss masse med familiens nye tilskudd :hjerte:

Fødselshistorien får vi ta etterhvert når tiden strekker til, men det gikk ihvertfall fort - og både mor og barn var/er i fin form ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at alt gikk fint, og at dere har det bra! :)

Spent på å høre fødselshistorien... skal jo ha nr. 2 selv.

Og synes det er så fascinerende at fødselen går så fort.. et øyeblikk gravid- det neste mamma for "real". litt sånn sitter og spiser middag, får rier, drar på sykehus og tar desserten på sykehuset ;) ok, det var kanskje litt vel raskt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det var nesten sånn for meg! Tidlig lunsj hjemme, fødsel og middag som mamma på sykehuset - før vaktskifte! ;) Alltid spennende om fødsel nr 2 blir forskjellig fra nr 1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre :hjerte: Fødte du raskt sist også, Haley? Jeg fødte ganske fort sist og superfort denne gangen :) Kos dere masse med det nye vidunderet. Håper Frøken Fryd ikke er alt for sjalu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...