Revenka Skrevet 7. juni 2011 #1 Del Skrevet 7. juni 2011 Hei alle sammen! Jeg fikk silikonpupper for snart 23 år siden! Den gangen var jeg 22 år og ikke komfortabel med at puppene hadde forandret seg etter amming. Jeg tok med bilde av hvordan jeg så ut før og sa til kirurgen at jeg ville ha de tilbake. No problem, sa han. Jeg har vært kjempefornøyd i nesten alle disse 23 årene. Jeg har vært en stor B/liten C men litt heng de siste ti årene, og svært få har gjettet at det har vært silikon. Når det er sagt. Jeg har hatt komplekser for å ligge på ryggen toppløs, ja selv med bikinioverdel, siden man da ser kanten på innleggene. Etter at jeg ble eldre og fikk mer selvtillit kjente jeg at jeg mer og mer savnet myke pupper. Min kjære er også klar for å få meg helt naturlig. Jeg er også svært opptatt av en sunn livsstil og da harmonerer det ikke med min innstilling nå å ha kunstige pupper. På fredag var jeg på Colosseumklinikken til konsultasjon for å endelig få fjerne dem. Legen er kjempehyggelig og spurte meg hvorfor. Jeg sa at jeg vil ha myke pupper. Han kjente på dem og sa, de her er jo myke ... :frown: Vel, HELT myke, sa jeg. Jeg vil ha naturlige pupper, og dermed takket jeg nei til brystløft. Han sa at de kommer til å henge, noe jeg er komfortabel med (de henger jo nå også) Etter så lang tid der huden er strukket forventer jeg ingen mirakler. Jeg forventer ikke små struttepupper nei. Legen var veldig ærlig og direkte med det at man må være tøff og sterk for å klare inngrepet med bare lokalbedøvelse. For meg blir det en etterlengtet glede å få plastikken ut av kroppen min så jeg er ikke urolig. Selvsagt må jeg forberede meg psykisk på å ligge i 20-30 minutter på benken mens de skjærer i meg og røsker ut innleggene. Både lyd og følelse bli intakt, men legen sier at det mest sannsynlig vil være uten store smerter. Jeg gleder meg uansett. Om det er interesse for det her inne kan jeg legge ut bilder. Før og etter. I morgen blir jeg flat igjen – yeah 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 7. juni 2011 #2 Del Skrevet 7. juni 2011 Lykke til! Hvorfor kun lokalbedøvelse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Lykke til! Hvorfor kun lokalbedøvelse?? Takk Narkose er en større påkjenning for kroppen min. Jeg tåler det dårlig og blir forferdelig kvalm. Dessuten koster det 5000 mer. Når legen mener det er helt safe med lokalbedøvelse - tar jeg det gjerne edit skriveleif Endret 7. juni 2011 av Revenka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Del Skrevet 7. juni 2011 Interessant å se før/nå-bilder! Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Del Skrevet 7. juni 2011 Det var en moden og fin avgjørelse, så bra du gjør det som føles riktig for deg! Lykke til! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. juni 2011 #6 Del Skrevet 7. juni 2011 Ønsker deg masse lykke til! Synes du er tøff. Jeg har selv silikonpupper, etter att innholdet i mine pupper forsvant etter fødsler. Men bare hatt de nesten 2 år, så spent på hva jeg gjør om 10-20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 7. juni 2011 #7 Del Skrevet 7. juni 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tusen takk for lykkeønsker Nå er jeg spent og gleder meg masse til i morgen. Sånn ser de ut nå etter snart 23 år. Sunket masse, men jeg har egentlig vært fornøyd http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/Silikonpupperfrasiden.jpg http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/Silikonpupperforfra.jpg I morgen begynner mitt nye myke og naturlige liv. Gleder meg! Legger ut bilder om noen dager - når jeg føler at jeg kan ta av meg BH-en Ja, BH blir nå en integrert del av mitt liv i gjen, etter så mange år uten. Spent på å finne ut min nye størresle, og ikke minst prøve gamle klær som kanskje vil se bedre ut - samt kjøpe nytt Endret 14. juni 2011 av Kråkesaks 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. juni 2011 #9 Del Skrevet 7. juni 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 7. juni 2011 #10 Del Skrevet 7. juni 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hermeline35 Skrevet 7. juni 2011 #11 Del Skrevet 7. juni 2011 Ønsker deg all lykke til. Jeg har selv hatt innlegg i brystene i 10 år, og kommer fra klinikken idag og har bestilt time for å fjerne de.. Og jeg gleder meg jeg også- kjenner meg så igjen!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 8. juni 2011 #12 Del Skrevet 8. juni 2011 Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 8. juni 2011 God morgen Nå har jeg spist frokost - mitt siste måltid før inngrepet. Får ikke spise noe 6 timer før, eller drikke 4 timer før, selv om det bare er lokalbedøvelse. Har dusjet, men ikke med hibisscub, siden ingen apotek hadde den. Satser på at det går greit, men skal selvsagt si ifra om det. Lovte også legen at jeg skal ta antibiotikapiller to timer før, selv om jeg aller helst vil slippe. Liker ikke å ta noe kjemisk og i alle fall ikke antibiotika. Tar det med på jobb og tar det der siden jeg MÅ. Gleder meg til det er over og jeg kan bli helt naturlig igjen. KL 12 er det det skjer, og min kjære kommer en time etter for å hente meg. Legen sa at jeg kan dra på jobb etterpå, men jeg har tatt fri. Det blir nok fint å kunne slappe helt av etterpå å la det hele synke inn. Dette er en gledens dag! Hermeline35 - har du lyst til å dele dine erfaringer også? Når er det du skal fjerne dine? Da jeg fikk mine innlegg var det ikke så vanlig. Nå når jeg tar de ut i gjen er det mer i tiden der det naturlige igjen skal være det beste. Det er i alle fall best for MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #14 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er veldig spent på å se etter-bildene dine. (synes du hadde veldig fine pupper før også jeg, da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2011 #15 Del Skrevet 8. juni 2011 jeg beundrer deg for din ærlighet, og ikke minst din selvsikkerhet! Du fremstår som en flott kvinne Revenka! Jeg vedder på at du er et godt menneske i det virkelige liv også! nå som inngrepet er over, er jeg svææært nyskjerrig på åssen det var å ta et inngrep uten narkose!?! det hadde ikke jeg klart jaffal!! bare alle lydene, og tankene som svirrer rundt i hodet om hva de gjør med knivene og skalpellene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 8. juni 2011 Nå er det OVER! Takk for alle godord og lykkeønskninger. Jeg prøvde å forberede meg så godt jeg kunne basert på infoen fra kirurgen i forkant. Det jeg først hadde problem med var at det var så kaldt i rommet. Jeg lå med bar overkropp men med teppe over beina og ristet. Jeg klarte ikke å slappe helt av siden jeg frøys, men det gav seg da inngrepet begynte. Først var det lokalbedøvelse i form av flere stikk. Joda, det kjente jeg men det var ikke så ille. Så begynte han å skjære. Jeg hadde ingen skjerm foran (som ved keisersnitt) så jeg lukket øynene. Han brukte en brenner som stoppet småblødninger og den lukta var ille Jeg kjente at han klemte og dyttet og strakk og VIPS, der var den ene ute. Jeg følte meg lettere med en gang. Litt hardhendt dytting inne i. Så satte han i gang å sy. Det var litt ubehagelig men ikke ille. Venstre bryst gikk like lett og det hele var fort gjort og plutselig over. Alt i alt var det en litt ubehagelig oppelevelse, med svært lite vondt. Jeg følte meg egentlig bare litt shaky og ikke svimmel i det hele tatt når jeg reiste meg. Nå, halvannen time senere er det fortsatt ikke vondt, men jeg er hardt snøret sammen av bandasje som jeg skal fjerne i morgen. Det er så stramt at jeg må puste med magen og ikke yogapuste som jeg er vant til. Jeg fikk med noen smertestillende hjem men ser det an. Tenker nok at det sikkert vil føles sårt, men det tar jeg evt når det kommer. Skal spise nå og slappe av resten av dagen. Det føles fantastisk deilig å få det gjort. Resten av livet mitt begynner nå og det ser jeg frem til. 200 g har de vært så nå er jeg nesten et halvt kilo lettere 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HLHD Skrevet 8. juni 2011 #17 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg syns du så flott ut før operasjon, men jeg er sikker på du ser flott ut etterpå også. Du har veldig fin kropp! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #18 Del Skrevet 8. juni 2011 Bare et lite tips: grunnen til at du ikke har smerter nå, er at d fortsatt har virkning av bedøvelsen du har fått. Ta smertestillende nå, før smertene setter inn, ellers er det ikke sikkert de greier å døyve så mye som de bør når du virkelig trenger det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvor lenge sitter en slik bedøvelse i da? Jeg er forberedt på sårhet og ømhet, men jeg vil ikke ta smetestillende uten grunn. Ja, jeg vil helst unngå mer kjemikalier i kroppen enn det jeg allerede måtte ta idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 8. juni 2011 Nå syv timer etter ingrepet: Ikke vondt nå heller men om jeg kjenner skikkelig godt etter så kjenner jeg en litt brennende/sviende følelse. Thats it. Det jeg kjenner er medisinene. Jeg er ikke vant til noe kjemisk i min sunne økologiske kropp så jeg er skikkelig trøtt og døsig. Dermed blir det en tidlig kveld og da gleder jeg meg til å fjerne den utrolig stramme bandasjen i morgen. Dette er sannelig det beste jeg har gjort på lang tid. Da jeg lå og ble skåret i tenkte jeg hvor idiotisk det i utgangspunktet var å i det hele tatt legge inn plastikk i kroppen min. Vel, nå er de ute og jeg føler meg fri og glad. Dette anbefaler jeg. Aksepter deg selv og kroppen din. Vær glad i deg selv og ta vare på kroppen din! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå