Gå til innhold

Rumpesex av menn med dame - Er det noe å stå etter da?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt den minste form for sans for rumpesex. Ikke med mann, og ikke med dame, og heller ikke hos meg selv av noen som helst form for den saken sin skyld.

Men det er helt opplagt mange menn som liker rumpesex med dama si.

Har du noe å tilføye om hvorfor??

Jeg kan ikke noe for det, men jeg forstår det bare ikke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt den minste form for sans for rumpesex. Ikke med mann, og ikke med dame, og heller ikke hos meg selv av noen som helst form for den saken sin skyld.

Men det er helt opplagt mange menn som liker rumpesex med dama si.

Har du noe å tilføye om hvorfor??

Jeg kan ikke noe for det, men jeg forstår det bare ikke!!!!

Ingen kommer noen gang til å stikke saken sin i rompa mi. Det er sikkert. :nei:

jente, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende og faktisk godt om mannen bruker tid før han kommer inn med k** ;) Selvsagt ik hver gang vi skal ha sex, men en gang innimellom er det godt med litt "annet" :)

Forstår godt dem som ikke liker det for går han for fort frem gjør det j***** vondt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever sterkere orgasme (ved stimulering av klitoris) når han tar meg i rumpa! Det er bare helt fantastisk deilig. Har nesten opplevd analorgasme, men han kom sekunder før jeg tror jeg hadde klart å få det :P

De fleste menn liker det vel fordi det er litt tabu og forbudt, og at man liksom er mann som får "ta" dama i hvilket hull han har lyst på. Også kan det jo ha med at man er litt trangere bak, og at det for mange er lettere å stramme rumpemusklene enn pc-musklene!

Jeg hadde nok blitt litt skuffa om han jeg var sammen med ikke hadde hatt lyst å ta meg i rumpa! Det er en heeelt annen følelse, og er man fullstendig avslappa og klar så er det vanvittig deilig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Jeg har aldri hatt den minste form for sans for rumpesex. Ikke med mann, og ikke med dame, og heller ikke hos meg selv av noen som helst form for den saken sin skyld.

Men det er helt opplagt mange menn som liker rumpesex med dama si.

Har du noe å tilføye om hvorfor??

Jeg kan ikke noe for det, men jeg forstår det bare ikke!!!!

Folk som ikke liker det samme som meg, jeg fatter det bare ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Folk har veldig ulike meninger om at en manns penis skal inn og ut av en kvinnes rumpe (som hun bæsjer med).

Personlig mener jeg at slike menn har homofile tendenser. Har aldri selv hatt det behovet for å kjøre noe opp i bæsjekanalen til kvinnen i mitt liv. Tror ikke det er behagelig for kvinnen heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk har veldig ulike meninger om at en manns penis skal inn og ut av en kvinnes rumpe (som hun bæsjer med).

Personlig mener jeg at slike menn har homofile tendenser.

Det er vel også den samme tanken som jeg har gjort meg - Kan ikke finne noen bedre grunn enn det så lenge det er langt herligere steder å bruke... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker det fordi det er trangere, og at det tenner å vite at man kan ta kvinnen i alle hull man måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker det fordi det er trangere, og at det tenner å vite at man kan ta kvinnen i alle hull man måtte ønske.

Ja, hver sin lyst!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror du feil ;) I alle fall i forhold til meg :)

*Mye bedre å være et forumtroll enn et rumpetroll* :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
*Mye bedre å være et forumtroll enn et rumpetroll* :-)))

Hehe, niceone! Selvfølgelig må jeg jo si meg uenig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever sterkere orgasme (ved stimulering av klitoris) når han tar meg i rumpa! Det er bare helt fantastisk deilig. Har nesten opplevd analorgasme, men han kom sekunder før jeg tror jeg hadde klart å få det :P

De fleste menn liker det vel fordi det er litt tabu og forbudt, og at man liksom er mann som får "ta" dama i hvilket hull han har lyst på. Også kan det jo ha med at man er litt trangere bak, og at det for mange er lettere å stramme rumpemusklene enn pc-musklene!

Jeg hadde nok blitt litt skuffa om han jeg var sammen med ikke hadde hatt lyst å ta meg i rumpa! Det er en heeelt annen følelse, og er man fullstendig avslappa og klar så er det vanvittig deilig! :D

Bryr de fleste menn seg om noe er tabu og forbudt eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Bryr de fleste menn seg om noe er tabu og forbudt eller ei?

Sorry, bad worduse! Kanskje ikke de fleste menn - men noen. Jeg har i alle fall møtt på noen av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, niceone! Selvfølgelig må jeg jo si meg uenig ;)

Pass på de religiøse, det er flere som drives av religiøs overbevisning her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er forferdelig oppskrytt av enkelte. Tror neppe det er noen som virkelig liker den form for sex når det gjelder kvinner. Men puler gjerne i løse luften, så det er nok noen av dem. Jeg har aldri hatt det og når det blir nevnt så tenker jeg alltid på forstoppelsefølelse. Min mann iallefall griner på nesen når vi har snakket om det (ikke vurdert det, men om hvor disgusting det er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule
Tror neppe det er noen som virkelig liker den form for sex når det gjelder kvinner.

Tja, I beg to disagree! Jeg gjør det for min egen nytelse, ikke kun fordi mannen vil gjøre det.

Og når man aldri har gjort det på en ordentlig måte synes jeg det blir litt "dumt" å si at man ikke liker det. Det er ufattelig vondt å få en uventet kuk i rumpa, men så fort man er våt, kåt, avslappa og klar for det er det vanvittig deilig!

Men jeg skjønner jo at folk stiller seg tvilende til det, med tanke på at noen syns det er direkte ekkelt - at ingenting skal inn bare ut i det hullet! Men vi har jo alle ulike preferanser, tenningsmønstre og erogene soner som er sterkest! For noen er det kanskje bare rett og slett ikke godt! Jeg kan bare snakke for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...