Gå til innhold

Mens vi venter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt usikker på om jeg skulle starte graviditetsbok, men jeg gjør et forsøk :)

Syntes det var kjekt å ha bryllupsdagbok i fjor, så kan jeg jo prøve dette også :)

Magen spratt plutselig fram. Har lett litt rundt etter bilder, og ser at det ikke er helt uvanlig at den vises godt på denne tida. Er 15+2 nå.

Er ei spennende tid i hvert fall :)

Skrevet

Håper noen vil følge boka mi da :)

Har termin 18.mars, men den kan jo fort bli flyttet når vi skal på ul i slutten av oktober. Det gleder jeg meg veldig til!!

Ellers så hadde jeg leamus to ganger på kort tid i gårkveld. Rett over trusekanten. Kan det være liv, eller er det alt for tidlig å kjenne?

Skrevet

Hei hei :) Har selv termin 1.mars, men blir nok forandret på UL førstkommende onsdag...

Gratulerer masse med spiren! I god form?

Kjent bevegelse selv i 3 uker nå og ofte minner det om leamus, så det kan nok godt hende ;) Som en stor boble blandet med leamus :)

Vi har et eget terminforum hvis du vil bli med der!

:sol:

Skrevet

Ny dagbok! :hoppe:

Skal definitivt følge med her, ja.;)

Gjest faerytale
Skrevet

Gratulerer med ny dagbok! :nigo: Her skal jeg definitivt henge! :hoppe: Tenk at vi ble naboer igjen da :rødme:

Skrevet
Hei hei :) Har selv termin 1.mars, men blir nok forandret på UL førstkommende onsdag...

Gratulerer masse med spiren! I god form?

Kjent bevegelse selv i 3 uker nå og ofte minner det om leamus, så det kan nok godt hende ;) Som en stor boble blandet med leamus :)

Vi har et eget terminforum hvis du vil bli med der!

:sol:

Jeg er i god form ja. Blir lett trøtt og sliten da hvis det skjer for mye, og det har det egentlig gjort de siste ukene...

Gleder meg veldig til å kjenne ordentlig liv :)

Skrevet
Ny dagbok! :hoppe:

Skal definitivt følge med her, ja.;)

Koselig å ha deg med, Knøttet :)

Gratulerer med ny dagbok! :nigo: Her skal jeg definitivt henge! :hoppe: Tenk at vi ble naboer igjen da :rødme:

Koselig å være naboer ja :)

Skrevet

Søndag.

Helgene går så fryktelig fort.

Har funnet ut at jeg ikke orker å gjemme magen under tunika, så i dag har jeg dongribukse og tynn bomullsgenser. Ser den tydelig nå, men er ikke mye baby inni den enda da ;)

I dag skal jeg jobbe litt. Frister ikke veldig, men uka blir roligere da :)

Skrevet

Har rota bort hele dagen, ikke begynt med noe.

Er vel bare å hoppe i det. Så kan jeg sløve i kveld med god samvittighet.

Hadde veldig ømme pupper for noen uker siden, spesielt om morgenen. Men har vært bedre ei stund, helt til i helga.

vondt!

Skrevet

Må vel innse at helga er over.

Synes godt vi kunne hatt en helgedag til i uka :tunge1:

Men denne uka er det bare planer på to ettermiddager, så da blir det ei litt bedre uke :)

Ellers så må jeg nesten få trent litt igjen. Fikk beskjed om det for å holde kroppen god framover. Det har virket som et så stort tiltak, men nå har jeg avtalt tid for å få hjelp til å komme i gang :)

Gjest faerytale
Skrevet

Kjedelig at mandagen kommer så fort... :sukk:

Godt at denne uka ikke er så intens :) Du trenger noen kvelder på sofaen nå!

Ha en fin mandag! :klemmer:

Skrevet
Søndag.

Helgene går så fryktelig fort.

Har funnet ut at jeg ikke orker å gjemme magen under tunika, så i dag har jeg dongribukse og tynn bomullsgenser. Ser den tydelig nå, men er ikke mye baby inni den enda da ;)

I dag skal jeg jobbe litt. Frister ikke veldig, men uka blir roligere da :)

Må vel innse at helga er over.

Synes godt vi kunne hatt en helgedag til i uka :tunge1:

Men denne uka er det bare planer på to ettermiddager, så da blir det ei litt bedre uke :)

Ellers så må jeg nesten få trent litt igjen. Fikk beskjed om det for å holde kroppen god framover. Det har virket som et så stort tiltak, men nå har jeg avtalt tid for å få hjelp til å komme i gang :)

:Nikke: helgene går alt for fort! :kjefte:

Så moro at du ikke gjemmer magen lengre, det er så fint med gravidmager! :rødme:

Jeg blir med på forslaget om en helgedag til, gjerne midt i uka! ;)

Det kan være lurt å være i god form når man er gravid, kan gjøre fødselen lettere og lettere å komme seg etter fødselen. Angrer litt på at jeg ikke var i noe særlig god form da jeg gikk gravid. Neste gang, derimot, da skal jeg prøve å være i bedre form! Om det blir noen neste gang, da.

Skrevet

Trodde jeg hadde to dager med planer på ettermiddagen, men var visst tre. Og fredagen skal tilbringes i bil, så da har jeg en dag som jeg kan bruke som jeg vil.

Energien bør øke om jeg skal fortsette i dette tempoet...

Godt å ikke gjemme magen. Selv om den kjennes ut som deigmage, så er det jo gravid-form på den. Og det er jo ikke så mange som tar på den ;) Så foreløpig trives jeg godt med mage ;)

Jeg har div plager fra før, så lurt å trene slik at kroppen fungerer :)

Dårlig start på uka i dag, men kom seg utover dagen.

Slitsomt at man ikke får gjøre det man har planlagt. Og lunta mi er ikke så lang som vanlig, så må ta meg litt sammen :sjenert:

Skrevet

Sa jeg roligere uke?

Har ikke sett noe til det. Neste uke kanskje...

Skrevet

hei på deg! Gratulerer med ny dagbok! Herlig med gravidmage :klemmer:

Skrevet

Ser roligere ut foreløpig, men det sa jeg vel på denne tida forrige uke også :) Har fri et par dager neste uke da. Det blir godt :)

I helga skal vi kose oss med venner og familie. Det blir bra! :D

Jeg venter sånn på å kjenne liv...

Trenger litt tegn for å forstå dette jeg ;)

Skrevet

Har hatt ei koselig helg :)

Uka som kommer ser heldigvis ganske rolig ut. Det skal bli godt å få tatt seg igjen litt.

Skrevet

Grei start på uka :)

Har planer i kveld, men i morgen skal det sløves!

16 dager til ul.

Utålmodig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...