Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har hatt sex med 14stk ,er 24 år og har hatt ett lengre forhold bak meg. Er nå i et nytt et,hvor typen min synes jeg har vært løs som har hatt så mange.

Hvor mange har dere hatt og hva er alderen deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

fannt ut at det var 12,ikke 14:P

så altså 24 år og tolv stk,er d så ille?

Gjest Gjest1
Skrevet

Hvor få har han hatt da, siden han føler at han kan karakterisere deg som "løs"?

Jeg er 40+, og har hatt sex med 3 stykker, inkludert mannen jeg har vært sammen med de siste 20 årene....

I følge ham er jeg vel for uerfaren, snerpete eller prippen da?

Skrevet
Hvor få har han hatt da, siden han føler at han kan karakterisere deg som "løs"?

Jeg er 40+, og har hatt sex med 3 stykker, inkludert mannen jeg har vært sammen med de siste 20 årene....

I følge ham er jeg vel for uerfaren, snerpete eller prippen da?

Har hatt sex med 7 stk og er 27 år. Kvinne.

Gjest Gjest_Hm_*
Skrevet

Er 23 år og har hatt sex med 1, vi skal gifte oss:D

Gjest Gjest
Skrevet

24 år og 12 sex-partnere........vel, om det er mange eller ikke kommer an på øynene som ser.

Jeg er 50 og har hatt sex med 4 menn. Den siste har jeg vært gift med i 23 år.

Jeg tenker vel ikke nødvendigvis at folk er løse på tråden for å ha hatt mange partnere, bare at de er dårlige på å få forhold til å vare...............

Gjest Gjest_karine_*
Skrevet

23 år og hatt sex med 1 som er min ektemann :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en uting at man må opplyse hverandre om akkuat det. Skjønner ikke hva det skal være godt for. En grei regel: ikke spør!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

helt enig med den andre gjesten, hvorfor si det, jeg vil ikke vite hvor mange mannen min har hatt å da spør jeg ikke, å det samme er for han,

jeg er 40 har hatt med 3 styk, den ene av de er jeg gift med

Gjest Gjest_kvinne
Skrevet

Jeg er 19 år å ha hatt sex med 8stk. Jeg synes ikke du er løs fordi du har hatt mange partnere, synes heller ikke det betyr at man er dårlig til å få forhold til å vare. Synes det er trist at det i 2009 fremdeles er ett sånnt "skille" på hvor mange sex partnere det er lov å ha før du blir betegnet som løs. Det er trist at kvinner får slike stempel av andre menn og ikke minst kvinner...

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg er 29 og har hatt 14, og forteller ingen om hvor mange jeg har hatt. Hvor mange jeg har hatt sex med og hvor ofte, er rett og slett min sak :)

Men når det er sagt, så har jeg sex med hvem jeg vil, når jeg vil (selvfølgelig så lenge jeg har inntrykk av at vedkommende er singel og ved bruk av riktig prevensjonsmidler.. )

Endret av Helen
Skrevet

21 år, 20+ partnere. Alt fra alvorlige, langvarige forhold med jenter jeg var glad i til fuckbuddies til jenter jeg traff på ferie til festivalpuling. Jeg tar ikke det med sex så veldig tungt, jeg vet jo selv at uansett hvor mange man har hatt sex med så er likevel sex med den man elsker noe helt annet. Da ser jeg ikke poenget i å vente til man treffer den man elsker før man har sex, jeg velger heller å "pule fra meg" nå i ung alder og få prøvd ut alt som er å prøve ut, så slipper jeg å angre på alt jeg ikke fikk prøvd når jeg endelig slår meg ned med en jente.

Skrevet

23 år, aner ikke hvor mange, teller ikke. Er helt enig med firewater med at jeg ikke tar sex så seriøst og at det uansett vil bli helt fantastisk og noe helt annet med den man elsker - uavhengig av hvor mange man har ligget med tidligere.

Hvis jeg skal tippe vil jeg tro at jeg kanskje har hatt sex med.... like mange som alderen min: 23. :engel:

Nå har jeg blitt dritgod i senga og veldig trygg på meg selv seksuelt. :biggrin:

Gjest Gjest
Skrevet

Er 37 og har hat sex med 2 1\2

1 var jeg forlovet med i et lagt forhold på ca 3 år.

1\2 he he,,, litt av en opplevelse,, fyren var så full at han ikke klarte fullføre noe som helst. (fikk ikke mye sans for en natts sex av det akkurat :sjenert: )

Den siste har jeg vært gift med i 18 år.

Gjest Gjest
Skrevet
Er 37 og har hat sex med 2 1\2

1 var jeg forlovet med i et lagt forhold på ca 3 år.

1\2 he he,,, litt av en opplevelse,, fyren var så full at han ikke klarte fullføre noe som helst. (fikk ikke mye sans for en natts sex av det akkurat :sjenert: )

Den siste har jeg vært gift med i 18 år.

Min mann har hatt sex med to i noen langvarige forhold før vi traff hverandre.

Synes det er mange nok på begge to jeg.

Hadde det ikke vært for det ble slutt med den første forloveden min, hadde det nok blidt med den ene for min del.

Han 1\2 var 2 dager etter at jeg gikk fra forloveden min (Han hadde vært utro)

Drakk med dritings og gikk vel kun til sengs med den fyren for "trøstesex". Noe jeg angret på rimelig raskt.

Skrevet

Jeg er 23 og har hatt sex med 2 stk. Er fortsatt sammen med nr. 2, og håper det varer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...