Gå til innhold

Miracles Do happen :-)


~Capricorn~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

+

:legrine:

Dette var så utrolig gode nyheter ~Capricorn~

:juhu:

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skal jeg gratulere så mye fra en ferierende Eeyore, og si at dette var dere vel unt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Gratulerer!

Har fulgt med litt på sidelinjen lenge, og tittet innom dagboka di av og til. Og jeg må bare si at dette har dere jammen fortjent!!! Håper du får et greit svangerskap. Dere har SÅ mye å glede dere til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra vennen! Dette er de beste nyhetene på leeeeenge! Takk for at jeg fikk "dele" spenningen med deg i går og i dag! Stoooooor klem :klem: fra Lilletrollet :legrine::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette var kjempegøy altså. Fikk helt frysninger nå jeg, hehe. Tenk at det skulle klaffe nå som dere skulle i gang med IVF. Utrolig er det. Og veldig, veldig fortjent. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh!!! Nå ble jeg glad :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så masse med den lille spira deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Jeg har fulgt med på deg fra og til lenge, både som min tidligere bruker (Wayah) og som Tinúviel, og nå fikk jeg litt tårer i øynene.

Ønsker deg alt godt i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

Dette var noe av det beste jeg har lest på lenge

:legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

Jeg unner deg dette av hele mitt hjerte. Dette var bare helt fantastisk flott!!

Tenk at det endelig er en liten :babyjente: eller :babygutt: i Caprimagen :-D

:klem1:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: :juhu: GRATULERER SÅ UTROOOOLIG MYE :juhu: :juhu:

Dette var FANTASTISKE nyheter!!!

store gratulasjons :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone. Lovebird, ferierende Eeyore, Anerikke, Jolie, Lilletrollet, Kylling, Pasha, Holly Hobbie, Mrs.Potter, Tinúviel, Meta og Liljen :klem:

Takk for gratulasjon fra dere alle sammen :)

Det er sol og sommer ute, og livet er bare herlig :juhu:

Har vel egentlig ikke gått heeelt opp for meg enda da...

Denne syklusen har ejg egentlig ikke hatt noen store tanker om. jeg visste at vi umulig kunne ha bomma på EL, og har slappet av etter det. For da er det liksom ikke så mye annet en kan gjøre..

Så da jeg ikke fikk mensen på fredag som jeg hadde tippet, tenkte jeg først at jeg skulle teste lørdag morgen. Men så våknet jeg og måtte sånn på do, og ville ikke begynne å lete etter en test og vekke Mannen...og tenkte at; jaja, mensen kommer heeelt sikkert i løpet av dagen. Så da er det like greit å leve i håpet så lenge som mulig..

Men så utpå ettermiddagen greide jeg ikke holde meg lenger (hadde ikke noe bedre å gjøre, for med en gang jeg tenkte på å gå og sole meg, kom bare DEN store mørke skyen da..hehe..)

Så da tisset jeg på en test da. Og tenkte som så at; den blir jo negativ likevel...så den er egentlig bare for at jeg skal beholde beina på bakken.

Men så kom det opp en svak positiv strek :juhu:

Da ble jeg skjelven da... :ler:

Tok den med ut til Mannen som satt foran dataen og spilte WOW...'ser du den streken der du og???'

Og det gjorde han jo selvfølgelig ;)

Så tok jeg enda en test i senere på kvelden. Den ble litt svakereda, men fremdeles positiv. Og den jeg tok i dag tidlig ble litt sterkere da. Og da var jeg tom for sånne billig-tester... :ler:

Men heldigvis har de da søndags-åpne apotek og :rodme:

Måtte jo få det ordentlig bekreftet med en CB-test og. Og den ble positiv med en gang :juhu:

Så da ville Mannen fortelle til noen. Og endte opp med foreldre og søsken.

Så da fortalte jeg til mine foreldre og søsken og. Og de ble kjempeglade da. Og så ringte jeg til farmor. Hun hadde akkurat lagd seg en vafle og satt og koste seg på terassen. Så jeg sa bare at; ringer bare for å fortelle at du skal bli oldemor igjen jeg ;) Da ble det helt stille i andre enden i sånn ca tre sekunder. Så; 'Ååå, nå fikk jeg gåsehud. Så koselig. Fikk helt gåsehud her jeg nå. Ååå, da kan jeg begynne å strikke...må bare bli ferdig med en genser først.. åå, så kjekt dette var!'

Koselig å kunne glede folk på den måten :smilbla:

Nå gleder jeg meg masse til ferien :sol:

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: :klem:

Ferierende Eeyore: :klem:

Lovebird: :klem:

Anerikke: Ja håper svangerskapet vil gå veldig fint ;)

:klem:

Jolie: :klem:

Lilletrollet: Ja, da jeg stod der og skalv på hendene i går ettermiddag hadde jeg bare såå lyst til å si det til noen ;) Kjempestor klem til deg vennen! Du er så god å ha :klem:

Kylling: Ja, jeg har liksom ikke helt skjønt det enda da. Var liksom så fokusert på at nå ble det nok IVF, for enkel pergo funket jo ikke, så hvorfor skulle vi være heldige med dobbel pergo...og spesielt i første doble pergo.. ;)

Pasha: :klem:

Holly Hobbie: :klem:

Mrs Potter: :klem:

Tinúviel: :klem:

Meta: Ja, jeg syns det er helt utrolig at vi i det hele tatt har fått positiv test jeg. Og det vil nok ikke gå ordentlig opp for meg før det dukker opp noen symptomer. Foreløbig har ejg bare merket at jeg har vært veldig trøtt når jeg har jobbet tidlig. Hele uka har jeg sovnet på sofaen etter tidligvaktene. Fredag sov jeg nesten i tre timer etter jobb...våknet rett før ni på kvelden :ler:

Ja, eller tenk om det er en av hver ;)

Liljen: Takk :klem: Det viser vel egentlig bare at det er håp for alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drua: :klem:

---------------------------

Ja, så er jeg suuuulten da....... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Capricorn! Jeg har fulgt historien din, og så deilig at du endelig fikk full klaff! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye!!!

Håper du får et lykkelig og ukomplisert svangerskap. Du har en fin og spennende tid foran deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...