Gå til innhold

lesbesex er mer tilfredsstillende for kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

dette er en vanskelig påstand å svelge for mange, spesielt siden den er sann.

lesbesex er mer tilfredstillende for kvinner enn sex med menn.

hvorfor? jo hvordan er kvinnens seksualitet? de får mest nytelse av onani og beføling, oralsex etc. en penis duger rett og slett ikke.

med lesbesex får man alt det, man kan åpent bruke dildoer som øker nytelsen ytterligere, og i tillegg har man kroppslig nærhet.

viktigst av alt: kvinner er avhengig av det emosjonelle og følelsesmessige ved sex, og kvinner er jo mye bedre på dette området enn menn.

rett ut, kvinner og menn har sex av forplantningsårsaker. lesbesex er det ultimate innen nytelse. menn er ikke designet fysisk eller emosjonelt for å kunne gi en kvinne nytelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Fungerer ikke en penis??? :sjokk:  

Min fungerer kjempebra den. Altså...hans!

Maiken

Slapp av Maiken- dette er bare lesbepropaganda :blunke:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til første innskriver, ett spørsmål bare: Er du kvinne selv? og snakker ut fra erfaring? eller er du man, og tenner på tanken lesbesex?

Jeg er kvinne, og uansett hva evt bøker sier, så er det noe vesentlig kvinner mangler, og om du tror en dildo er fullt ut like bra som en penis med en mann som vet å bruke den .... Da ER du mann!!! For ingen hetrofil kvinne kan vel si at en dildo gjør minst like bra jobb som den ekte varen? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen dildo kan noen gang erstatte en penis.

Ingen sex med ei jente kan noengang erstatte den sexen jeg har med kjæresten. No way.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som trodde jeg hadde kroppslig kontakt med gubben. søren også. og så kan jo han evnt bruke dildoen på meg eller se på når jeg gjør det selv.

og sist jeg sjekket så var han ganske så flink med både munnen og hender. kanskje han egentlig er kvinne da?? eller kanskje ikke lesbesex er det beste på jord, har nemlig hørt noe annet enn det jeg, unntatt fra de som er i et lesbisk forhold. men jeg er sikkert bare dum og blond igjen, jaja, man lærer så lenge m,an lever

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Jeg vil bare henlede oppmerksomheten mot snikk-snakk-forumet, der Kristian inngående og bortimot vitenskapelig forklarer at menn er lesbiske. :hoho:

For min egen del lurer jeg da på om bønder er det samme som traktorlesber... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er jo "tydelig" at dersom første anonym er kvinne:

DU HAR BARE IKKE FUNNET DEN RETTE !!!

Okey...la oss si at forspillet er ok da, men sååååååå mangler jo noe vesentlig da... :ler:

Jeg ville ikke ha det godt dersom jeg ble "tilfredsstilt" av en DILDO...

Min elskede mannlige samboer tilfredsstiller meg på en måte som INGEN kvinne kan noengang erstatte... :wink:

Dersom din teori skulle holde i det virkelige liv: vil jo menneskerasen dø ut... Og alle som fikk barn "brydde" seg ikke noe om sex...

For all del: smaken er som baken; delt ...

Takker meg til en skikkelig mann som kan tilfredstille meg på alle måter :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva gjør man - når man som jeg - overhodet ikke tenner på andre damer da? Bare tanken på å ha sex med en annen kvinne er for meg den største turn-offen som tenkes kan... :oops:

Det hjelper i grunnen ikke hvor bra hun eventuelt måtte være til å suge og slikke og det hele, jeg ekles ved tanken på sex med en annen kvinne, og da anser jeg det for temmelig klart at det ikke kan være verdens beste sex for meg ihvertfall :ler:

Sorry - vervekampanjen virka ikke i dette tilfellet her ihvertfall! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morticia

MQ....... hva med en "ikke diger" lesbe da??? Alle lesbiske er ikke av typen "traktor lesbe" vet du........... men det viste du vel :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesbe-sex er nok ingenting for meg heller.....Er så 100 % hetero

(les:gutte-gæern :ler: ) at vervekampanjer i så måte mot meg, blir

skivebom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dildo kan noen gang erstatte en penis.

Ingen sex med ei jente kan noengang erstatte den sexen jeg har med kjæresten. No way.

Nåja, er forsåvidt enig med deg der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vel, den konklusjonen er vel ca like riktig som at 8/10 hetrofile jenter som går på byen er jålete sjusker som bedrar mennene sine...

Tenkt på at ikke alle er som de lesbene du møter? at det like gjerne sitter lekre lesbiske jenter alle andre steder en på pub, disko eller kafe? Og at kanskje noen av de lekkert sminkede jentene som IKKE viser deg at de er lesber, like gjerne er det fordet?

Ikke at jeg heller tenner på kvinner, men at det er endel vakre og ekstremt jålete lesber VET jeg, rett og slett fordi jeg møter flere av dem selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
vel, den konklusjonen er vel ca like riktig som at 8/10 hetrofile jenter som går på byen er jålete sjusker som bedrar mennene sine...  

det er endel vakre og ekstremt jålete lesber VET jeg, rett og slett fordi jeg møter flere av dem selv.

Jepp!! :-) ha ha ha!!

Deler slettet. Hege (mod)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...