Gå til innhold

lesbesex er mer tilfredsstillende for kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Homofili og pedofili KAN til en viss grad sammenlignes - med det fellestrekk at begge er legninger, medfødte sådan.

Jeg ser at du fremdeles ikke har tilegnet den noen kunnskap på dette området. Hvor står det forresten at pedofili er medfødt? Denne forskningen vil jeg gjerne se. Jeg har sett dokumentsjon på det motsatte, nemlig at pedofili kan tyde på traumatiske opplevelser i barndommen. Nå må du dokumentere det du sier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SEKSUELL TILTREKNING skaper nysgjerrigheten.

seksuell tiltrekning er EN NØDVENDIGHET for at to mennesker FRIVILLIG skal ha sex.  

det å være NYSGJERRIG og ville UTFORSKE seksuelt med EN PERSON av samme KJØNN, kommer FRA AT MAN ER SEKSUELT TILTRUKKET I UTGANSPUNKTET.

LYST Lumbajack! LYST!! Er nødvendig for at to mennesker FRIVILLIG skal ha sex!

Og ja, jeg hadde LYST til å utforske trekant, jeg var derimot IKKE seksuelt tiltrukket av den andre kvinnen, jeg var seksuelt nysgjerrig og følte lyst mot å utforske sex med mer en èn person! Kunne aldri tenkt meg å hatt sex med KUN en kvinne, finnes ikke den kvinne som kan tiltrekke meg eller tenne meg eller gi meg lyst til å ha sex med kun en kvinne! MEN siden jeg har hatt lyst på trekant, og den trekanten inkluderte en annen kvinne, så er jeg bifil ifølge deg, fordi jeg MÅTTE være seksuelt tiltrukket av KVINNEN for å klare dette?

Lumbajack, jeg kan norsk, jeg vet hva bifil betyr! Jeg har også forklart for deg her inne på tråden, hva BIFIL betyr! Men jeg kan gjerne gjenta meg selv: Bifil; å være seksuelt tiltrukket av begge kjønn! Jeg har aldri følt seksuell tiltrekkelse for en kvinne! Men nysgjerrighet og seksuell lyst til å prøve ut gruppesex derimot? Jepp!

Maiken, det er overhode ikke sikkert du foretrekker menn skjønner du! For siden du har prøvd ut FLERE forskjellige jentesex varianter, MÅ du jo bare være lesbisk, eller ihvertfall bifil! Så hetro er du rett og slett ikke! (dette har jeg nå lært av Lumberjack!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Care, linken du gav meg i tråden "behandling av pedofile" forteller i klartekst at pedofili ER en legning - da snakker man om skikkelig pedofili - ikke et enkeltstående overgrep som skyldes nysgjerrighet.

En legning er ikke noe man "blir" men noe man "er" - man våkner ikke opp en morgen og finner ut at ........ "hei, nå vil jeg være homofil" eller....... "hm, nå vil jeg være pedofil". Slik fungerer det IKKE - tror du virkelig at mennesker dersom de kunne velge, frivillig hadde valgt å bli homofile eller pedofile, med de konsekvensene det innebærer??

Jeg legger til - igjen at man ikke er homofil eller lesbisk dersom man av ren nygjerrighet prøvet ut sex med et individ av samme kjønn som du selv. Man er heller ikke i kategorien pedofil dersom man av samme nysgjerrighet forgriper seg på et barn (hvilket jeg IKKE forsvarer).

Håper at du forstår nå - og lar deg seile videre i din uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care, linken du gav meg i tråden "behandling av pedofile" forteller i klartekst at pedofili ER en legning - da snakker man om skikkelig pedofili - ikke et enkeltstående overgrep som skyldes nysgjerrighet.

Selv om de velger å kalle det en legning er det ikke det samme som at den er medfødt. Forskning viser det motsatt. Nå venter jeg på din dokumentasjon.

En legning er ikke noe man "blir" men noe man "er" - man våkner ikke opp en morgen og finner ut at ........ "hei, nå vil jeg være homofil" eller....... "hm, nå vil jeg være pedofil". Slik fungerer det IKKE - tror du virkelig at mennesker dersom de kunne velge, frivillig hadde valgt å bli homofile eller pedofile, med de konsekvensene det innebærer??

HVordan kan du sammeligne homofili og pedofili? Jeg begynner virkelig å lure??

Håper at du forstår nå - og lar deg seile videre i din uvitenhet.

Må jeg igjen spørre deg. Hvor er din dokumentasjon på at denne legning er medfødt??? Jeg venter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Likte svaret ditt aline. Jeg tenker akkurat likt deg rundt dette. Var overhodet ikke tiltrukket av kvinnen i de to tilfellene jeg har opplevd. Men mer opptatt av det "forbudte" og litt "svarte" i selve situasjonen. Tvert imot, så fungerte denne andre kvinnelige utgaven mer som en slags statist. En tilskuer og deltaker, men ikke et seksuelt objekt.

lumbajack...har du aldri blitt tent av selve situasjonen? Synes du det er unormalt at mennesker f.eks kan få en seksuell tenning på gitte steder, kanskje trigget av belysning, puls, rytmer...hva som helst? Det kan faktisk fungere slik. Jeg skal for den saks skyld gjerne innrømme at jeg har hatt sex med menn som jeg ikke nødvendigvis var totalt helfokusert på, sånn rent seksuelt pga et utseende. Men som har greid å lokke frem en stemning i meg, ved hjelp av væremåte, kroppspråk, evne til å få meg nysgjerrig.

Dette er ikke så lett å forklare, men teorien din stemmer ikke på meg.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med du Maiken, det er absolutt ikke alltid det er kjønnet på den ene personen eller tiltrekningen til den enkelte personen i utgangspunktet som gjør at man får lyst til å ha sex. Det kan godt være stemning, situasjon, setting, det "forbudte", det å prøve noe man ser på som helt annerledes en "normalen".

Disse situasjonene er allikevel situasjoner hvor alle parter på ett eller flere nivåer har LYST!" Og kan dermed ikke sammenlignes med en pedofils overgrep på ufrivillige barn! Det blir som å sammenligne en lyst mellom to personer med lysten til en vilkensomhelst overgriper. Å ha lyst på, uten at det går mot noens vilje, er ikke overgrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morticia

Care, er er noen linker som forteller at en seksuell legning er noe man har, og ikke noe man tilegner seg..........

http://www.homofili.no/hist-pol/index.htm

se under avsnittet “Det homofile menneske”

http://www.skeivenyheter.no/0psykiatri.html

se under avsnittet ”Resolusjon”

Forøvrig kan du, som nevnt, studere din egen link litt grundigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan ikke komme drassende med linker om homofili. Jeg vet at det er en legning. Dessuten sammenligner jeg ikke homofili og pedofili. Har du vanskeligheter med å forstå dette??

Dokumenter dine påstander om pedofili, Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Care, hva i h##### er det egentlig du vil ha dokumentasjon på?????

At Pedofili er en legning????? Den dokumentasjonen har DU - i linken du selv la ut.

At en legning er medfødt??? Den dokumentasjonen fikk du av meg nå nettopp. En legning er en legning enten det er pedofili eller homofili. JEG sammenligner homofili/pedofili ettersom begge er L E G N I N G E R !!!!

Det var alt fra meg i denne debatten - det nest mest patetiske jeg vet er kvinner som gjør seg dumme, og nekter å innse fakta. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må dokumenter dine påstander. Du mener pedofili er medfødt og ikke stammer fra traumatiske opplevelser i barndommen. Vel her må du dokumenter at det ikke gjør det. De fleste forskere er enig i at man kan se en sammenheng mellom traumatiske opplevelser (overgrep og mishandling) og at dette resultere i pedofili. Kan du da motbevise dette?

Du beviser ingenting ved å trekke frem at homifili er en lenging, det vet vi alle og det har alle godtatt.

(Jeg skjønner jo at det kan være tungt å forstå av og til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Det mest patetiske jeg vet er kvinner som ER dumme, og nekter å innse fakta.

Jeg sier det EN gang til Care - les linkene - inkludert din egen NØYE - be om hjelp om nødvendig til å forstå ordleggingen.

Det er helt utrolig hvordan enkelte mennesker nekter å innse fakta - men morsomt DET er det.

Takk for en fornøyelig debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Skjønner at det stopper litt opp for deg :ler2:, men jeg skjønner også på hvilket nivå du tenker.

Vel, takk for en ikke- opplysende debatt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Homofili er en legning S.Sadie........... OG dersom du så nyhetene på TV2 på fredag, så hørte du sikkert at pedofili også er en legning - som jeg utallige ganger har sagt her inne - i en annen debatt.

Homofili og pedofili KAN til en viss grad sammenlignes - med det fellestrekk at begge er legninger, medfødte sådan.

Pedofili er en legning ja, men jeg synes ikke du kan sammenligne pedofili med homofili for d.

Pedofili er en syk og pervers legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

SS - hva du synes er det jeg bryr meg minst om.

En liten ting - hvorfor siterer du ALLTID hele innlegg???? Tror du ikke vi husker hva vi skriver?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er redd jeg avsporer avsporingene her med å faktisk gå tilbake til trådens tema, men satser på at jeg blir tilgitt for det! :rosaengel:

jeg er hetero, men var tidligere nysgjerrig på dette å ha sex med en annen jente, nettopp av de grunnene som innlederen av tråden her snakket om – jeg så for meg at dette skulle være mer sensuelt og sanselig enn sex med en mann og at en kvinne som kjenner sin egen kropp, vet hvordan hun skal gjøre det godt for en annen kvinne. mye av fascinasjonen lå nok i det å elske med en kropp som var så lik min egen, men likevel på mange måter mer fremmed enn en mannskropp.

jeg gjorde noe med det, og prøvde sex med en annen kvinne. spennende? jo, for så vidt… men det jeg hadde trodd det skulle være av sensualitet og å vite hvor en skulle ”trykke” for å få den andre fram, og vise versa? slettes ikke. vi fikk hverandre frem til orgasme, men jeg må innrømme at tenningen lå i spenningen. etter at denne var utløst, så ble det helst nedtur – jeg hadde mistet en fantasi jeg syntes hadde vært spennende. den myke huden og de myke leppene til en annen kvinne er vakkert og bryster er digg – resten er ikke min greie. og så så mye hår i veien hele tiden! :ler:

oppsummeringen for min del blir vel egentlig at det å prøve jentesex beviste for meg selv hvor heterofil jeg er. jeg tenner ikke på jenter og all verdens innsikt i kvinnekroppen, tungeakrobatikk, myke hender som vet hvor de skal og aktiv bruk av dildoer etc kan ikke oppveie det å ha sex en mann. nærhet, varsomme berøringer etc er like fullt til stede med den rette mannen

og èn ting til sitter jeg igjen med etter å ha prøvd jentesex: en mye større forståelse ovenfor hva gutta egentlig sliter med når dere prøve å tilfredsstille oss! det er pokkeren meg ikke så lett å finne fram til de rette kvadratmillimetrene på en kvinne som får henne til å gå helt i taket…. :roll:

og aline, "bifil i gjerningsøyeblikket" er en ubetalelig bra kommentar!! jeg også! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

og èn ting til sitter jeg igjen med etter å ha prøvd jentesex: en mye større forståelse ovenfor hva gutta egentlig sliter med når dere prøve å tilfredsstille oss! det er pokkeren meg ikke så lett å finne fram til de rette kvadratmillimetrene på en kvinne som får henne til å gå helt i taket…. :roll:

og aline, "bifil i gjerningsøyeblikket" er en ubetalelig bra kommentar!! jeg også! :hoppe:

Hmmm.... kanskje det ikke er så dumt om alle kvinner kunne bli litt "bifil i gjerningsøyblikket" da, slik at de alle fikk oppleve hvilke mysterie en kvinnekropp kan være? :roll:

God å få bekreftet Liten at det ikke ligger noen automatikk i hvordan en kvinnekropp skal tilfredsstilles.

Det betyr jo bare at masse øvelse, utforskning og kommunikasjon er påkrevd... og ikke minst er det spennende og gir masse glede underveis :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
SS - hva du synes er det jeg bryr meg minst om.

En liten ting - hvorfor siterer du ALLTID hele innlegg???? Tror du ikke vi husker hva vi skriver?????

Nei , jeg tror ikke det nei lille 10na!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å få bekreftet Liten at det ikke ligger noen automatikk i hvordan en kvinnekropp skal tilfredsstilles.

Det betyr jo bare at masse øvelse, utforskning og kommunikasjon er påkrevd... og ikke minst er det spennende og gir masse glede underveis  :blunke:

ikke sant? av nysgjerrighet kan en finne på mye rart, men det å gidde å investere masse øvelse, utforskning og kommunikasjon betinger nok litt mer enn bare nysgjerrighet. her er det tenningen og omtanken som bestemmer om det er verdt innsatsen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
er redd jeg avsporer avsporingene anter her med å faktisk gå tilbake til trådens tema, men satser på at jeg blir tilgitt for det! :rosaengel:

jeg er hetero, men var tidligere nysgjerrig på dette å ha sex med en annen jente, nettopp av de grunnene som innlederen av tråden her snakket om – jeg så for meg at dette skulle være mer sensuelt og sanselig enn sex med en mann og at en kvinne som kjenner sin egen kropp, vet hvordan hun skal gjøre det godt for en annen kvinne. mye av fascinasjonen lå nok i det å elske med en kropp som var så lik min egen, men likevel på mange måter mer fremmed enn en mannskropp.

jeg gjorde noe med det, og prøvde sex med en annen kvinne. spennende? jo, for så vidt… men det jeg hadde trodd det skulle være av sensualitet og å vite hvor en skulle ”trykke” for å få den andre fram, og vise versa? slettes ikke. vi fikk hverandre frem til orgasme, men jeg må innrømme at tenningen lå i spenningen. etter at denne var utløst, så ble det helst nedtur – jeg hadde mistet en fantasi jeg syntes hadde vært spennende. den myke huden og de myke leppene til en annen kvinne er vakkert og bryster er digg – resten er ikke min greie. og så så mye hår i veien hele tiden! :ler:

oppsummeringen for min del blir vel egentlig at det å prøve jentesex beviste for meg selv hvor heterofil jeg er. jeg tenner ikke på jenter og all verdens innsikt i kvinnekroppen, tungeakrobatikk, myke hender som vet hvor de skal og aktiv bruk av dildoer etc kan ikke oppveie det å ha sex en mann. nærhet, varsomme berøringer etc er like fullt til stede med den rette mannen

og èn ting til sitter jeg igjen med etter å ha prøvd jentesex: en mye større forståelse ovenfor hva gutta egentlig sliter med når dere prøve å tilfredsstille oss! det er pokkeren meg ikke så lett å finne fram til de rette kvadratmillimetrene på en kvinne som får henne til å gå helt i taket…. :roll:

og aline, "bifil i gjerningsøyeblikket" er en ubetalelig bra kommentar!! jeg også! :hoppe:

du sier du synes kvinner er vakre, myke og deilige, og at du liker bryster, og på toppen av det hele har du hatt sex med en annen jente.

du er lesbisk med andre ord. ikke prøv å lure deg unna og gjemme deg bak ord som nysgjerrighet. du følte seksuell tiltrekkning til henne, da var du lesbisk ifølge ALLE definisjoner, og måten du beskriver at du liker bryster og synes jenter er så myke og deilige AVSLØRER AT DISSE FØLELSENE IKKE KUN EKSISTERTE I GJERNINGSØYEBLIKKET, MEN AT DU FREMDELES HAR LESBISKE FØLELSER.

du er bifil, og det er ingen annen måte å se det på hvis man følger de korrekte definisjoner på homofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...