Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som har funnet seg et favoritt-par ennå? Selv heier jeg foreløpig på veterinær-Trude og Tone fra Idol!
Arwen Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Tone var flink, og så fikk Ingar Helge Gimle meg til å smile skikkelig, artig å se han sånn. Favoritten er nok Kristian Ødegård.
Wonders Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Tone er sammen med sin lærer, helt klart, de er ett kjærestepar, en fling, eller hva man skal kalle det. Bare vent , kanskje vi får c. Så skal jeg late som jeg er overraska lissom
Drua Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Har veldig sansen for Kristian Ødegaard jeg også, men noen klar favoritt har jeg ikke gjort meg opp ennå. Vet bare at jeg ikke liker Bettan noe særlig, hun er too much den dama der.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Vet bare at jeg ikke liker Bettan noe særlig, hun er too much den dama der. ←
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Hun Grete Roede-dattera var heller ikke verst til å danse.
Gjest niomi Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Beklager, men kan ikke noe for det - men Tone Damlig Aaberge gjør meg . Har samme forholdet til flere av Idol-bertene, altså, men hun og Sandra stiller i en klasse for seg. Så Danse-programmet skal jeg ikke se før hun har røket ut.
Litt Lost Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Tone er veldig tenåring enda. Åååå jeg KAN jo ikke danse, eier ikke koordinasjon. Og så får hun beste poengsum. Til det sier hun - han er veldig god til å føre altså! Jepp, hun skal være sjenert og skal ikke ta credit for noe - og så blir hun sååå overrasket når hun klarer det så utruleg brrrra
Lipstick Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Han er kjekk han som danser med Tone da Tror han har kjæreste, faktisk. Og det er ikke Tone.
pusla Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Jeg vet ikke helt enda, men tror jeg heier litt på Veterinær-Trude og Kristian Ødegård. Nå fikk jeg ikke sett alle parene i går da, så kanskje det endrer seg etterhvert. Tone og partnere var kjempeflinke da, jeg synes det var mange som var flinke denne gangen!
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Syns han Ingar Helge Gimle var utrolig morsom å se på! Og så likte jeg Christian Ødegaard. Men ellers må jeg si at jeg var litt skuffa (så ikke forrige sesong). Syns det er morsommere å se på "So you think you can dance", hvor de er ordentlig flinke.
Arwen Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Det er jo to veldig forskjellige konsepter da. Jeg synes begge har sin sjarm, og husker fra i fjor at de som var med ble veldig flinke på slutten. Vetrinær-Trude har jeg av en eller annen grunn ikke helt sansen for. :klø: selv om hun danset ganske bra da.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Beklager, men kan ikke noe for det - men Tone Damlig Aaberge gjør meg . Har samme forholdet til flere av Idol-bertene, altså, men hun og Sandra stiller i en klasse for seg. Så Danse-programmet skal jeg ikke se før hun har røket ut. ← Signerer denne!!
Kykkelikokos Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes Tone og dansepartneren hennes var utrolig flinke, og VAKRE da de danset vals i forrige program. De er mine favoritter
Gjest gamla Skrevet 26. september 2006 #16 Skrevet 26. september 2006 Funderer litt på det der med den holdningen enkelte har til f.eks. Tone og enkelte andre unge søte jenter, uansett sammenheng. "Æsj, de er så søte og da må de være ekle og i hvert fall ikke flinke". Jeg undres, kan det være litt misunnelse ute og går, selv om ingen vil finne på å innrømme noe så dumt. Jeg har heldigvis passert 35 og klarer å se at unge jenter kan være søte, at noen er pene og at noen er sexy uten å ha behov for å rakke ned på personligheten deres. Jeg klarer å lene meg tilbake og nyte synet av et vakkert par. Jeg fikk ikke sett alle parene første gangen, det er noen jeg gjerne skulle sett, og noen av parene jeg så som jeg gjerne ikke skulle sett. Men er imponert over at enkelte tør å stille opp med tanke på den manglende rytmen og totale fravær av koordinasjon som utspilte seg under dansen. Og så fikk jeg lyst til å lære meg litt selskapsdans selv.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Synes dere det var rett par som gikk ut på fredag? Det synes jeg iallefall! Men jeg greier fortsatt ikke å finne meg et favorittpar...
Gjest joje Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Funderer litt på det der med den holdningen enkelte har til f.eks. Tone og enkelte andre unge søte jenter, uansett sammenheng. "Æsj, de er så søte og da må de være ekle og i hvert fall ikke flinke". Jeg undres, kan det være litt misunnelse ute og går, selv om ingen vil finne på å innrømme noe så dumt. ← Jeg heier på Tone og Ingar Helge Gimle. De er både flinke til å danse og tørr å slippe seg litt mer løs enn hva de andre gjør.
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg holder fortsatt en knapp på Ingar og Kristian. Men hvis ikke han partneren til Tone kan lære seg å knappe igjen, så ser jeg helst at de ryker ut neste gang
Nicky B Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Har alltid hatt en liten "soft spot" for Trude. Hun var liksom "stor" favoritt blant mange pga veterinærene i praksis serien når jeg flyttet til England. Når folk fant ut at jeg kom fra Norge spurte de alltid "do you know Trude?" Og jeg forklarte alltid at nei, norge var litt større enn som så.... Men det var fint å ha noen fra Norge å følge med på tv når hjemlengselen kom snikende, så heia, Trude! Ingar er også flink. Gøy å se han i en sånn setting. Også liker jeg Susann. Tone kan jeg styre meg for, får helt neller av den tunga hun skal dytte ut av munnen og flørte med kamera hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå