Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå sporer jeg vel helt av, men i går satt jeg å såg på et vitenskapsprogramm og ble litt redd faktisk. Jorden har plukket opp et ukjennt signal ifra verdensrommet, og jobber nå med å knekke koden!! Kan dette være Guden alle snakker om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå sporer jeg vel helt av, men i går satt jeg å såg på et vitenskapsprogramm og ble litt redd faktisk. Jorden har plukket opp et ukjennt signal ifra verdensrommet, og jobber nå med å knekke koden!! Kan dette være Guden alle snakker om?? ← Du skal ikke tro på alt du ser på tv. Kanskje det er spaghettimonsteret. Gud har jo sine egne kommunikasjonslinjer, harru hørt om Bibel'n, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Skal vel ikke tro alt man leser heller... Nei bibelen har jeg ikke lest, men har hørt at den skal være kjempe underholdene. Men man kan vek ikke utelukke at det er noen der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva het dette programmet, hvilken kanal? Jeg vil også se programmet om dette...går det i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Gud er usynlig og hemmelig! Nå må du skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Det hender, når det er helt helt stille rundt meg, og jeg ikke har noe særlig annet å tenke på, at jeg hører pipelyder. Tror kanskje at det er en fremmed sivilisasjon som prøver å kontakte meg, men jeg kan ikke morse, så jeg velger å overse det. Er det dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 ET har sikkert rota seg bort igjen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Hva het dette programmet, hvilken kanal? Jeg vil også se programmet om dette...går det i reprise? ← Var på discovery i går kveld, husker ikke hva programmet het. Men det var litt ekkelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Det går MYE rart på Discovery, noe seriøst og veldig mye useriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Det hender, når det er helt helt stille rundt meg, og jeg ikke har noe særlig annet å tenke på, at jeg hører pipelyder. Tror kanskje at det er en fremmed sivilisasjon som prøver å kontakte meg, men jeg kan ikke morse, så jeg velger å overse det. Er det dumt? ← Tror heller det er hjernen som prøver å kontakte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Tror heller det er hjernen som prøver å kontakte deg! ← Hjerne? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2006 #12 Del Skrevet 1. juni 2006 ja hjerne det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #13 Del Skrevet 1. juni 2006 Vi sender jo signaler ut, så hvorfor skal ikke andre der ute gjøre det samme? Trenger det å være så skummelt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 1. juni 2006 #14 Del Skrevet 1. juni 2006 Hmm. Hadde jeg vært en allmektig Gud tror jeg ikke jeg hadde giddi å sende et obskurt signal til jorda så vitenskapsmennene fikk noe å henge fingra i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 2. juni 2006 #15 Del Skrevet 2. juni 2006 Hmm. Hadde jeg vært en allmektig Gud tror jeg ikke jeg hadde giddi å sende et obskurt signal til jorda så vitenskapsmennene fikk noe å henge fingra i... Ok,la oss si du er en allmektig Gud, hva skulle du gjort for å fortelle oss mennesker at du fantes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. juni 2006 #16 Del Skrevet 2. juni 2006 Ok,la oss si du er en allmektig Gud, hva skulle du gjort for å fortelle oss mennesker at du fantes. ← Skrevet bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juni 2006 #17 Del Skrevet 2. juni 2006 Ok,la oss si du er en allmektig Gud, hva skulle du gjort for å fortelle oss mennesker at du fantes. ← Vist meg som en brennende busk kanskje? Mener det trikset har vært prøvd før, -med hell. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #18 Del Skrevet 2. juni 2006 Han har vel vist det på mange måter, men for veldig lenge siden, selv om noen påstår at han viser det stadig i våre dager også. Jeg tror ikke han ville brukt noe som primitivt som romsignaler for å gi seg til kjenne. Vil han gi seg til kjenne for på den måten og fjerne all tvil, så har han nok andre muligheter, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 2. juni 2006 #19 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nå sporer jeg vel helt av, men i går satt jeg å såg på et vitenskapsprogramm og ble litt redd faktisk. Jorden har plukket opp et ukjennt signal ifra verdensrommet, og jobber nå med å knekke koden!! Kan dette være Guden alle snakker om?? ← Nei det er ikke Gud.. Endret 2. juni 2006 av King James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #20 Del Skrevet 3. juni 2006 Nei det er ikke Gud.. ← Motbevis det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå