Gjest laneshady Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Jeg har lenge ønsket meg større bryster. Nå har jeg a-kopp og vil gjerne ha b-kopp. Er det noen som vet om silikon er ansett å være sikrere enn saltvann? Jeg leste nettopp om et middel på http://www.ephema.no som forstørrer brystene uten operasjon. Er det noen som har prøvd Breats Gain Plus, og vet om det virker?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Det er iallefall for dyrt å kjøpe på en norsk nettside. Var inne og så på 911healthshop.com og salonweb.com der var det ca halv pris.
Gjest laneshady Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Det er iallefall for dyrt å kjøpe på en norsk nettside. Var inne og så på 911healthshop.com og salonweb.com der var det ca halv pris. Jeg har sjekket litt rundt, og det stemmer at det er dyrere for 1 pk. Men 4 pk. er billigere på den norske nettsiden, og det er vel den som er mest interessant i og med at det tar noen måneder før det gir resultat. Jeg føler meg også litt tryggere med å handle på en norsk nettside. Men.. takk for tippset. Ellers...er det noen som har prøvd dette middelet?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Jeg har et tips for å få større bryster uten operasjon. Spis mere, legg på deg (gå opp i vekt). De fleste får flotte pupper av det. Kremer og sånn ville jeg ikke kastet bort pengene på, bortsett fra om du har masse penger å hive ut vinduet.
Gjest Devana...i.i. Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 jeg har store bryster fra før av, men jeg prøvde Natural push-up for å få fastere, men desverre ble de litt for store da. Så jeg sluttet, men pillene funket på meg, brystene ble større. Men når det kommer til både piller og kremer er det forskjellig fra person til person.
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 jeg har store bryster fra før av' date=' men jeg prøvde Natural push-up for å få fastere, men desverre ble de litt for store da. Så jeg sluttet, men pillene funket på meg, brystene ble større. Men når det kommer til både piller og kremer er det forskjellig fra person til person. [/quote'] Hvor får en kjøpt det?.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Det husker jeg ikke helt. Fant det på en nettside, en norsk nettside mener jeg det var. Det er et år siden ca.
Heidipia:) Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Det husker jeg ikke helt. Fant det på en nettside, en norsk nettside mener jeg det var. Det er et år siden ca. La du på deg noe ellers på kroppen av d?noen bivirkninger?
Gjest Devana i.i Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 Nei, la ikke på meg noe ellers. Fikk heller ingen bivirkninger utenom ømme bryster, men det er fordi de vokste tenker jeg.
Gjest laneshady Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 Jeg har brukt mye tid på å sjekke de forskjellige produktene som finnes. Lest kliniske studier, tester, osv.. Alle inneholder mer eller mindre det samme, men de du finner på www.ephema.no er de som viser til høyest effekt prosent. Jeg har bestilt 4 pk... så nå blir det spennende å se om de er bra. Takker for alle svarene!
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #11 Skrevet 12. april 2005 Hallo kan du ikke skrive og fortelle hvordan det går med de pillene. Høres nesten for godt ut til å være sant, men verdt et forsøk?
Gjest Lilleulv Skrevet 12. april 2005 #12 Skrevet 12. april 2005 jeg har store bryster fra før av' date=' men jeg prøvde Natural push-up for å få fastere, men desverre ble de litt for store da. Så jeg sluttet, men pillene funket på meg, brystene ble større. Men når det kommer til både piller og kremer er det forskjellig fra person til person. [/quote'] kødder du? :o oj...
Gjest Devana i.i. Skrevet 12. april 2005 #13 Skrevet 12. april 2005 Nei...Men trodde faktisk ikke at sånne piller funka, så skjønner at folk er skeptiske
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #14 Skrevet 12. april 2005 Jeg har brukt mye tid på å sjekke de forskjellige produktene som finnes. Lest kliniske studier, tester, osv.. Alle inneholder mer eller mindre det samme, men de du finner på www.ephema.no er de som viser til høyest effekt prosent. Jeg har bestilt 4 pk... så nå blir det spennende å se om de er bra. Takker for alle svarene! Da måååå du fortelle oss hvordan det går..får være prøvekaninen min du da
Gjest GreenSky Skrevet 12. april 2005 #15 Skrevet 12. april 2005 jeg har store bryster fra før av' date=' men jeg prøvde Natural push-up for å få fastere, men desverre ble de litt for store da. Så jeg sluttet, men pillene funket på meg, brystene ble større. Men når det kommer til både piller og kremer er det forskjellig fra person til person. [/quote'] Ja...! Og blinde kan se igjen, ved hjelp av Herrens velsingnelse.
Devana Skrevet 12. april 2005 #17 Skrevet 12. april 2005 Var meg ovenfor. Jeg har prøvd pillene, og de funket på meg, sånn er det bare
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #18 Skrevet 13. april 2005 Er vel ikke rart om noen får større pupper av å dytte i seg piller? Noen får jo større av p-piller feks. Hva som er i puppe piller aner jeg ikke, men skal ikke se bort ifra at det er noen hormoner.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. april 2005 #19 Skrevet 13. april 2005 Ja det høres jo kjempe bra ut! Men jeg ville ikke ha spist noe sånt før jeg vet akkurat hva som er i dem og eventuelle bivirkninger
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #20 Skrevet 13. april 2005 Ja det høres jo kjempe bra ut! Men jeg ville ikke ha spist noe sånt før jeg vet akkurat hva som er i dem og eventuelle bivirkninger På de jeg prøvde stod det hva som var i de, og jeg hørte med en lege i forveien. Han sa det ikke ville være noe problem å prøve dem, men han trodde ikke de funket da. Men på meg gjorde det altså det. Det er en hjemmeside, men husker ikke hva det var
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå