Gjest Iben Skrevet 9. oktober 2014 #81 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Jeg ansetter ikke folk som liker FrP, altså reelt sett, fordi deres holdninger er uforenlige med bedriftens verdier. I tillegg er det påfallende hvor dårlig evne FrPere har til å se sammenhenger. Dette kommer frem på intervju uansett hvor det naturligvis ikke spørres om partipolitisk tilhørighet, men det er ærlig talt mer effektivt å sile ved å sjekke Facebookprofilen.Anonymous poster hash: 3987b...b33 Mennesker som deg er veldig treffende karrikert i boka "Prosessen" av Franz Kafka. Har du lest den? Foreslår at du gjør det. Du vil kjenner deg godt igjen. Endret 9. oktober 2014 av Iben 1
Drizzt Skrevet 10. oktober 2014 #82 Skrevet 10. oktober 2014 Kjenner to som stemmer Frp. Begge ass.leger ortopedi. Anonymous poster hash: e70d7...09b Kjenner selv flere personer i høystatusyrker som stemmer Frp og noen som er selvstendig næringsdrivende som stemmer samme parti. Ingen uføretrygdet Frp-velger i min omgangskrets. Men 3 stk som stemmer SV og er litt uføre på grunn av depresjon etter langvarig arbeidsledighet. Til tross for sine ekstreme politiske holdninger er de noenlunde greie personer å omgås med. Ap-velgerne i min omgangskrets er utelukkende kommunale ansatte som ikke tjener noe stort.
Kraula Skrevet 10. oktober 2014 #83 Skrevet 10. oktober 2014 Synes det er strålende at folk liker det som de faktisk mener på Facebook. Gjør det enklere å rydde opp i vennelisten relatert til perifere venner og kolleger man ikke lenger jobber med. Ikke fordi jeg mener at man ikke kan ha diskusjoner, men det kleineste jeg vet er når den tidligere kollegaen min som er FrP føler for å dra politiske diskusjoner inn i aaaaaaaalt. Og deler statuser fra frieord-nettstedet. Geeeeez. Slike mennesker trenger jeg faktisk ikke i livet mitt. Så takk til alle som deler og liker, dere gjør facebook-rydding enklere for meg. 1
Gjest Meeh Skrevet 10. oktober 2014 #84 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Synes det er strålende at folk liker det som de faktisk mener på Facebook. Gjør det enklere å rydde opp i vennelisten relatert til perifere venner og kolleger man ikke lenger jobber med. Ikke fordi jeg mener at man ikke kan ha diskusjoner, men det kleineste jeg vet er når den tidligere kollegaen min som er FrP føler for å dra politiske diskusjoner inn i aaaaaaaalt. Og deler statuser fra frieord-nettstedet. Geeeeez. Slike mennesker trenger jeg faktisk ikke i livet mitt. Så takk til alle som deler og liker, dere gjør facebook-rydding enklere for meg. De har neppe noe mot at du gjør jobben for dem, da de neppe vil ha trangsynte fjols på lista si. Frp er på 95% av saker tilnærmet likt AP og er et av de partiene i verden som ligger nærmest dem. Du ville knapt sett forskjell på norge politisk i dag om så frp hadde vært i regjering de siste 25 årene. Endret 10. oktober 2014 av Meeh
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #85 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kjenner ikke freppere og vil heller ikke kjenne de. No offence of course! Hvordan kan du vite at du ikke kjenner noen som stemmer FRP? Vet du hva alle dine venner stemmer? Forøvrig syns jeg freppere er et idiotisk uttrykk. Jeg tenker at de sikkert stemmer FrP, og antagelig er mennesker jeg har lite til felles med. Litt forutinntatt eller? Anonymous poster hash: 6cd11...9bf Endret 10. oktober 2014 av pinar
Gjest extra Skrevet 10. oktober 2014 #86 Skrevet 10. oktober 2014 Litt forutinntatt eller? Anonymous poster hash: 6cd11...9bf Kjennetegner vel frepper generelt sett? Mange av de sitter i et land og klager så blekket spruter. Partiet for folk flest, my ass!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #87 Skrevet 10. oktober 2014 Er galt å like Frp uansett hvor! Anonymous poster hash: 72351...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #88 Skrevet 10. oktober 2014 Kjennetegner vel frepper generelt sett? Mange av de sitter i et land og klager så blekket spruter. Partiet for folk flest, my ass! Så du mener du helt sikkert ikke har en eneste i din omgangskrets som stemmer frp? Anonymous poster hash: 6cd11...9bf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #89 Skrevet 10. oktober 2014 Er galt å like Frp uansett hvor! Anonymous poster hash: 72351...4fb Er galt å være idiot uansett hvor. Anonymous poster hash: 6cd11...9bf
Gjest extra Skrevet 10. oktober 2014 #90 Skrevet 10. oktober 2014 Så du mener du helt sikkert ikke har en eneste i din omgangskrets som stemmer frp? Anonymous poster hash: 6cd11...9bf De har jeg egentlig ikke kontakt med fordi man hører det samme tullet som alle andre steder.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #91 Skrevet 10. oktober 2014 De har jeg egentlig ikke kontakt med fordi man hører det samme tullet som alle andre steder. Ehh, du skriver litt usammenhengende. Anonymous poster hash: 6cd11...9bf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #92 Skrevet 10. oktober 2014 Er galt å like Frp uansett hvor! Anonymous poster hash: 72351...4fb Er galt å være idiot uansett hvor. Anonymous poster hash: 6cd11...9bf Og det går ut på nøyaktig det samme. Anonymous poster hash: 3987b...b33 1
pinar Skrevet 10. oktober 2014 #93 Skrevet 10. oktober 2014 Tråden er ryddet for injuriserende innlegg, samt splittet debatt om klima og mpg til egen tråd her. pinar,mod.
Kraula Skrevet 14. oktober 2014 #94 Skrevet 14. oktober 2014 De har neppe noe mot at du gjør jobben for dem, da de neppe vil ha trangsynte fjols på lista si. Frp er på 95% av saker tilnærmet likt AP og er et av de partiene i verden som ligger nærmest dem. Du ville knapt sett forskjell på norge politisk i dag om så frp hadde vært i regjering de siste 25 årene. En ting er sikkert, jeg er strålende fornøyd med at jeg garantert ikke har deg på vennelista mi. :D Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #95 Skrevet 14. oktober 2014 De har neppe noe mot at du gjør jobben for dem, da de neppe vil ha trangsynte fjols på lista si. Frp er på 95% av saker tilnærmet likt AP og er et av de partiene i verden som ligger nærmest dem. Du ville knapt sett forskjell på norge politisk i dag om så frp hadde vært i regjering de siste 25 årene. Tull, FrP står for mindre statlig inngripen, lavere skatter og avgifter færre forbud, mindre byråkrati, mindre statlig eierskap mens AP står for det stikk motsatte og deres ideologi går ut på at sosialisme skal innføres gradvis med demokratiske metoder Anonymous poster hash: 839a4...e6d
miramis Skrevet 15. oktober 2014 #96 Skrevet 15. oktober 2014 Veldig greit at folk liker frp på facebook, da det gjør det lett for meg å sortere bort folk jeg ikke ønsker å ha som venn.
Snof Skrevet 15. oktober 2014 #97 Skrevet 15. oktober 2014 Det er så utrolig fint å bare ha venner og bekjente som mener det samme. Politiske diskusjoner blir mye lettere der alle deler det samme verdensbildet. Man får stadig bekreftelse på sin egen intelligens da du har forstått hvordan samfunnet fungerer. Man slipper kritikk og kritiske spørsmål, føles så enkelt. Sammen kan vi flire og le av "de andre" og deres idiotiske meninger. Men husk å steng ut de som mener noe annet om kontroversielle temaer selv om det skal være familie, kolleger eller venner. Vil jo ikke ha noen som ødelegger idyllen. Hvis man har muligheten til å stoppe karrièren til slike utstikkere så MÅ man bruke den. Eventuelt kan man gå sammen og sørge for at disse avvikerne ikke blir invitert til sosiale sammenkomster, og man må for all del ikke møte opp til invitasjoner fra dem. Selv om de kan virke hyggelig å grei på utsiden må du ikke la deg lure, bak smilet gjemmer det seg noe farlig, det er derfor viktig at du ikke assosierer deg med disse, fjern de fra facebook, fjern de fra snapchat, slett telefonnumrene deres og hold deg unna! Dette er viktig for at folk skal forstå hva som kan og ikke kan menes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå