AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg var på besøk hos venninnen min og samboeren hennes. Hadde med babyen min på tre måneder. Hun var sulten, og jeg løftet henne opp for å gi henne mat. Dette var mens både venninna og samboeren satt der. Etterpå da samboeren hadde gått, fikk jeg kjeft av venninna mi for å ha ammet foran samboeren hennes. Jeg er diskret, og viste lite eller ingen pupp. Hva synes dere menn? Blir dere distrahert når kvinner dere kjenner ammer foran dere? Er det dumt om vi gjør det? Overdrev venninna mi?Anonymous poster hash: 27314...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg forstår henne godt.Anonymous poster hash: e2cc4...9ec 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 Populært innlegg #3 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg forstår henne godt.Anonymous poster hash: e2cc4...9ec Hvorfor? Hva var galt med det ts gjorde? Anonymous poster hash: 83e08...cc8 110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg forstår henne godt.Anonymous poster hash: e2cc4...9ec Kan du utdype? Hilsen TS Anonymous poster hash: 27314...8a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 Populært innlegg #5 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg regner med at samboeren til venninna di også må gjemme seg når han skal spise?? Anonymous poster hash: 301b8...c3e 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mijaa Skrevet 10. juni 2015 Populært innlegg #6 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg er jente selv da, men jeg ser ikke noe feil i det. Man ser jo pupper overalt, så ser ikke helt problemet. Hva skulle du gjort da, gått til et annet rom? Virker jo ganske teit det også, om man er på besøk hos noen (?). 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 10. juni 2015 #7 Del Skrevet 10. juni 2015 Har vi virkelig ikke kommet lenger i 2015 enn at folk skal måtte gjemme seg for å amme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Del Skrevet 10. juni 2015 Hun høres jo bare sjalu ut! Hvis du sitter diskret og ammer ser jeg virkelig ikke problemet. Anonymous poster hash: 7a655...12b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Del Skrevet 10. juni 2015 Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke hsn fyren dra til seg blikket..? Anonymous poster hash: c49bb...3e6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 Populært innlegg #10 Del Skrevet 10. juni 2015 Det er ikke alle som er komfortable med det. Når jeg er borte hos folk og skal amme så spør jeg alltid om jeg kan få sette meg i en krok et eller annet sted eller låne et soverom. Jeg setter ihvertfall ikke i gang uten å si noe på forhånd. Amming er veldig intimt og da bør man la andre få anledning til å trekke seg ut av situasjonen hvis de ønsker det. Anonymous poster hash: 10800...3bb 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Del Skrevet 10. juni 2015 Ta det som et kompliment, TS; du har vel bedre pupper enn henne da sikkert! Hehe Uansett synes jeg dette vitner om at hun kanskje har tillitsproblemer med typen. Det du beskriver blir jo som å kjefte på ei dame med bra rumpe som typen hennes ofrer et blikk idet hun går forbi for eksempel... Kjeft på typen heller da. Amming kan forøvrig ikke sammenlignes med dette, da det overhodet ikke er noe seksuelt forbundet med det. At venninna di later til å føle det på den måten, er hennes problem. Du har ditt på det rene, TS! Babyer trenger mat Anonymous poster hash: 9eecb...7e3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Del Skrevet 10. juni 2015 Sorry, men jeg må virkelig si at det var latterlig av venninna di å reagere slik. Det går fint an å si at man syns det er ubehagelig, og at man neste gang ønsker å få beskjed før barnet skal ammes, slik at de kan sette seg i et annet rom feks. Egentlig syns jeg det er helt latterlig at mange blir ''støtt'' av amming. Vi ser jo pupper overalt! Jeg blir gal av dagens samfunn! Melder meg ut snart! Anonymous poster hash: a9ad8...aba 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Del Skrevet 10. juni 2015 Hele situasjonen gjorde meg veldig usikker. Jeg har også ammet på kafé med venner av begge kjønn, og spør ikke først om de synes det er greit. Burde jeg spørre dem først? Så lenge jeg har med baby, så er jeg jo nødt til å amme når baby blir sulten.Anonymous poster hash: 27314...8a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #14 Del Skrevet 10. juni 2015 Hele situasjonen gjorde meg veldig usikker. Jeg har også ammet på kafé med venner av begge kjønn, og spør ikke først om de synes det er greit. Burde jeg spørre dem først? Så lenge jeg har med baby, så er jeg jo nødt til å amme når baby blir sulten.Anonymous poster hash: 27314...8a3 Hilsen TSAnonymous poster hash: 27314...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #15 Del Skrevet 10. juni 2015 Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke hsn fyren dra til seg blikket..?Anonymous poster hash: c49bb...3e6 Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke du dra til deg denne teite kommentaren? Om du faktisk hadde lest innlegget så er det veninnen som reagerte uten at det er nevnt noe i forhold til typen hennes. Anonymous poster hash: 9ce27...e33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #16 Del Skrevet 10. juni 2015 Vet om mange som syns det er ubehagelig når mødre ammer, inkludert mannen min som blir ganske utilpass hvis det er babyer som veiver mye/slipper grepet slik at mye puppMed å babyer og nippel syns innimellom. Jeg syns det er greit å trekke seg unna når man ammer og har gjort det med begge mine barn. Lånt soverommet eller kontoret osv. Har vært svært lite på kafé med baby da jeg ikke har hatt babyer som ville sove i vogn men skjønner at der blir det vanskeligere å trekke seg unna. Anonymous poster hash: 50f7b...3b3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hulderen Skrevet 10. juni 2015 Populært innlegg #17 Del Skrevet 10. juni 2015 Det er ikke alle som er komfortable med det. Når jeg er borte hos folk og skal amme så spør jeg alltid om jeg kan få sette meg i en krok et eller annet sted eller låne et soverom. Jeg setter ihvertfall ikke i gang uten å si noe på forhånd. Amming er veldig intimt og da bør man la andre få anledning til å trekke seg ut av situasjonen hvis de ønsker det. Anonymous poster hash: 10800...3bb Amming er ikke intimt. Det er foring av små barn. Eneste grunn til å trekke seg unna, er hvis barnet blir distrahert av folk rundt, slik at det ikke får ammet. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 10. juni 2015 #18 Del Skrevet 10. juni 2015 Skikkelig bra venninne 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #19 Del Skrevet 10. juni 2015 Vet om mange som syns det er ubehagelig når mødre ammer, inkludert mannen min som blir ganske utilpass hvis det er babyer som veiver mye/slipper grepet slik at mye puppMed å babyer og nippel syns innimellom. Anonymous poster hash: 50f7b...3b3 Det heter brystvorter. Og menn har også brystvorter. Anonymous poster hash: 83e08...cc8 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #20 Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg håper innlegget er tull, ellers må du virkelig trene opp dine sosiale antenner. Skal man amme gjør man det diskre, eventuelt spør om andre er komfortable med det så de kan trekke seg unna hvis de ønsker. Gjelder både rundt kvinner og menn, men rundt menn er det desto viktigere. Du kan ikke bare dra fram puppen fordi babyen din er sulten, det gjør ingen forskjell for den om du tar deg noen minutter til å finne et egnet sted å mate den. Jeg har selv ved to faser i livet vært i en slik situasjon, en gang da jeg var en ammende mor og en annen gang når jeg fikk en ekstrem eksem på brystene. Falt meg aldri inn å dra ut brystet for å møte ungen eller smøre eksemen med krem, selvom det er helt naturlig for meg må man respektere at det ikke er like greit for andre. Anonymous poster hash: ae112...516 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå