Gå til innhold

Amme foran kjæreste til venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos venninnen min og samboeren hennes. Hadde med babyen min på tre måneder. Hun var sulten, og jeg løftet henne opp for å gi henne mat. Dette var mens både venninna og samboeren satt der. Etterpå da samboeren hadde gått, fikk jeg kjeft av venninna mi for å ha ammet foran samboeren hennes. Jeg er diskret, og viste lite eller ingen pupp.

Hva synes dere menn? Blir dere distrahert når kvinner dere kjenner ammer foran dere? Er det dumt om vi gjør det? Overdrev venninna mi?

Anonymous poster hash: 27314...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår henne godt.

Anonymous poster hash: e2cc4...9ec

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår henne godt.

Anonymous poster hash: e2cc4...9ec

Kan du utdype?

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 27314...8a3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Har vi virkelig ikke kommet lenger i 2015 enn at folk skal måtte gjemme seg for å amme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres jo bare sjalu ut! Hvis du sitter diskret og ammer ser jeg virkelig ikke problemet.



Anonymous poster hash: 7a655...12b
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke hsn fyren dra til seg blikket..?

Anonymous poster hash: c49bb...3e6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et kompliment, TS; du har vel bedre pupper enn henne da sikkert! Hehe :) 

 

Uansett synes jeg dette vitner om at hun kanskje har tillitsproblemer med typen. Det du beskriver blir jo som å kjefte på ei dame med bra rumpe som typen hennes ofrer et blikk idet hun går forbi for eksempel... Kjeft på typen heller da. Amming kan forøvrig ikke sammenlignes med dette, da det overhodet ikke er noe seksuelt forbundet med det. At venninna di later til å føle det på den måten, er hennes problem. 

 

Du har ditt på det rene, TS! Babyer trenger mat :)



Anonymous poster hash: 9eecb...7e3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg må virkelig si at det var latterlig av venninna di å reagere slik. Det går fint an å si at man syns det er ubehagelig, og at man neste gang ønsker å få beskjed før barnet skal ammes, slik at de kan sette seg i et annet rom feks. 

Egentlig syns jeg det er helt latterlig at mange blir ''støtt'' av amming. Vi ser jo pupper overalt! :P 
Jeg blir gal av dagens samfunn! Melder meg ut snart! :P 



Anonymous poster hash: a9ad8...aba
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele situasjonen gjorde meg veldig usikker.

Jeg har også ammet på kafé med venner av begge kjønn, og spør ikke først om de synes det er greit. Burde jeg spørre dem først? Så lenge jeg har med baby, så er jeg jo nødt til å amme når baby blir sulten.

Anonymous poster hash: 27314...8a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele situasjonen gjorde meg veldig usikker.

Jeg har også ammet på kafé med venner av begge kjønn, og spør ikke først om de synes det er greit. Burde jeg spørre dem først? Så lenge jeg har med baby, så er jeg jo nødt til å amme når baby blir sulten.

Anonymous poster hash: 27314...8a3

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 27314...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke hsn fyren dra til seg blikket..?

Anonymous poster hash: c49bb...3e6

 

Herlighet! Hva er det med folk. Kan ikke du dra til deg denne teite kommentaren? Om du faktisk hadde lest innlegget så er det veninnen som reagerte uten at det er nevnt noe i forhold til typen hennes.

Anonymous poster hash: 9ce27...e33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som syns det er ubehagelig når mødre ammer, inkludert mannen min som blir ganske utilpass hvis det er babyer som veiver mye/slipper grepet slik at mye puppMed å babyer og nippel syns innimellom. Jeg syns det er greit å trekke seg unna når man ammer og har gjort det med begge mine barn. Lånt soverommet eller kontoret osv. Har vært svært lite på kafé med baby da jeg ikke har hatt babyer som ville sove i vogn men skjønner at der blir det vanskeligere å trekke seg unna.

Anonymous poster hash: 50f7b...3b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet om mange som syns det er ubehagelig når mødre ammer, inkludert mannen min som blir ganske utilpass hvis det er babyer som veiver mye/slipper grepet slik at mye puppMed å babyer og nippel syns innimellom. 

Anonymous poster hash: 50f7b...3b3

 

Det heter brystvorter. Og menn har også brystvorter.

Anonymous poster hash: 83e08...cc8

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper innlegget er tull, ellers må du virkelig trene opp dine sosiale antenner.

 

Skal man amme gjør man det diskre, eventuelt spør om andre er komfortable med det så de kan trekke seg unna hvis de ønsker. Gjelder både rundt kvinner og menn, men rundt menn er det desto viktigere. Du kan ikke bare dra fram puppen fordi babyen din er sulten, det gjør ingen forskjell for den om du tar deg noen minutter til å finne et egnet sted å mate den. 

 

Jeg har selv ved to faser i livet vært i en slik situasjon, en gang da jeg var en ammende mor og en annen gang når jeg fikk en ekstrem eksem på brystene. Falt meg aldri inn å dra ut brystet for å møte ungen eller smøre eksemen med krem, selvom det er helt naturlig for meg må man respektere at det ikke er like greit for andre.



Anonymous poster hash: ae112...516
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...