Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je prekær og prekær og prekær, je kunne ikke spøtta på deg om jeg hadde løst en gang...

:ler::ler::ler:

Herlig reklame! Tatt på kornet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!!

:grine2:

Skrevet

Den er kjempemorsom!

En av de morsomste jeg har sett på en lang stund.

Skrevet

Vivi Haug er ei dødsrå og morsom dame.

Skrevet
Je prekær og prekær og prekær, je kunne ikke spøtta på deg om jeg hadde løst en gang... 

:ler:  :ler:  :ler:

Herlig reklame! Tatt på kornet!

Knall-bra ja!! Men ho seier je kunne ikke spøtta på deg om jeg hadde vint en gang. :)

Skrevet
Knall-bra ja!! Men ho seier je kunne ikke spøtta på deg om jeg hadde vint en gang. :)

Ja det gjør hun helt sikkert. Har ikke peiling på den dialekten, den er veldig langt fra min og jeg gjenga bare så godt jeg kunne. :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Hun minner meg om mora til stemora mi (som er fra fredrikstad)! :ler:

Dritbra reklame! :hoho:

Endret av *MissA*
Gjest Very Victoria
Skrevet

Den reklamen er herlig

Hjørdis har nye gardiner :-)

Skrevet

Vilt sier ho, ikke vint. ;p Den reklama er den beste som har gått på tv på lenge! Morsomt med ordentlig Fredrikstad- dialekt, og de har til og med fått med litt reklame for FFK (røde og hvite sokker)! ;D

Skrevet

herleg reklame - men er det reklame FOR eller MOT VG? Ser jo ut til at ein del av dei rundt ho kunne ønska at dagen ikkje var den same... ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

utrolig bra reklame, holdt på å le meg skakk :grine2:

Skrevet

Det er så herlig med sånne reklamer - like fornøyelig hver gang damen dukker opp :)

Skrevet
Vilt sier ho, ikke vint. ;p Den reklama er den beste som har gått på tv på lenge! Morsomt med ordentlig Fredrikstad- dialekt, og de har til og med fått med litt reklame for FFK (røde og hvite sokker)! ;D

Joda, ho seier vint! Det betyr prøvd. Altså, ho kunne ikkje ha spytta om ho hadde prøvd ein gong.. ;)

Skrevet

Jeg hadde bare hørt den i bakgrunnen når tv sto på før og jeg dreiv med andre ting, og da hatet jeg den! men da jeg så den flirer jeg hver eneste gang nå :D Stakkars busssjåfør!

Skrevet

Så den for første gang i går kveld, og holdt på å le meg ihjel. Kjempemorsom :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...