Gå til innhold

Hva gjør man på bursdagen til en katt som er ca fem år?


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke når katten min har bursdag, har bare fått opplyst at han er ca fem år. :roll: Tenkte at jeg skulle finne på en bursdag til ham ved f eks å legge kalenderblader utover gulvet og se om det er et av dem han viser spesiell interesse for, for å si det på den måten. :bursdag:

Hvordan feirer dere bursdagen til deres katter? Min er i svært godt hold (altså tykk :vekt: ), så det bør bli en slags aktivitetsbursdag framfor å ha fokus på maten. Hadde ballrom vært noe? Katter liker jo godt å løpe etter baller. Han er også interessert i fugler, men det finnes vel ingen fuglepark i Oslo? Vi kan ikke reise langt av gårde for han bæsjer alltid i bilen (beklager udelikate opplysninger :fise: ). Fisketur har jeg også vært inne på, med markstang og dupp for da kan han sitte og følge med på duppen og så få spise den fisken vi får :fisk: . Rå, selvsagt. Da blir det en liten tur å gå til fiskevannet og så kan han klatre litt i trær og fange mus innimellom hvis han skulle ønske det.

Gaver blir det ikke, for det er jeg helt i mot.

Hva tror dere om disse forslagene? Hva pleier dere å gjøre på busrdagen til pus? Er det ok om jeg tar meg en øl på bursdagen hans? Han er forresten grå, hvis det skulle ha noen betydning.

Endret av Pet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Haha, så søtt!

Du kunne jo finne på et eller annet med kattemynte, om pusen reagerer på det? Jeg vet du sa at du ikke ville gi gave, men du kunne jo prøve å få tak i kattemyntefrø som du kan plante. Så kan du plukke litt mynte til pusen som han kan kose seg med av og til.

Fisketur og skogstur høres ut som en god ide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

mitt forslag er å la den gå på tastaturet ;)

Hvis jeg ikke hadde vært så innbitt motstander av gaver, så skulle han fått et tastatur til bursdagen sin. Men det går jo ikke, med mine holdninger. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søtt!

Du kunne jo finne på et eller annet med kattemynte, om pusen reagerer på det? Jeg vet du sa at du ikke ville gi gave, men du kunne jo prøve å få tak i kattemyntefrø som du kan plante. Så kan du plukke litt mynte til pusen som han kan kose seg med av og til.

Fisketur og skogstur høres ut som en god ide :)

Kattemynte har jeg ikke prøvd. Er det da fare for at han blir helt koko? Vil ikke ta ham med ut i skogen og så går han helt bananas og klatrer opp i toppen av et tre, f eks. Det blir litt i overkant aktivt. Må i tilfelle ta med øks, da. :tre:

Endret av Pet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg vet ikke når katten min har bursdag, har bare fått opplyst at han er ca fem år. :roll: Tenkte at jeg skulle finne på en bursdag til ham ved f eks å legge kalenderblader utover gulvet og se om det er et av dem han viser spesiell interesse for, for å si det på den måten. :bursdag:

Hvordan feirer dere bursdagen til deres katter? Min er i svært godt hold (altså tykk :vekt: ), så det bør bli en slags aktivitetsbursdag framfor å ha fokus på maten. Hadde ballrom vært noe? Katter liker jo godt å løpe etter baller. Han er også interessert i fugler, men det finnes vel ingen fuglepark i Oslo? Vi kan ikke reise langt av gårde for han bæsjer alltid i bilen (beklager udelikate opplysninger :fise: ). Fisketur har jeg også vært inne på, med markstang og dupp for da kan han sitte og følge med på duppen og så få spise den fisken vi får :fisk: . Rå, selvsagt. Da blir det en liten tur å gå til fiskevannet og så kan han klatre litt i trær og fange mus innimellom hvis han skulle ønske det.

Gaver blir det ikke, for det er jeg helt i mot.

Hva tror dere om disse forslagene? Hva pleier dere å gjøre på busrdagen til pus? Er det ok om jeg tar meg en øl på bursdagen hans? Han er forresten grå, hvis det skulle ha noen betydning.

:sjokkert:

:dåne:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!! :legrine::eeeh: mAN GJØR SJELDENT NOE PÅ BURSDAGEN TIL KATTEN SIN VETTU.. OG JEG TROR IKKE AT DET ER NOEN SOM HAR NOEN GODE FORSLAG TIL HVA DU KAN GJØRE.. MEN FOR ALL DEL, TA DEG EN PILS OG KOK EN FISK TIL KATTA MENS DU SITTER PÅ FACEBOOK Å KLAGER OVER LIVET SOM DEN TJUKKE KATTEN DIN SOM DU SIER.. ! GRATULERER MED DAGEN TIL DEN TJUKKE GRÅ KATTEN DIN SOM SNART ER 5 ÅR ! HIPP HIPP HURRA! :bursdag:

HAHAHAH :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kattemynte har jeg ikke prøvd. Er det da fare for at han blir helt koko? Vil ikke ta ham med ut i skogen og så går han helt bananas og klatrer opp i toppen av et tre, f eks. Det blir litt i overkant aktivt. Må i tilfelle ta med øks, da. :tre:

Mange katter blir koko ja, koko på den måten at de ruller rundt i lykkerus. mange morsomme klipp om catnip på youtube :fnise:

Jeg tenkte at om du fikk tak i frø ville jo de pene plantene være like mye en gave til deg som til katten, og da regnes de ikke inn i "ingen gave" regelen :jepp: Jeg tror kattemyntens blomster er lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

:dåne:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!! :legrine::eeeh: mAN GJØR SJELDENT NOE PÅ BURSDAGEN TIL KATTEN SIN VETTU.. OG JEG TROR IKKE AT DET ER NOEN SOM HAR NOEN GODE FORSLAG TIL HVA DU KAN GJØRE.. MEN FOR ALL DEL, TA DEG EN PILS OG KOK EN FISK TIL KATTA MENS DU SITTER PÅ FACEBOOK Å KLAGER OVER LIVET SOM DEN TJUKKE KATTEN DIN SOM DU SIER.. ! GRATULERER MED DAGEN TIL DEN TJUKKE GRÅ KATTEN DIN SOM SNART ER 5 ÅR ! HIPP HIPP HURRA! :bursdag:

HAHAHAH :hoho:

Er du overtrøtt, eller? Man gjør sjelden noe på bursdagen til katten? Ja, det er vel fordi bursdager kommer forholdsvis sjelden, faktisk ikke oftere enn en gang i året. Og du synes ikke katter fortjener en liten markering? Da har du ikke mye greie på zoologi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke la katten få røyke den...

Nei, jeg sliter nok som det er med røyting, så røyking skal jeg ikke ha noe av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* Jeg kom hit:

Jeg vet ikke når katten min har bursdag, har bare fått opplyst at han er ca fem år. :roll: Tenkte at jeg skulle finne på en bursdag til ham ved f eks å legge kalenderblader utover gulvet og se om det er et av dem han viser

før det sa *pling!*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymt kyss på kinnet til Pet. :skratte:

:smilyblomst:

Har nå latt ham velge dag og han kastet seg over 5. august. Da lar jeg ham bli seks år, i og med at han er ca fem, så har han eventuelt litt å gå på i tilfelle han faktisk akkurat har fylt fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5. august må da være et godt valg. Og da har du jo også litt tid på deg til å finne på passende aktiviteter.

(Lurer litt på om dokurver for katter er et alternativ - til selskapet mener jeg, og hva putter man i så fall i en kattekurv :klø:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kinarestaurant? En del av de har dammer med gullfisk så da kunne jo katten din fått fiske sin egen fisk, og mens han holder på med det tror jeg absolutt det går fint om du tar deg en alkoholenhet men jeg tror ikke du skal ta mer enn en.

Ellers er det jo mulig han ville like en tur til frisøren for å få farget de grå hårene, det kan umulig være kjekt for han å ha fått grå hår så tidlig i livet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med kinarestaurant? En del av de har dammer med gullfisk så da kunne jo katten din fått fiske sin egen fisk, og mens han holder på med det tror jeg absolutt det går fint om du tar deg en alkoholenhet men jeg tror ikke du skal ta mer enn en.

Ellers er det jo mulig han ville like en tur til frisøren for å få farget de grå hårene, det kan umulig være kjekt for han å ha fått grå hår så tidlig i livet.

Unnskyld meg, men vet du ikke hva som skjer med en katt på en kinarestaurant? Den havner i gryta! :spise: Det var et særdeles dårlig forslag. Håper det ikke var vondt ment. :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tulleinnlegg.

Finnes det virkelig noen som bryr seg om når katten sin har bursdag, og faktisk feirer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst:

Har nå latt ham velge dag og han kastet seg over 5. august. Da lar jeg ham bli seks år, i og med at han er ca fem, så har han eventuelt litt å gå på i tilfelle han faktisk akkurat har fylt fem.

Nå ser du bort fra det faktum at katter har ni liv, og at der er ingen automatikk i at alle livene skal ha den samme bursdagen. Derfor burde du for sikkerhets skyld la den vandrende hybelkaninen få kaste seg over åtte lapper til.

Og ikke glem det viktigste av alt. Bursdag = kremkake! :catmilk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig noen som bryr seg om når katten sin har bursdag, og faktisk feirer den?

Ja, jeg finnes. Det finnes mange rare folk, skjønner du. Alle kan ikke være tørrpinner heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...